AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:54 #1 Del Skrevet tirsdag kl 14:54 Eller kan det brukes? Anonymkode: b71fb...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babbo Skrevet tirsdag kl 14:58 #2 Del Skrevet tirsdag kl 14:58 Veldig kjedelige i mine ører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:59 #3 Del Skrevet tirsdag kl 14:59 Kjedelig ja. Anonymkode: 4e4a3...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:00 #4 Del Skrevet tirsdag kl 15:00 Fine navn. Min lillebror som døde i ulykke som liten het Martin. Anonymkode: 354c0...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:45 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:45 Ja, svært kjedelige navn. Noe «alle» gutter født på 90-tallet heter. Alle de guttene heter Markus, Marius, Magnus, Martin, Kristian, Stian, Håvard, Anders og Andreas. Anonymkode: e12b1...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 Kjedelig ja. Anonymkode: 28687...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:31 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:31 Mange er nok litt lei av disse navnene nå, siden de har vær mye brukt de siste 30-40 åra, men de kan selvfølgelig brukes likevel. Det er jo helt normale og fine navn. Anonymkode: da947...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:35 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:35 Martin er minst kjedelig av disse tre Anonymkode: aa3a7...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:45 #9 Del Skrevet onsdag kl 14:45 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Martin er minst kjedelig av disse tre Anonymkode: aa3a7...646 Uenig. Jeg synes Martin er det kjedeligste. Liker Marius og Magnus bedre. Men det handler vel bare om hvilke assosiasjoner man har. Anonymkode: 18f0d...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:49 #10 Del Skrevet onsdag kl 14:49 Martin liker jeg kjempegodt. Stødig og tidløst. Anonymkode: 9104d...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:51 #11 Del Skrevet onsdag kl 14:51 Enig, liker Martin best. Generelt sett tror jeg det er lurt å velge litt kjedelige navn jeg. Anonymkode: 500c0...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:52 #12 Del Skrevet onsdag kl 14:52 Jeg synes de er kjempefine! Foretrekker det fremfor, ivo, matheo, casper osv. Anonymkode: 28fa1...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:54 #13 Del Skrevet onsdag kl 14:54 Jeg syns det er fine navn! Anonymkode: 4a451...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:05 #14 Del Skrevet i går, 08:05 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg synes de er kjempefine! Foretrekker det fremfor, ivo, matheo, casper osv. Anonymkode: 28fa1...9e1 Enig. Anonymkode: 4daa1...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:49 #15 Del Skrevet i går, 08:49 Jeg liker mer klassiske navn som Magnus som faktisk passer godt til norske gutter/menn samtidig som det funker internasjonalt for de som er opptatt av det. «Matheo Larsen» og «Arabella Haugen» funker dårlig spør du meg. Jeg ville tenkt et navn som personen veldig fint kan bruke i en seriøs stilling i fremtiden. Anonymkode: c1b23...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:57 #16 Del Skrevet i går, 08:57 Liker alle tre, men spesielt Magnus. Kunne gjerne døpt en av mine gutter det, og men mannens bror heter Magnus, så han syntes det ble for rart (særlig fordi broren fortsatt lever) 😅 Anonymkode: ad8b5...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:58 #17 Del Skrevet i går, 08:58 Vil påstå Martin er litt oppbrukt. Anonymkode: c5d0d...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden Hva med kanskje Martinus istedenfor Martin Anonymkode: 3030c...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå