AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:50 #21 Del Skrevet tirsdag kl 16:50 Tips til alle her, skriv: «gis bort mot henting!» Selvfølgelig skal man ikke betale frakt for ting man gir bort gratis. Anonymkode: 5e548...d5e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:55 #22 Del Skrevet tirsdag kl 16:55 Dette må være den dummeste tråden på kvinneguiden de siste 10 årene. Anonymkode: 058df...d94 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet tirsdag kl 17:56 #23 Del Skrevet tirsdag kl 17:56 (endret) Mener du at selgeren skal betale frakten når du får varen og innpakking og frakt til postkontoret gratis? Dette bør helst være et troll, men jeg blir ikke overrasket om det er dumskap. haha Endret tirsdag kl 17:59 av frivis 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:01 #24 Del Skrevet tirsdag kl 18:01 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det riktig at man skal måtte betale for frakt når man kjøper gratis ting på Finn? Da er det jo ikke gratis lenger 🙄 Anonymkode: aa5d0...7f0 Man kjøper ikke gratis ting, men man får de, og hvis det virkelig er noe du har lyst på så er det å betale frakt det minste du kan gjøre! Anonymkode: f5615...13e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:12 #25 Del Skrevet tirsdag kl 18:12 Selvfølgelig må du betale for frakten. Hallo?! Du mener vel virkelig ikke at den som gir vekk noe skal betale for å sende det til deg? 😅 Anonymkode: da3d6...27e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet tirsdag kl 18:13 #26 Del Skrevet tirsdag kl 18:13 Dette må enten være en trolletråd, ellers mister jeg trua på utdanningssystemet vårt. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:41 #27 Del Skrevet tirsdag kl 18:41 Snakk om å være gjerrig😅 Anonymkode: 9f136...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #28 Del Skrevet tirsdag kl 19:16 Gaia skrev (1 time siden): Dette må enten være en trolletråd, ellers mister jeg trua på utdanningssystemet vårt. Her er det vel heller oppvekstvilkårene hjemme som har skylden. Anonymkode: 58b98...b2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:51 #29 Del Skrevet tirsdag kl 19:51 newman01 skrev (3 timer siden): Er det riktig at de som gir bort ting gratis må betale for at du ikke kommer og henter det? Man henter det jo ikke selv da, man får tilsendt. Synes at man burde kunne spleise på i hvert fall eller bare ikke skrive at det er gratis liksom Anonymkode: aa5d0...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet tirsdag kl 19:54 #30 Del Skrevet tirsdag kl 19:54 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man henter det jo ikke selv da, man får tilsendt. Synes at man burde kunne spleise på i hvert fall eller bare ikke skrive at det er gratis liksom Anonymkode: aa5d0...7f0 Eeeh ... nei? Da bør det stå: "gis bort, og jeg kan gjerne spandere portoen". Hvis det ikke står, forventes det faktisk at varen blir hentet, eller at mottager i alle fall betaler porto hvis det skal sendes. Hvor gammel er du egentlig? Endret tirsdag kl 19:54 av Gaia 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernaut Skrevet tirsdag kl 19:54 #31 Del Skrevet tirsdag kl 19:54 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det riktig at man skal måtte betale for frakt når man kjøper gratis ting på Finn? Da er det jo ikke gratis lenger 🙄 Anonymkode: aa5d0...7f0 KJØPER gratis ting? 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:39 #32 Del Skrevet tirsdag kl 21:39 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det riktig at man skal måtte betale for frakt når man kjøper gratis ting på Finn? Da er det jo ikke gratis lenger 🙄 Anonymkode: aa5d0...7f0 Gir noen noe bort gratis, så er poenget at du drar og henter tingen. Skal du ha tingen levert på døren, så er det din sak hvordan du vil ha tingen levert og dermed også ditt ansvar å betale for levering. Er du enkel, eller spiller du dum? Anonymkode: 2e062...b0d 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet tirsdag kl 21:45 #33 Del Skrevet tirsdag kl 21:45 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 🤣 3/10. Anonymkode: fab93...1ed Det var svært generøst. 0/10! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 03:27 #34 Del Skrevet onsdag kl 03:27 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Man henter det jo ikke selv da, man får tilsendt. Synes at man burde kunne spleise på i hvert fall eller bare ikke skrive at det er gratis liksom Anonymkode: aa5d0...7f0 Tingen gis jo bort gratis. Hvordan du velger å få tak i den gratis tingen er ditt problem. Anonymkode: 2474e...ef9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet onsdag kl 06:36 #35 Del Skrevet onsdag kl 06:36 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Man henter det jo ikke selv da, man får tilsendt. Synes at man burde kunne spleise på i hvert fall eller bare ikke skrive at det er gratis liksom Anonymkode: aa5d0...7f0 Da ender det jo med at en må betale for å gi bort noe... Det er nå hvertfall bra at en kan selv velge hvem man vil gi bort noe til. Jeg for min del velger mottakere som gir meg minst bry. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:44 #36 Del Skrevet onsdag kl 07:44 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Man henter det jo ikke selv da, man får tilsendt. Synes at man burde kunne spleise på i hvert fall eller bare ikke skrive at det er gratis liksom Anonymkode: aa5d0...7f0 Ting som gis bort på finn hentes. Jeg sender ikke ting jeg gir bort. Om det absolutt må sendes står mottaker for utgifter til porto og pakkeutstyr. Ikke mitt problem at du ikke kan/gidder å komme å hente det du vil ha. Anonymkode: 53d95...2a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:48 #37 Del Skrevet onsdag kl 07:48 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tips til alle her, skriv: «gis bort mot henting!» Selvfølgelig skal man ikke betale frakt for ting man gir bort gratis. Anonymkode: 5e548...d5e Ja, men det hjelper ofte ikke. Jeg skriver alltid at jeg ikke kan levere eller møtes, men at ting må hentes hjemme hos meg. Likevel får jeg meldinger fra folk som vil ha ting tilkjørt, møtes i sentrum av byen jeg bor (jeg bor i en storby, 20 minutter unna bysentrum med kollektivtrafikk). Dersom jeg hadde gitt bort noe og tatt bryet med å levere til en av disse folka, er jeg ganske sikker på at gjenstanden ville ha ligget til salgs kort tid etterpå… Anonymkode: 8d7dd...033 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:56 #38 Del Skrevet onsdag kl 07:56 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Man henter det jo ikke selv da, man får tilsendt. Synes at man burde kunne spleise på i hvert fall eller bare ikke skrive at det er gratis liksom Anonymkode: aa5d0...7f0 Hvorfor skal jeg være med å spleise på noe når jeg allerede har bestemt meg for å gi det bort GRATIS? Vil du ha tingen må du hente den, du kan ikke forvente at giver vil bruke penger på noe som er gratis… Og du, man kjøper ikke noe som er gratis, man får det, det er to forskjellige ting! Anonymkode: ef3df...ba8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:56 #39 Del Skrevet onsdag kl 07:56 Det er derfor jeg har sluttet å gi bort ting på Finn. Det er så mange frekke, storforlangende folk som tar kontakt at det ikke er til å tro. Ts, tingen er gratis. Du henter eller betaler for frakt. Jeg skal ikke tape penger på å gi bort noe. Hvorfor mener du den som gir bort skal betale frakt? Anonymkode: d0da4...ac8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseh79 Skrevet onsdag kl 08:05 #40 Del Skrevet onsdag kl 08:05 (endret) Haha, ja det er jo selvsagt mange som ønsker å bli kvitt penger i frakt, eller bruke tid på å bringe gratisvarer hjem til ukjente... Jeg ser på det som en enorm bonus om jeg ser noe som gis bort som har verdi for meg, og de gidder å sende. Mot at jeg betaler frakt selvsagt. Da vippser jeg alltid litt ekstra for bry og emballasje, for i utgangspunktet vil de jo bare bli kvitt varen enklest mulig. Ydmykhet, empati, evne til å sette seg inn i andres ståsted virker å være egenskaper som holder på å forsvinne. "Hvordan ville jeg følt det hvis noen ville ha bringt gratis vare til dem?" Endret onsdag kl 08:13 av Tekumseh79 Skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå