Gå til innhold

Plutselig ingen personlige rabatt på REMA 1000 appen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært trofast Remakunde i årevis. Men i påsken handlet jeg på Kiwi fordi de var desidert billigst. Og resultat: ingen personlige prisavslag denne uken. Er det "straffa" for ikke å ha handlet der? De vil tydeligvis ikke ha meg tilbake som kunde. Er i alle fall slik jeg tolker dette. 

Er det flere som har opplevd dette? 

Anonymkode: d73a3...54f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Appen har gått fra fiasko til en jævla stor fiasko.

Anonymkode: bebc8...9fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nye priskutt hver søndag. Sjekk tilbake på mandag.

Anonymkode: e7c1c...531

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handlet ikke på rema på snart 3 uker men får personlige kutt,. Tror ikke appen følger med om du handler på Kiwi liksom eller straffer deg for at du ikke har vært der på noen uker. 

Anonymkode: f12ae...681

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nye priskutt hver søndag. Sjekk tilbake på mandag.

Anonymkode: e7c1c...531

Jeg har priskutt hver uke også. Går også inn å aktiviserer tilbudene. Likevel er de ikke registrert i appen.

Alt er i orden. Rett kontonummer osv.

Er ikke så fan av Kiwi og Coop heller. Men REMA begynner å bli seriøst slitsomt.

Anonymkode: bebc8...9fd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har vært trofast Remakunde i årevis. Men i påsken handlet jeg på Kiwi fordi de var desidert billigst. Og resultat: ingen personlige prisavslag denne uken. Er det "straffa" for ikke å ha handlet der? De vil tydeligvis ikke ha meg tilbake som kunde. Er i alle fall slik jeg tolker dette. 

Er det flere som har opplevd dette? 

Tror neppe at Rema "straffer" deg 😄 Jeg fikk mine "kuponger" i appen i går. Prøv å logge ut og inn og se om det hjelper... 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke handler der på en stund men hadde mye personlig priskutt nå, måtte bare aktivisere dem.. 

Anonymkode: 67e9e...26b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mine kuponger, tre kjipe.. et rema handlenett, og to andre…

Anonymkode: f2b15...ec8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke handlet på rema 1000 siden august 2024. Sjekket nå og aktiverte, har 4stk personlige rabatter på produkter jeg aldri hadde handlet uansett. 

Anonymkode: e85c5...05d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ingen da jeg sjekket i morges. Måtte logge ut av appen, også kom de opp da jeg logget inn igjen. 

Anonymkode: 25c05...07d

AnonymBruker
Skrevet

Se om du kan oppdatere appen, det står et varsel i den om at de opplever at noen har problemer med et eller annet. Men jeg har akkurat slettet appen, så jeg kan ikke sjekke hva det var igjen.

Anonymkode: 3eccc...c51

AnonymBruker
Skrevet

Tviler. Jeg har ikke handlet på Rema 1000 siden Desember 2024, men får fortsatt personlige priskutt.

Anonymkode: 53c39...e61

AnonymBruker
Skrevet

Ts:

Logget ut, men får ikke logget inn igjen. Kommer forbi masse trykking på trafikklys etc, får lagt inn mobnr, men der er det stopp. Står bare å henger, så vet ikke om dette hjelper. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handlet der til påske forrige uke, samt en ukeshandel uken før. Har stort sett 4-5 personlige tilbud med rabatter på 15-20%

I dag fikk jeg nye kuponger en på 10% og en på 15%, den ene husker jeg ikke sist jeg kjøpte der, den andre handler jeg ofte. 

Anonymkode: cf5a2...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...