AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Hva kan man forvente av en sekunder partner? Hvor mye kan man kreve ? Anonymkode: 52899...1b6
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Hva er en sekundær partner? Elskerinne/elsker? Anonymkode: 8e99f...ee1
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Spør jo litt. Jeg er der at jeg er sekundær partner, jeg er ikke som hovedpartner. Hun vet om meg men vi har ikke noe med hverandre og gjøre. Vi prater den god del sammen, han er partneren min. Han bor med hun andre jeg er mere overnattinger jevnlig og går på date osv. jeg har barn som jeg ikke har lyst til og innvolvere, så må skje per nå når jeg har barnefri. Passer meg fint og jeg har fått bekreftelse at hun synes det er greit at vi er et par, så jeg ikke er en elskerinne og han er utro uten tiltales. Jeg har møtt familie noen ganger. Men man må jo finne ut av hva som passer for en regler og sånt. For meg passer det meg utmerket sånn vi har det. Jeg har ikke så lysten på og ha en jeg bor med fast Anonymkode: fecd1...6b2
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Spør jo litt. Jeg er der at jeg er sekundær partner, jeg er ikke som hovedpartner. Hun vet om meg men vi har ikke noe med hverandre og gjøre. Vi prater den god del sammen, han er partneren min. Han bor med hun andre jeg er mere overnattinger jevnlig og går på date osv. jeg har barn som jeg ikke har lyst til og innvolvere, så må skje per nå når jeg har barnefri. Passer meg fint og jeg har fått bekreftelse at hun synes det er greit at vi er et par, så jeg ikke er en elskerinne og han er utro uten tiltales. Jeg har møtt familie noen ganger. Men man må jo finne ut av hva som passer for en regler og sånt. For meg passer det meg utmerket sånn vi har det. Jeg har ikke så lysten på og ha en jeg bor med fast Anonymkode: fecd1...6b2 Har dere sex med han begge to? Anonymkode: 8e99f...ee1
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april Han kan ikke kreve noe av deg som du synes er urimelig til ubehagelig, men dette er jo egentlig genre, og så må man selv sette grenser for hva man synes er greit at en partner forventer (ikke krever, for man kan ikke egentlig kreve noe som helst av en partner, bare ønske/forvente). Hva er det han krever/ønsker/forventer av deg som du ikke finner ok da? For å snakke for meg selv hadde jeg ansett meg selv for å være en ff, om jeg aldri så mye ble kalt sekunder partner, så jeg hadde for eksempel ikke lovet monogami ovenfor en mann som har en annen partner også. Jeg kunne derimot love åpenhet om slikt. Anonymkode: 506c5...33c
Christina82 Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg