Gå til innhold

Hva syns dere om denne type bilder i stua?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det oser ungkarsleilighet med sort skinnsofa og glassbord

Anonymkode: 76840...a85

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Jo, jeg kunne godt hatt et slikt stort rovdyr der en absolutt ikke hadde ventet å finne det og en får seg en støkk, eller om det var veldig detaljert og fint...og en kunne hvile i alt en eller aldri hadde fått sett på nært hold, men hele huset fullt av det hadde blitt litt vel mye zoo og kanskje i meste laget. :) 

Endret av Hoppetaujenta
AnonymBruker
Skrevet

Blodharry.  Tacky. Uoriginalt som faen. I tillegg kan jeg ikke fordra svart/hvitt-foto, eller svart og hvitt i interiør. 

Anonymkode: 99fcc...72f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ramme Siri

Anonymkode: ba52e...f3d

Blodharry. Verre enn LOVE-bokstaver.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare nei. 

Anonymkode: 8b053...844

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ramme Siri

Anonymkode: ba52e...f3d

Hva skal det forestille?

Anonymkode: f5930...6df

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil eller smak, men vi bruker penger på ekte kunst. Men er opp til hver og en hva de vil, kunne ikke brydd meg med hva andre har

Anonymkode: f58c6...35f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Blodharry.  Tacky. Uoriginalt som faen. I tillegg kan jeg ikke fordra svart/hvitt-foto, eller svart og hvitt i interiør. 

Anonymkode: 99fcc...72f

Du hadde endt opp i en tvangstrøye etter 10 min i min leilighet høres det ut som. 😅

Anonymkode: 327e4...48f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Svart hvitt med elementer av sølv, og et generisk trykk som veldig mange har. 

Anonymkode: 884f9...876

Er da enda mer harry når folk streber etter å finne ting som ingen andre har fordi de skal være så jævla spesiell! Det er harry det! 

Anonymkode: 85a7d...32b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt generisk, sånn når man kjøper kunst på IKEA eller Skeidar. 

Jeg får også litt assosiasjoner til en sånn ungkarsleilighet av typens om har vinskap, svart kjøkken, skinnsofa og glassbord. Eller kanskje i lobbyen på et hotell som prøver å være litt "sexy".

Når det er sagt så liker jeg kattedyr og mørke farger. Så jeg synes jo ikke bildet i seg selv er stygt. 

Folk må få ha det de liker. Min interiørstil har innslag av harry fordi jeg synes det er gøy. 

Anonymkode: 4810a...6dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke min kopp te, men you do you. Jeg har ett par originalmalerier på veggene, ellers bilder av barn og familie. Noen postere fra Desenio i gangen og på do, men foretrekker lysere bilder. Sikkert mange som mener mitt hjem er harry, men jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: d24ae...799

Skrevet

men hva spesifikt er harry med det? 

Anonymkode: cf6b8...023

vet ikke om "harry" passer men det er pregløs... den type bilde alle kan kjøpe hvor som helst... men hvis man er utrolig glad i løver hvorfor ikke ? men bare hvis.

• Liker 2
Skrevet

Ekstremt humoristisk. 💥

Skrevet

Svart hvitt med elementer av sølv, og et generisk trykk som veldig mange har. 

Anonymkode: 884f9...876

Det er en sånn stue jeg ser for meg. Svarte/hvite vegger, med dominerende detaljer i lilla, sølv og speil. Der ville dette bildet ihvertfall gli godt inn, men det er vel ellers et typisk bilde som det selges pallevis av på IKEA og sånne «alt mulig rart» butikker. Det er ikke min stil, men man må for all del innrede med det man liker selv. Hvis TS har lyst på dette bildet, så er det riktig bilde. Hun bør egentlig gi en lang f… i hva jeg mener. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det kommer an på helheten i interiøret. Uansett tenker jeg at det er du som skal like interiøret og trives med det.

Anonymkode: dc0f0...0f7

AnonymBruker
Skrevet

men hva spesifikt er harry med det? 

Anonymkode: cf6b8...023

Siden du spør, så ser jeg for meg at jeg kunne kjøpt en t-skjorte med cannabis-trykk, en sånn flaskeåpner formet som en pikk og dette bildet i én og samme butikk, om det er forklarende nok😅 Men igjen, jeg bryr meg egentlig bare om hvordan det ser ut hjemme hos meg, og det skal jo ikke du bo. Kjør på. 

Anonymkode: af57e...13a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Endret av Påkrevd
Skrevet

Det passer sikkert fint på en vegg hos noen, men jeg har ikke noe peiling. Selv har jeg et gammelt seilskutemaleri og en keramikkmåke på noe rekved. Har ikke kjøpt selv.  

Skrevet

Kanskje litt kult hvis det er et fotografi du har tatt selv, men ikke hvis det er et masseprodusert trykk. Synes også det var veldig mørkt - måtte studere det litt for å skjønne hva det var. Ikke min stil, men heller ikke noe jeg hadde tenkt over om noen andre hadde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo veldig subjektivt dette. Så det handler om hva du synes er et fint / passende bilde som du har lyst å se på, og ikke om hva andre tilfeldige KG-folk måtte mene.

Anonymkode: eab0f...0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...