Gå til innhold

Hvordan ta initiativ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere som damer for å ta initiativ til sex? Er veldig dårlig, og har lyst til å bli bedre 😅

Anonymkode: 05f09...214

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme, de gangene jeg har trodd at jeg har prøvd, så mener samboeren min at det var langt i fra virkeligheten 😅

Anonymkode: 950a6...d69

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har tatt initiativ så har jeg feks bare satt meg skrevs over han, og begynte å kose om han sitter. 

Sneket meg inn på badet om han dusjer, og gitt han en BJ i dusjen. 

Ta hendene rundt hans bakfra og presse meg inntil rumpa hans, mens jeg besøker han. 

Om jeg har kommet ut av dusjen så gått inn til han i stua iført bare håndkle. 

Det kan ikke bli så mye tydeligere enn dette...

Anonymkode: f7284...6fb

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

De gangene jeg har tatt initiativ så har jeg feks bare satt meg skrevs over han, og begynte å kose om han sitter. 

Ta hendene rundt hans bakfra og presse meg inntil rumpa hans, mens jeg besøker han. 

.......mens jeg beføler han skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvordan er det du har innhentet samtykke her?

Anonymkode: 2a440...b44

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var ikke nødvendig. Han ble villig med for å si det sånn. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er vel ikke unormalt at man tar en prat på forhånd? Hører hvor grensene går. I vårt forhold har vi f.eks snakket om at vi kan ta på hverandre i søvne, men ingen penetrering før begge er våkne. Han syns det er ok at jeg tar han på skrittet for å ta initiativ, eller bare for å "kose" med monsteret under bokseren. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kvinner ofte feiler med når de tror de tar initiativ er at de gir subtile hint. 

Det er nok å si det, f.eks jeg vil at du skal ta meg.

Sitter dere på sofaen så len deg på han og kyss han på halsen, begynn å stryk han på brystet. Begynt å beføle han. 

Den enkleste tingen du kan gjøre er å tenke hva gjør menn? 

Jeg personlig pleier ofte å komme å holde rundt min bedre halvdel å kysser henne på halsen osv. 

Anonymkode: c0d7c...5da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel ikke unormalt at man tar en prat på forhånd? Hører hvor grensene går. I vårt forhold har vi f.eks snakket om at vi kan ta på hverandre i søvne, men ingen penetrering før begge er våkne. Han syns det er ok at jeg tar han på skrittet for å ta initiativ, eller bare for å "kose" med monsteret under bokseren. 

Dette! I et forhold bør man prate om hvor grensene går, og hva man synes er ok og ikke. 

Vi har også snakket om slikt, og angående å sove har vi helt samme reglene som dere. Kos og initiativ når den andre sover er ok, men ingen går videre før den andre aktivt responderer positivt og bevisst. Bare et lite avvisende grynt, eller avvisende bevegelse er tilstrekkelig til å umiddelbart la den andre sove videre. 

Min mann ønsker at jeg tar ham på pungen eller skaftet om jeg tar initiativ ved å direkte ta ham på underlivet. Jeg ønsker ikke at han skiller kjønnsleppene, men masserer utenpå med flat hånd som tilsvarende innledning, frem til jeg viser iver for mer nærgående berørelse. 

Ja oss to mellom er vi fullstendig inneforstått med hva som er greit og ikke. Eneste han kan "bomme" angående gjør han med vilje, for å erte. Det er at jeg responderer særdeles negativt på "bestilling av sex". Altså jeg reagerer med fysiske avsky, ved å gjøre grimaser. Noe han synes er såpass morsomt at han gjerne kan forsøke seg på gøy (temmelig inneforstått med at det ikke blir umiddelbart sex av slikt). Han kan for eksempel si "Nå vil jeg at du skal hente oljen og runke meg.", eller "I kveld skal jeg ta deg bakfra.", og når jeg da bare 🫨😬😝 så ler han godt. 

Er en fordel å kjenne den man er sammen med selvfølgelig. Noe annet er jo også temmelig rart egentlig. 

Anonymkode: 2fe48...d77

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva gjør dere som damer for å ta initiativ til sex? Er veldig dårlig, og har lyst til å bli bedre 😅

Anonymkode: 05f09...214

Det er ekstremt sjeldent jeg har lyst på sex «av meg selv». Det skjer typ 2 ganger i året.

Da spør jeg «skal vi ha sex?». Hverken mer eller mindre.

Anonymkode: d643e...851

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi menn er enkle sjeler.

Vær direkte. Ikke gå rundt grøten til vi ikke forstår hva det egentlig er dere vil. Dere kvinner har en tendens til å mene at vi burde jo ha fortsatt, men det gjør vi ofte ikke. Vi vil ha det i klartekst. Enkelt og greit. 

Og vis det gjerne med handling, fremfor ord.  

Anonymkode: 2a8e0...217

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør om han har lyst eller sier jeg har lyst til ... Evt viser meg frem litt ertende. Flørter. Det funker som bare rakkeren her. 

Anonymkode: 55d6e...360

Skrevet

«Skal vi pule?»

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for tull, krenkende utsagn og avsporinger.

Matas, mod.

Endret av Matas
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 19.12):

Dette! I et forhold bør man prate om hvor grensene går, og hva man synes er ok og ikke. 

Vi har også snakket om slikt, og angående å sove har vi helt samme reglene som dere. Kos og initiativ når den andre sover er ok, men ingen går videre før den andre aktivt responderer positivt og bevisst. Bare et lite avvisende grynt, eller avvisende bevegelse er tilstrekkelig til å umiddelbart la den andre sove videre. 

Min mann ønsker at jeg tar ham på pungen eller skaftet om jeg tar initiativ ved å direkte ta ham på underlivet. Jeg ønsker ikke at han skiller kjønnsleppene, men masserer utenpå med flat hånd som tilsvarende innledning, frem til jeg viser iver for mer nærgående berørelse. 

Ja oss to mellom er vi fullstendig inneforstått med hva som er greit og ikke. Eneste han kan "bomme" angående gjør han med vilje, for å erte. Det er at jeg responderer særdeles negativt på "bestilling av sex". Altså jeg reagerer med fysiske avsky, ved å gjøre grimaser. Noe han synes er såpass morsomt at han gjerne kan forsøke seg på gøy (temmelig inneforstått med at det ikke blir umiddelbart sex av slikt). Han kan for eksempel si "Nå vil jeg at du skal hente oljen og runke meg.", eller "I kveld skal jeg ta deg bakfra.", og når jeg da bare 🫨😬😝 så ler han godt. 

Er en fordel å kjenne den man er sammen med selvfølgelig. Noe annet er jo også temmelig rart egentlig. 

Anonymkode: 2fe48...d77

Så om du senere vil ta initiativ er det bare å sette oljeflasken på bordet.

AnonymBruker
Skrevet

Da legger jeg meg på armen hans og kysset litt. Resten går av seg selv.

Anonymkode: d9d23...c12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 18.49):

Signerer denne.

Det er så utrolig provoserende å se at kvinner bare kan "ta for seg" uten å måtte tenke på konsekvensene av det de gjør. Kontra menn...Men dette blir vel bare en "ekkel, woke og motbydelig" tanke i dagens samfunn 🤣

Anonymkode: 046f7...486

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 16.36):

Tror jeg er forelska… hvor er du i mitt liv?

M40

Anonymkode: a71da...805

Skrevet

Initiativ til sex er litt som med annen kommunikasjon; den som sender en beskjed må gjøre det på en sånn måte at mottakeren skjønner det. Om noen ikke oppfatter en beskjed, så ligger det mest på den som sender og ikke på mottakeren.
Men det trenger virkelig ikke være så omstendig og vanskelig. Det holder med å si "Jeg har lyst på deg.". 5 ord som ikke er til å misforstå. Når partner sier det, legger jeg fra meg hva enn jeg holder på med og blir med henne.

Siden menn gjerne er ganske enkle og har enkle tenningsmønstre vil jeg tro at kvinner egentlig kan ha det ganske lett om de vil ha sex. Bare si det, still opp lettkledd eller litt "direkte kommunikasjon" er gjerne nok til å få oppmerksomheten.

Jeg er STOR fan av det enkle :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tror jeg er forelska… hvor er du i mitt liv?

M40

Anonymkode: a71da...805

Rett under nesa di 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...