Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Velger anonym da jeg kjenner flere her inne. 
Har noen prøvd lovespell før? Har dette fungert eller er det bare tull? 🤣 

Anonymkode: a055f...543

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det og endte opp i verdens verste hekt i seks år.

Det er visst en kjent sak at spells som går på å manipulere andres følelser or tanker, slår tilbake på en selv trefoldig. I mitt tilfelle virket det til å stemme 🤣

Anonymkode: 4950c...ec4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg prøvde det og endte opp i verdens verste hekt i seks år.

Det er visst en kjent sak at spells som går på å manipulere andres følelser or tanker, slår tilbake på en selv trefoldig. I mitt tilfelle virket det til å stemme 🤣

Hva skjedde? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva skjedde? 

Fyren som jeg trodde var drømmemannen, viste seg etter en stund å være en skikkelig manipulativ conman. Han klarte å ftemstå som verdens beste fyr så lenge, men alt var egentlig en maske. 

Innen masken begynne å slå sprekker, var jeg allerede dypt forelska og selv når jeg dro fra han og blokkerte han etter utallige respektløse ting og råtten oppførsel, så spant han i huet på meg 24/7 i seks hele måneder. Da foret jeg det ikke overhodet, ingen bilder. Ingen minner, men han var på hjernen min hvert bidige sekunde fra jeg våknet til jeg la meg, jeg fikk insomnia og store psykiske problemer. Jeg var som besatt. 

Jeg innbilte meg at det betydde at vi var meant to be, så etter 7 mnd tid ga jeg han en sjanse til, for han påsto å ha endret seg blablabla. Det hadde han jo ikke gjort. Min besettelse fortsatte selvsagt. Helt til jeg ble så ødelagt at jeg hadde selvmordstanker.

Jeg fikk medisiner av legen, jeg begynte å bli avhengig av sovetabletter for hjernen kjørte rundt non stop om han. Jeg var desperat. Så snakket jeg med en healer for å prøve den hjelpen, og hun var klarsynt healer og sa til meg uten å vite noe om fyren eller tankene jeg slet med: "du har gjort en lovespell på en fyr? Du vet at de alltid backfire's og går på deg selv i stedet?"

Det hadde jeg aldri hørt før, men hun sa det var typisk det, fordi vi ikke er ment å bruke noe som manipulerer andres følelser for oss.

Hva enn det var, så begynte det iallfsll å bedre fra den dagen jeg var hos henne og aldri igjen skal jeg teste noe sånt igjen iallfall.

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verdens slags spill er dette? Heter det bare Witchcraft liksom?

Anonymkode: 72f2b...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...