AnonymBruker Skrevet 22. april #61 Skrevet 22. april Sorry, men det bildet sier at "jeg har ikke en personlig smak, og jeg bryr meg absolutt ikke om kunst. Jeg fikk bare med meg fra barndommen min at folk ofte har bilder på veggene, og derfor dro jeg til Nille/Skeidar/Bohus og raska meg det første bildet jeg tilfeldigvis fant." Anonymkode: 456a2...303 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #62 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 time siden): men hva er galt med live, love, laugh? vi vil jo alle leve og le og ha det bra ... Anonymkode: cf6b8...023 For meg har det bare en sammenheng med litt "enkle" tanker? Udannet, som jeg brukte tidligere også. Anonymkode: 001d6...a98 1
Snok1 Skrevet 22. april #63 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er da enda mer harry når folk streber etter å finne ting som ingen andre har fordi de skal være så jævla spesiell! Det er harry det! Anonymkode: 85a7d...32b Nei, det er unikt, og kanskje eksklusivt. Harry er det alle hadde for 5-10 år siden. Du kan like og hate alt du vil, men du kan ikke blande disse begrepene. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #64 Skrevet 22. april Måtte se ganske lenge på det for å skjønne at det var en løve. Nå ser jeg bare den dølle fetteren til Sid i Istid med partyhatt. Anonymkode: cfa73...802
AnonymBruker Skrevet 23. april #65 Skrevet 23. april Kan funke på en offentlig plass men hjemme er det familiebilder som gir beste følelsen. Anonymkode: e1382...41c
AnonymBruker Skrevet 23. april #66 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan funke på en offentlig plass men hjemme er det familiebilder som gir beste følelsen. Anonymkode: e1382...41c Uff, nei. Familiebilder skal ikke opp på mine vegger, iallfall. TS, jeg synes som mange andre at slike plakater vitner om dårlig smak, men at det kan du ignorere om du liker bildet. Anonymkode: 0a316...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #67 Skrevet 23. april Som tenåring hadde jeg lignende plakater teipa på veggen. Jeg elsket store kattedyr. Jeg har fremdeles stor fascinasjon for store kattedyr, men ikke som kunst lenger. Vi har ulik stil, og det er uproblematisk. Heng det på veggen om du liker det. Jeg henger bilder jeg liker på veggen. Om du liker denne stilen, så ville du ikke likt min stil. Det er ingen viktig sak i det hele tatt at noen skal like min kunst eller at jeg skal like din. Det er du som bor i ditt hjem, du som skal trives. Heng det opp! 🥰 Anonymkode: 1da6d...b35
AnonymBruker Skrevet 23. april #68 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uff, nei. Familiebilder skal ikke opp på mine vegger, iallfall. Hva er galt med familiebilder? AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS, jeg synes som mange andre at slike plakater vitner om dårlig smak, men at det kan du ignorere om du liker bildet. Anonymkode: 0a316...5ef Anonymkode: e1382...41c
AnonymBruker Skrevet 23. april #69 Skrevet 23. april Du må ikke finne på å spørre om slikt her på KG, TS. Det går som regel sport i skrive hvor stygt og harry man synes det er, uansett hva det gjelder. Anonymkode: c412f...4ac 3 1
NatNat Skrevet 23. april #70 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Takk for at det ikke bare er meg. Er synshemmet og ser for så vidt noen ører, pels og noe, men ingen øyner, men mulig noe som er en snute? Jeg ser rett og slett ikke hva det er 🧐🤓 Utover det så tenker jeg ikke dette er stygt. Jeg ville ikke hatt det selv, hverken i stilen eller fargene, men hadde ikke reagert negativt om noen rundt meg hadde det i stua. Anonymkode: 225b5...448 Dere må slutte å se på bilder på tel 😅 det er uten tvil en (hunn) løve. Men jeg bruker laptop. Anbefales sterk
NatNat Skrevet 23. april #71 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du må ikke finne på å spørre om slikt her på KG, TS. Det går som regel sport i skrive hvor stygt og harry man synes det er, uansett hva det gjelder. Anonymkode: c412f...4ac jeg vet ikke, er ikke ofte på dette forum, men jeg syns at man må være ærlig (uten å være spydig) Men hvis TS må spørre andre om et bilde er bra eller ikke, det er et dårlig tegn. Man velger hva man liker å ha hjemme, ikke hva andre liker. Man må finne egen stil uansett trender, etc....
AnonymBruker Skrevet 23. april #72 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må ikke finne på å spørre om slikt her på KG, TS. Det går som regel sport i skrive hvor stygt og harry man synes det er, uansett hva det gjelder. Anonymkode: c412f...4ac Eventuelt at folk svarer ærlig og sier sier mening. Det er langt mer sannsynlig. Anonymkode: 001d6...a98 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #73 Skrevet 23. april Ikke min smak, men hva andre vil ha på sine vegger er ikke opp til meg å avgjøre. Anonymkode: 23b42...894
k4ren Skrevet 23. april #74 Skrevet 23. april Jeg tenker det samme som jeg tenker om dette. Du kan tenke deg selv. 2 1
Maskinfører Skrevet 23. april #75 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Anonymkode: ba52e...f3d Fint bilde det 😊
AnonymBruker Skrevet 23. april #76 Skrevet 23. april Ser litt ut som sånne "stock photos" man kjøper på Ikea. Anonymkode: e517b...1eb
AnonymBruker Skrevet 23. april #77 Skrevet 23. april Måtte se mange ganger før jeg skjønte hva det var 😅 Så først en bever som stod på to bein, deretter hodet til en vaskebjørn sett ovenfra, hvor snuten er øverst i midten 🙈 Anonymkode: dac80...5d2
Gaia Skrevet 23. april #78 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 18.47): men hva spesifikt er harry med det? Anonymkode: cf6b8...023 Motivet. Du finner ikke plakater med slikt motiv lenger.
AnonymBruker Skrevet 23. april #79 Skrevet 23. april k4ren skrev (5 timer siden): Jeg tenker det samme som jeg tenker om dette. Du kan tenke deg selv. Hva tenker du om det da? 😅 I wanna know.. Anonymkode: cf6b8...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå