AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #61 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Men da er det jo ikke gratis! Jeg må jo bruke bensin eller strøm, diesel, kollektiv eller slite på sko og klærne mine for å hente det. Det må jo selvfølgelig leveres til meg! Anonymkode: f437f...eae Det står deg fritt å ikke slå til på annonsen. Da gir jeg heller bort til loppemarked i nærheten. Anonymkode: b893f...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfcjjkkugdwschkiuy Skrevet 8 timer siden #62 Del Skrevet 8 timer siden Hvordan kjøper man ting gratis? Den setningen må noen forklare meg🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #63 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men da er det jo ikke gratis! Jeg må jo bruke bensin eller strøm, diesel, kollektiv eller slite på sko og klærne mine for å hente det. Det må jo selvfølgelig leveres til meg! Anonymkode: f437f...eae Ja det må du. Men gjenstanden du vil ha er gratis. Når jeg rydder gir jeg KUN bort mot henting. Blir det ikke hentet går det i en gjenbrukskontainer. Jeg giddet ikke bruke tid på hverken å levere eller sende når gjenstanden er så lite verdt for meg. Kunne sikkert gitt vekk mye mer, men orker ikke å måtte forholde meg til slike folk som deg på finn. Hent tingen din, eller la være. Sånn sett er ingenting gratis. Og hvorfor skulle jeg bruke drivstoff, strøm og få slitasje på mine klær og sko fordi du vil ha ting jeg anser som søppel? Anonymkode: 53d95...2a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #64 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det står deg fritt å ikke slå til på annonsen. Da gir jeg heller bort til loppemarked i nærheten. Anonymkode: b893f...139 Tror det var ironi av den du svarte Anonymkode: 776d5...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå