Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i et forhold i 20 år, og singel i 2 år. I helgen var jeg ute med venner og traff en mann jeg likte veldig godt. Han var venn med mine venner og de har kjent han i alle år. Han viste også interesse for meg og vi pratet sammen hele kvelden. Før han dro sa han at jeg skulle sende han en melding,noe jeg gjorde. Han svarte og vi skrev litt frem og tilbake. Han har også vært singel i 2 år så vi er ikke akkurat drevne på "dating" fant vi ut. Jeg har ikke vært på "date" på 22 år, så jeg er helt uerfaren. Vi er begge i 50-åra og har voksne barn som har flyttet ut.

Det jeg lurer på er om jeg kan be han på middag hjemme hos meg? Han er jo ikke en "fremmed" da alle venner kjenner han og sier han er en fantastisk fin mann. Vil jo gjerne bli bedre kjent med han og det er jo enklere på en middag hjemme enn ute på byen.

Anonymkode: a5af2...ad1

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har gode venner som kjenner han godt, så hvorfor ikke. Venners venner er og var, en grei måte å møte folk på.

Så bare inviter han. Om middag første «date» er rett, er det bare du og han som vet. Dersom dere hadde møttes via nettdating, er nok middag hjemme ikke å anbefale på første date. Men dette er, slik jeg tolker det du skriver, noe helt annet.

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Te-Presten over her.

Denne mannen kan du invitere hjem på middag.

(Men ikke gjør det første gang med noen du ev. møter via nettdating.)

Anonymkode: d80c6...c73

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Slå til, og inviter han! Det skjer ikke noe om man ikke tar initiativ. 😀

Skrevet

Ville absolutt da invitert ham

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært i et forhold i 20 år, og singel i 2 år. I helgen var jeg ute med venner og traff en mann jeg likte veldig godt. Han var venn med mine venner og de har kjent han i alle år. Han viste også interesse for meg og vi pratet sammen hele kvelden. Før han dro sa han at jeg skulle sende han en melding,noe jeg gjorde. Han svarte og vi skrev litt frem og tilbake. Han har også vært singel i 2 år så vi er ikke akkurat drevne på "dating" fant vi ut. Jeg har ikke vært på "date" på 22 år, så jeg er helt uerfaren. Vi er begge i 50-åra og har voksne barn som har flyttet ut.

Det jeg lurer på er om jeg kan be han på middag hjemme hos meg? Han er jo ikke en "fremmed" da alle venner kjenner han og sier han er en fantastisk fin mann. Vil jo gjerne bli bedre kjent med han og det er jo enklere på en middag hjemme enn ute på byen.

Søker du virkelig andre til råds om du kan be en bekjent av deg og dine venner på middag hjemme hos deg? 

Leste jeg virkelig rett i det du spør om?

Dette er på et helt ekstremt nivå av beslutningsvegring, og det får meg til å tro at du ikke fungerer ellers i hverdagen.

Hva skjedde med alle de selvstendige kvinnene, døde de under pandemien? 

Anonymkode: 78d87...df1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Søker du virkelig andre til råds om du kan be en bekjent av deg og dine venner på middag hjemme hos deg? 

Leste jeg virkelig rett i det du spør om?

Dette er på et helt ekstremt nivå av beslutningsvegring, og det får meg til å tro at du ikke fungerer ellers i hverdagen.

Hva skjedde med alle de selvstendige kvinnene, døde de under pandemien? 

Anonymkode: 78d87...df1

Er unødvendig å bli ufin, TS har ikke datet på over 20 år, det er VELDIG mye som har endret seg de siste 20 årene. 

TS: Kjør på! Ville ikke gjort det med en fremmed person, men langvarig venn av venner bør være trygt. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 58746...5f1

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Sånn søstren min traff sin samboer. Ta og be han hjem du ❤️

Anonymkode: 332ef...a75

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min slik ❤️

Anonymkode: 76d4d...68c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Burde jeg vente noen dager og se om han melder meg igjen eller skal jeg bare hoppe i det? Med dating nå til dags er det så mange retningslinjer man liksom skal følge....ikke vise for mye interesse, ikke sende melding først, vente flere dager osv... Blir jo helt forvirra her!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS her

Burde jeg vente noen dager og se om han melder meg igjen eller skal jeg bare hoppe i det? Med dating nå til dags er det så mange retningslinjer man liksom skal følge....ikke vise for mye interesse, ikke sende melding først, vente flere dager osv... Blir jo helt forvirra her!

Nå kan jeg ikke prate for alle menn, men jeg setter pris på ei dame som kommuniserer direkte og sier hva hun mener, tenker og føler. Alle sånne spill som du nevner over kommer fra manglende interesse tenker jeg. Dersom du kommuniserer og oppfører deg slik du pleier, og han reagerer negativt på det, da var det ikke nok å bygge på uansett. Ikke over tenkt dette. Liker du han? Har du lyst til å vise at dette er mer enn vennskapelig interesse?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

TS her

Send melding nå, ikke vent! Dere er åpenbart voksne mennesker, dere er for «gamle» til å holde på med sånn tullete greier. 

Anonymkode: 58746...5f1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

TS her

Ikke spill noe spill, det er litt 20-år😁. Jeg setter veldig pris på kvinner som tar initiativ og ikke bare er passive. Mann i 40 årene her

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

TS her

Ikke spør han du, og ikke be på middag hjem!! 

la han ha initiativ, så udreven er aldri en mann at han ikke klarer spørre dama om å møtes. La han jakte litt , tro meg. Ha is i magen. 

Anonymkode: b4a2f...b83

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke spør han du, og ikke be på middag hjem!! 

la han ha initiativ, så udreven er aldri en mann at han ikke klarer spørre dama om å møtes. La han jakte litt , tro meg. Ha is i magen. 

Anonymkode: b4a2f...b83

Er du kvinne eller mann?

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

TS her

Send melding du, det er jo det du har lyst til :)

Dere er begge godt voksen så å spille spill og det å følge såkalte retningslinjer kan du jo bare bestemme deg for at du ikke gidder!

Lykke til, hvis han mot formodning ikke er interessert så kam jeg nesten garantere at han uansett vil sette stor pris på initiativet ditt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri hatt første date hjemme hos verken meg eller den andre. For kleint hvis det blir kleint og kan skremme vekk hvis det går for fort.

Anonymkode: bd606...a9c

AnonymBruker
Skrevet

Nei!!! La ham ta initiativ til første møte.

Anonymkode: 69585...7ff

• Nyttig 1
Skrevet

Go girl!

Men hvorfor ikke gå ut?

Jeg foretrekker, generelt, å møte folk på restaurant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei!!! La ham ta initiativ til første møte.

Anonymkode: 69585...7ff

Det er jo ikke første møte….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...