AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:54 #21 Del Skrevet tirsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): men hva spesifikt er harry med det? Anonymkode: cf6b8...023 Svart hvitt med elementer av sølv, og et generisk trykk som veldig mange har. Anonymkode: 884f9...876 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:55 #22 Del Skrevet tirsdag kl 16:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svart hvitt med elementer av sølv, og et generisk trykk som veldig mange har. Anonymkode: 884f9...876 okei det må være noe nytt for jeg har ikke sett det. haha. Anonymkode: cf6b8...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:56 #23 Del Skrevet tirsdag kl 16:56 Det kommer da helt an på settingen, og ønsket til den som skal ha det. Bildet i seg selv er mektig og av god kvalitet. Et bra bilde, i seg selv. Interiør handler ikke alene om trender, men å få det til å passe sammen og skape det rommet og følsen man ønsker. Anonymkode: bb1c0...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:58 #24 Del Skrevet tirsdag kl 16:58 Jeg har akkurat det bilde på stuen. Hadde ikke noe annet å ha på veggen. Valget sto mellom bilde og speil. Jeg har mer enn nok speil i leiligheten så da ble det det. Det første man tenker når man ser veggen tom, er at den er tom og det burde være noe der. Hadde den tålt å være tom så hadde den vært det. Har et bilde i tankene som jeg har lyst på, men det bilde "finnes ikke". Har altså et motiv jeg kunne ha tenkt meg, men da må jeg finne noe lignende på nett og ulovlig printe det ut eller fremkalle det i et stort format. Det blir ikke bra kvalitet. Uaktuelt å ha bilder av dyrene mine på veggen. Har ingen barn. Jeg liker ikke blomster/natur bilder. Jeg liker ikke krusseduller typ artistisk kunstverk. Så da ble det løve og den passer inn ellers i leiligheten. Det er veggfyll, it's not that deep. Anonymkode: 327e4...48f 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:00 #25 Del Skrevet tirsdag kl 17:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): okei det må være noe nytt for jeg har ikke sett det. haha. Anonymkode: cf6b8...023 Det er den andre lenken (under sponset) når man søker på "lion photo print". For min del blir det litt samme viben som Live, Love Laugh plakater osv. Anonymkode: 884f9...876 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:05 #26 Del Skrevet tirsdag kl 17:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Svart hvitt med elementer av sølv, og et generisk trykk som veldig mange har. Anonymkode: 884f9...876 Jeg har ikke sølv, jeg har gull. Rammen til bilde er i gull. Har pyntegjenstander i gull, speil i gull etc. Møbler er i svart og hvitt. Lyst gulv. Lyse vegger bortsett fra en stor svart vegg. Jeg har to bokhyller full av farger. Har litt lyst til å fjerne dem for jeg liker at det er sterilt og rent. Det ser for livlig ut, og for meg rotete ut med bokhyller. Folk har forskjellig smak. Jeg synes rotete stil er kaotisk og klaustrofobisk. Slenger du på rotete antikk-stil så er det for meg skittent. Stort trykk av trefarger, spesielt lyst tre er for meg upersonlig, oser latskap og er kjedelig. Folk er forskjellige. Anonymkode: 327e4...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:05 #27 Del Skrevet tirsdag kl 17:05 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er det? En møll? Anonymkode: 4b590...4f4 Takk for at det ikke bare er meg. Er synshemmet og ser for så vidt noen ører, pels og noe, men ingen øyner, men mulig noe som er en snute? Jeg ser rett og slett ikke hva det er 🧐🤓 Utover det så tenker jeg ikke dette er stygt. Jeg ville ikke hatt det selv, hverken i stilen eller fargene, men hadde ikke reagert negativt om noen rundt meg hadde det i stua. Anonymkode: 225b5...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:07 #28 Del Skrevet tirsdag kl 17:07 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): LOL jeg trodde først det var en bever med med hendene til siden og en glorie Anonymkode: 18eb6...fc9 Hahahahah! Nå kan jeg ikke se noe annet! 😂😂😂 "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!" Anonymkode: bc04f...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet tirsdag kl 17:08 #29 Del Skrevet tirsdag kl 17:08 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): LOL jeg trodde først det var en bever med med hendene til siden og en glorie Anonymkode: 18eb6...fc9 Måtte se på bilde etter å ha lest kommentaren din, for det bever jeg også så først 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:08 #30 Del Skrevet tirsdag kl 17:08 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har akkurat det bilde på stuen. Hadde ikke noe annet å ha på veggen. Valget sto mellom bilde og speil. Jeg har mer enn nok speil i leiligheten så da ble det det. Det første man tenker når man ser veggen tom, er at den er tom og det burde være noe der. Hadde den tålt å være tom så hadde den vært det. Har et bilde i tankene som jeg har lyst på, men det bilde "finnes ikke". Har altså et motiv jeg kunne ha tenkt meg, men da må jeg finne noe lignende på nett og ulovlig printe det ut eller fremkalle det i et stort format. Det blir ikke bra kvalitet. Uaktuelt å ha bilder av dyrene mine på veggen. Har ingen barn. Jeg liker ikke blomster/natur bilder. Jeg liker ikke krusseduller typ artistisk kunstverk. Så da ble det løve og den passer inn ellers i leiligheten. Det er veggfyll, it's not that deep. Anonymkode: 327e4...48f Kan du beskrive det bildet som ikke finnes? Bare av nysgjerrighet. Er kunstner og elsker å høre slike ting i tilfellet det er noe som fenger. Anonymkode: bc04f...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:09 #31 Del Skrevet tirsdag kl 17:09 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke sølv, jeg har gull. Rammen til bilde er i gull. Har pyntegjenstander i gull, speil i gull etc. Møbler er i svart og hvitt. Lyst gulv. Lyse vegger bortsett fra en stor svart vegg. Jeg har to bokhyller full av farger. Har litt lyst til å fjerne dem for jeg liker at det er sterilt og rent. Det ser for livlig ut, og for meg rotete ut med bokhyller. Folk har forskjellig smak. Jeg synes rotete stil er kaotisk og klaustrofobisk. Slenger du på rotete antikk-stil så er det for meg skittent. Stort trykk av trefarger, spesielt lyst tre er for meg upersonlig, oser latskap og er kjedelig. Folk er forskjellige. Anonymkode: 327e4...48f Selvsagt er folk forskjellige, men TS spør jo om hva alle andre syns, så da vil hun jo få forskjellige meninger. Jeg ble spurt om hvorfor jeg mente det var harry, og jeg besvarte med min begrunnelse. Anonymkode: 884f9...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:11 #32 Del Skrevet tirsdag kl 17:11 For øvrig, for å svare på trådens emne, så er jeg ikke noe glad i slike postere i hjemmet. Det fremstår billig og litt... Uhm. Udannet? Litt samme energi som disse "live, love, laugh"-skiltene, som noen påpekte. Anonymkode: bc04f...c0a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:12 #33 Del Skrevet tirsdag kl 17:12 Det minner meg om stilen halvparten av jentene i klassen min på ungdomsskolen rundt 1999-2001 hadde på rommet sitt 🫣 slike bilder, leopardpledd, fløyelsgardiner og billig røkelse 🫣 Anonymkode: 06bdd...04d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:12 #34 Del Skrevet tirsdag kl 17:12 Synes bildet er fint! Viktigst av alt er at du selv er fornøyd ❤️ Jeg selv er av den oppfatning at jeg dekorerer som JEG selv liker det, hva andre synes er meg revnende likegyldig. Så kjør på, så lenge du trives med ditt interiør og hvordan du har det ☺️ Anonymkode: 77549...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:13 #35 Del Skrevet tirsdag kl 17:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For øvrig, for å svare på trådens emne, så er jeg ikke noe glad i slike postere i hjemmet. Det fremstår billig og litt... Uhm. Udannet? Litt samme energi som disse "live, love, laugh"-skiltene, som noen påpekte. Anonymkode: bc04f...c0a men hva er galt med live, love, laugh? vi vil jo alle leve og le og ha det bra ... Anonymkode: cf6b8...023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:14 #36 Del Skrevet tirsdag kl 17:14 Hver sin smak, tenker jeg 🙂. Man bestemmer selv hva man liker. Da jeg var ung student, hadde jeg slike plakater på veggene. Nå er jeg godt voksen, og har mange gode originalmalerier i huset, og er veldig glad i dem. Det er akkurat som om man oppdager noe nytt hver gang man stopper opp og ser på dem. Og jeg liker farger. De er ikke verdt en formue, rundt 10.000 pr stk. Noen har jeg arvet etter mine foreldre, og jeg er spesielt glad i de maleriene. Anonymkode: a3309...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet tirsdag kl 17:15 #37 Del Skrevet tirsdag kl 17:15 (endret) . Endret i går, 10:10 av Sicktrip 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 17:15 #38 Del Skrevet tirsdag kl 17:15 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Anonymkode: ba52e...f3d Liker det og har det selv. Driter i hva andre måtte mene om det. Mitt hjem - mine valg av interiør. 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:17 #39 Del Skrevet tirsdag kl 17:17 Mardina skrev (Akkurat nå): Liker det og har det selv. Driter i hva andre måtte mene om det. Mitt hjem - mine valg av interiør. Nettopp! Jeg er en av de som syns denne plakaten er harry, men min mening er jo revnende likegyldig, for det er ikke mitt hjem den skal henge i. Vårt hjem er som sagt fylt med fargerik kunst, som mange andre sikkert ikke ville likt, I don't give a shit, for det henger på mine vegger. Anonymkode: 884f9...876 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:34 #40 Del Skrevet tirsdag kl 17:34 Føler det er sånne bilder single menn henger på veggen. De bryr seg egentlig ikke, men mora har sagt at de bør ha noe pynt. Da blir det denne typen "IKEA-bilder". Anonymkode: a8287...a6b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå