AnonymBruker Skrevet 23. april #41 Skrevet 23. april Honey Dew skrev (8 timer siden): Jeg har vokst opp med to alkoholikere som foreldre og jeg vet godt hva jeg snakker om. De klarer ikke å begrense seg. Ungdomstabber og dine uegna foreldre er to helt ulike ting. Anonymkode: 5ef1a...188 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #42 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så bra for deg! Gratulerer med å klare å gjøre noe 99% av verden ikke klarer. Uansett, det å ta seg en fyllekveld i ny og ne gjør ingenting. Man blir verken rusmisbruker eller dum av det. Man kan derimot ta noen dumme valg med alkohol innabords, men det kan man også med piller legen skriver ut til deg eller annet. Det går bra.... Anonymkode: b49f8...763 Kunnskap er en fin ting: "Rapporten viser at 2,3 milliarder mennesker over 15 år drikker alkohol, mens et flertall, 3,1 milliarder, ikke drikker alkohol i det hele tatt." https://www.nrk.no/urix/who_-alkohol-dreper-flere-enn-aids_-tuberkulose-og-vold-til-sammen-1.14218504 Anonymkode: d4937...0dd 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #43 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 17.10): Hei, tokk med bestevenninna mi gjennom 8-9 på fest med kollegaene mine for ett par helger tilbake. Dette endte i bare drama. Jeg advarte henne om hvordan de kunne være og at folk ville drikke og hvordan de var. Dette endte i drama. Ei av vennina mi ble full og begynte og spy. Og klarte ikke og stå. Jeg selv er full. Og ikke helt tilstede. Så dette førte til ting og tang En hel haug av drama Men hun første vennina mi som egentlig er i mot alkohol er sur for hun blir med, sur på oss som ble så fulle. Og nå vurderer hun og kutte oss ut av livet på grunn av vi velger og vil ha litt og drikke av og til Hun har vokst opp I ett hjem uten alkohol mens to av oss andre har vokst opp i ett hus med alkohol. Vet ikke hva jeg skal gjøre Barnslig? Ja mest sannsynlig men sånn er det Anonymkode: 1cad4...fd5 Å bryte kontalten er kanskje litt dramatisk. Men dere bø4r enten da ikke drikke i der heletatt når hun er med eller i det minste ta litt hensyn , å ikke dytte i dere så mye Anonymkode: 76078...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå