AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Har en kollega jeg egentlig liker godt. Hun har en sterk personlighet og følelsene er utenpå. Vi deler samme humor på mange områder. Jeg har tatt meg i å overdele private ting til henne, en evne hun har som jeg generelt er blitt kritisk til. Det som gjør meg usikker er måten hun spøker med meg foran kollegaer. Jeg har lagt merke til at hun gjør det langt oftere mot meg enn alle de andre. Mye av det er morsomt, men mye av det har også et lite stikk. Jeg anser meg ikke for å være for følsom, men reagerer hvor ofte det skjer og at det er mest mot meg. Spøkene går for det meste ut på at jeg er dum, distré, ikke har kontroll, har seksuelle tanker som ikke er tilfelle og ikke får ting til for å nevne noe. Hver minste lille feil, som et ord er stavet feil blir blåst opp til en høylytt spøk så alle hører. Alt dette begynner å bli slitsomt. Gjør hun dette fordi hun er trygg på meg og liker meg eller er det fordi hun dypt inne ikke liker meg? Anonymkode: ee31e...cef 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har en kollega jeg egentlig liker godt. Hun har en sterk personlighet og følelsene er utenpå. Vi deler samme humor på mange områder. Jeg har tatt meg i å overdele private ting til henne, en evne hun har som jeg generelt er blitt kritisk til. Det som gjør meg usikker er måten hun spøker med meg foran kollegaer. Jeg har lagt merke til at hun gjør det langt oftere mot meg enn alle de andre. Mye av det er morsomt, men mye av det har også et lite stikk. Jeg anser meg ikke for å være for følsom, men reagerer hvor ofte det skjer og at det er mest mot meg. Spøkene går for det meste ut på at jeg er dum, distré, ikke har kontroll, har seksuelle tanker som ikke er tilfelle og ikke får ting til for å nevne noe. Hver minste lille feil, som et ord er stavet feil blir blåst opp til en høylytt spøk så alle hører. Alt dette begynner å bli slitsomt. Gjør hun dette fordi hun er trygg på meg og liker meg eller er det fordi hun dypt inne ikke liker meg? Anonymkode: ee31e...cef Trådstarter. Jeg vil bare tilføye at vi også daglig har gode samtaler og hyggelige stunder. Derfor så forvirrende med alle spøkene. Anonymkode: ee31e...cef
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Det er nesten umulig å svare på uten å være til stede. Kan være det ene, det andre eller litt av begge. Du må nesten bare snakke med henne, ta det forsiktig i en fortrolig stund. Anonymkode: d5a41...ff1 2
Gaia Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Dette må du snakke med henne om, ja. Er ikke sikkert hun skjønner at måten hun er på er sårende for deg. Kanskje ser hun på kollegene deres som venner som det går an å spøke med det meste om? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april Hvis det er ubehagelig så spiller det ikke noen rolle hvorfor hun gjør det. Du må Hu til å slutte. Jeg ville trodd at hun har rar humor og at den treffer feil men at hun føler seg bekvem på deres vennskap. Å gjøre narr av noen er ikke noen gøy humor generelt og man skal være forsiktig. Anonymkode: acece...825 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april Seksuelle tanker du ikke har… kanskje hun er interessert og flørter subtilt med deg? Anonymkode: bf8c2...f56
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har en kollega jeg egentlig liker godt. Hun har en sterk personlighet og følelsene er utenpå. Vi deler samme humor på mange områder. Jeg har tatt meg i å overdele private ting til henne, en evne hun har som jeg generelt er blitt kritisk til. Det som gjør meg usikker er måten hun spøker med meg foran kollegaer. Jeg har lagt merke til at hun gjør det langt oftere mot meg enn alle de andre. Mye av det er morsomt, men mye av det har også et lite stikk. Jeg anser meg ikke for å være for følsom, men reagerer hvor ofte det skjer og at det er mest mot meg. Spøkene går for det meste ut på at jeg er dum, distré, ikke har kontroll, har seksuelle tanker som ikke er tilfelle og ikke får ting til for å nevne noe. Hver minste lille feil, som et ord er stavet feil blir blåst opp til en høylytt spøk så alle hører. Alt dette begynner å bli slitsomt. Gjør hun dette fordi hun er trygg på meg og liker meg eller er det fordi hun dypt inne ikke liker meg? Anonymkode: ee31e...cef Virker som hun har et behov for å hevde seg. Ikke bra. Anonymkode: 9f1ac...994 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har en kollega jeg egentlig liker godt. Hun har en sterk personlighet og følelsene er utenpå. Vi deler samme humor på mange områder. Jeg har tatt meg i å overdele private ting til henne, en evne hun har som jeg generelt er blitt kritisk til. Det som gjør meg usikker er måten hun spøker med meg foran kollegaer. Jeg har lagt merke til at hun gjør det langt oftere mot meg enn alle de andre. Mye av det er morsomt, men mye av det har også et lite stikk. Jeg anser meg ikke for å være for følsom, men reagerer hvor ofte det skjer og at det er mest mot meg. Spøkene går for det meste ut på at jeg er dum, distré, ikke har kontroll, har seksuelle tanker som ikke er tilfelle og ikke får ting til for å nevne noe. Hver minste lille feil, som et ord er stavet feil blir blåst opp til en høylytt spøk så alle hører. Alt dette begynner å bli slitsomt. Gjør hun dette fordi hun er trygg på meg og liker meg eller er det fordi hun dypt inne ikke liker meg? Anonymkode: ee31e...cef Jeg og en kollega kan ha lignende tone om hverandre foran andre. Men bruker ikke hennes mest private ting å gjør humor ut av. Snakker ikke om seksuelle ting heller. Men i starten var hun rimelig drøy om meg foran andre, helt til jeg svarte med samme mynt så hun ble flau. Så roet det seg og ble et godt vennskap. Jeg vet ikke om hun tester deg eller prøver å gjøre seg til for de andre. Du må snakke til henne alene eller svare med samme mynt Anonymkode: f4835...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april Hun er trygg på deg, og bare erter. Mest sannsynlig flørter litt eller føler du er bestevenn. Er dette jente og du gutt? Anonymkode: b3cf5...d40 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april Jeg kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen av kollegaen din og kan si at jeg er slik med min kollega fordi jeg er trygg på henne og fordi det ikke har falt meg inn at hun kan gå rundt og tenke at jeg ikke liker henne eller at hun er dum. Hun er fantastisk morsom og det er en glede hver gang vi jobber sammen. Jeg gir dog "stikk" av samme type til både meg selv og andre jeg er trygg på også da. Har desverre aldri tenkt over at hun kan føle seg såret og håper virkelig ikke det er tilfellet med min kollega. Håper i så fall hun tør å ta det opp med meg. Anonymkode: 3ade4...709 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #11 Skrevet 24. april Kan hende at hun flørter med deg. Er du mann og hun er dame? Anonymkode: 56e40...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå