AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:11 #41 Del Skrevet onsdag kl 08:11 Måten TS ordlegger seg på ("kjøpe gratis ting") forteller meg at vi her har å gjøre med: 1. Et trolleinnlegg. Særdeles dårlig sådan. ELLER 2. En person med mental alder lavere enn en førsteklassing og som sannsynligvis har både støttekontakt og borrelås på skoene. Anonymkode: 0d601...af7 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:21 #42 Del Skrevet onsdag kl 08:21 Minner meg om den gangen jeg ga bort en kjøkkenmaskin for 10 år siden. En dame ca. 3 km fra meg ønsket denne, og hun spurte om ikke jeg kunne levere denne til henne, da hun ikke hadde bil selv...ok, det skulle gå bra tenkte jeg. Viste seg at jeg måtte kjøre igjennom en bom for å komme meg dit hun bodde, men sa ikke noe. Dagen etter rant det inn med sinte meldinger om at noe av tilbehøret manglet. Ja, jeg hadde glemt å ta med én av posene som hadde noe tilbehør. Jeg skrev til henne at hun kunne ta bussen til meg, men nei det var mitt ansvar. Endte opp med å legge posen et sted utfor bommen, og sendte bilde hvor hun kunne hente den... Anonymkode: f60cd...c07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:06 #43 Del Skrevet onsdag kl 14:06 Hensatt skrev (16 timer siden): Det var svært generøst. 0/10! Det er jo faktisk ganske bra trolling av TS, hun har skapt mye engasjement her da. 7/10 fra meg🤣 Anonymkode: 776d5...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:26 #44 Del Skrevet onsdag kl 15:26 Ikke riktig. Det riktige er om selger/eller den som gir bort kommer hjem til deg med varen. Og er varen demontert, så bør vedkomne også montere den. Finnes grenser for hva man skal betale for også. Anonymkode: 58415...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:32 #45 Del Skrevet onsdag kl 15:32 Det kommer jo helt an på hvorfor det gis bort. Er det for å bare bli kvitt det, så er nok ønsket at noen først og fremst kommer og henter. Er det ren veldedighet, så kan man sikkert rive i fraktprisen, eller spleise. Men det går selvfølgelig ingen automatikk i det, det blir jo en kostnad for den som gir bort. Anonymkode: 9ef1f...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMay Skrevet onsdag kl 16:05 #46 Del Skrevet onsdag kl 16:05 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 17.58): Er det riktig at man skal måtte betale for frakt når man kjøper gratis ting på Finn? Da er det jo ikke gratis lenger 🙄 Anonymkode: aa5d0...7f0 Hvem tenker du skal betale frakt da, om du ikke henter det? 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:09 #47 Del Skrevet onsdag kl 16:09 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 17.58): Er det riktig at man skal måtte betale for frakt når man kjøper gratis ting på Finn? Da er det jo ikke gratis lenger 🙄 Anonymkode: aa5d0...7f0 Hvorfor skal jeg måtte legge ut frakt for deg for noe du skal ha? Jeg gir jo ikke bort en vare for og betale for og gi det bort heller. Så enten så får du hente det selv altså finne noe i nærheten ellers betalere du for det det koster meg og sende varen til deg. Noen mennesker er bare en smule frekke og sånt hadde jeg ikke engang gidde og forhandle med om spørsmålet kommer opp. Anonymkode: 9c112...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:12 #48 Del Skrevet onsdag kl 16:12 Jeg er over snittet gjerrig men håper dette er kødd. Anonymkode: e3b38...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:17 #49 Del Skrevet onsdag kl 16:17 Det dummeste spørsmålet jeg har lest på KG på lenge… og det sier ikke så rent lite. Anonymkode: 73ebd...836 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:02 #50 Del Skrevet onsdag kl 22:02 Hvis du henter ting du har fått gratis, så slipper du å betale porto til posten. Hvis posten skal frakte ting du får gratis, så krever posten noe som heter porto. Hvis du ikke har anledning å betale porto, så bør du la være å grafse til deg. Anonymkode: 4be40...011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskimoa Skrevet onsdag kl 22:09 #51 Del Skrevet onsdag kl 22:09 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 21.51): Man henter det jo ikke selv da, man får tilsendt. Synes at man burde kunne spleise på i hvert fall eller bare ikke skrive at det er gratis liksom Anonymkode: aa5d0...7f0 Bor du på institusjon, eller? Isåfall kan du få personellet (de voksne) til å forklare dette for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:50 #52 Del Skrevet onsdag kl 22:50 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 18.02): Vil du ha noe gratis, får du jo hente det selv! Anonymkode: a5302...453 Men da er det jo ikke gratis! Jeg må jo bruke bensin eller strøm, diesel, kollektiv eller slite på sko og klærne mine for å hente det. Det må jo selvfølgelig leveres til meg! Anonymkode: f437f...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liil Skrevet onsdag kl 23:16 #53 Del Skrevet onsdag kl 23:16 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 20.41): Snakk om å være gjerrig😅 Anonymkode: 9f136...419 *grådig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet i går, 10:37 #54 Del Skrevet i går, 10:37 Jeg ga bort noen kokebøker, gratis mot henting, fikk melding av en om jeg kunne sende den mot at vedkommende betalte frakt og en liten slant for bryderiet. DET er vanlig oppførsel det ved slike tilfeller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betties Skrevet i går, 13:56 #55 Del Skrevet i går, 13:56 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men da er det jo ikke gratis! Jeg må jo bruke bensin eller strøm, diesel, kollektiv eller slite på sko og klærne mine for å hente det. Det må jo selvfølgelig leveres til meg! Anonymkode: f437f...eae Jeg håper du tuller nå 🤯 Når du får noe GRATIS, så henter du selv el betaler for frakt. Ganske utaknemmelig av deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:02 #56 Del Skrevet i går, 14:02 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 17.58): Er det riktig at man skal måtte betale for frakt når man kjøper gratis ting på Finn? Da er det jo ikke gratis lenger 🙄 Anonymkode: aa5d0...7f0 Frakten har ingenting med hverken selger eller varen å gjøre, du vet sikkert at det koster penger å sende med posten..? Neste gang får du dra å hente det du har bestilt så slipper du frakt.... Anonymkode: 28aa7...140 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:02 #57 Del Skrevet i går, 14:02 Er dette et seriøst spørsmål? Varen er jo gratis selv om du betaler for frakten! Mener du selger skal betale for å være grei å gi noe bort?? Anonymkode: 38ec4...dec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #58 Del Skrevet i går, 14:04 Myrmica skrev (På 22.4.2025 den 18.44): Det verste er at det finnes sånne folk på ordentlig 🙈 Ja, man skal ikke lenger i kommentarfeltet på f.eks VG på Facebook for å se hvor mange dumme mennesker som finnes rundt omkring…. 🙈 Anonymkode: 38ec4...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:07 #59 Del Skrevet i går, 14:07 AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 10.11): Måten TS ordlegger seg på ("kjøpe gratis ting") forteller meg at vi her har å gjøre med: 1. Et trolleinnlegg. Særdeles dårlig sådan. ELLER 2. En person med mental alder lavere enn en førsteklassing og som sannsynligvis har både støttekontakt og borrelås på skoene. Anonymkode: 0d601...af7 Eller ikke norsk som morsmål.. Anonymkode: 71bae...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:24 #60 Del Skrevet i går, 14:24 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men da er det jo ikke gratis! Jeg må jo bruke bensin eller strøm, diesel, kollektiv eller slite på sko og klærne mine for å hente det. Det må jo selvfølgelig leveres til meg! Anonymkode: f437f...eae Men du slipper i tillegg å betale for tingen, det må du i butikken. Anonymkode: 7c111...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå