Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til opplysning, vi er i slutten av tjueårene! Nå skal da min kjæreste/samboer på en klassetur. Der skal også ei i klassen til han som han har vært utro mot meg med og ei anna jeg har opplevd mye usikkerhet til. Hvordan ville dere håndtert det? Det er vel en to dager. Hyttetur .. Føler meg usikker på det siden det har vært noe med de jentene fra tidligere

Anonymkode: 5b3ff...d39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten så har du tilgitt og gått videre, eller så slår du opp. Jeg hadde ikke blitt værende med en utro partner, så for meg ville det ikke vært en aktuell problemstilling. Men om jeg skal forestille meg, så hadde jeg uttrykt mine følelser, men noe forbud kan man jo ikke pålegge kjæresten sin. 

Anonymkode: 1b60a...6d0

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjæresten din vært voksen så hadde han forstått at en konsekvens av egen handling er at det der er noe han ikke kan være med på. Det hadde aldri blitt et spørsmål.

Nei du skal ikke nekte noen å styre eget liv - men du skal sette grenser for hva du tolerer i ditt liv. 

Tenker han tanken at han kan reise på hyttetur med en han har vært utro med, så er det vel opplagt at forholdet ikke har livets rett.

Anonymkode: 34ff0...cfd

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor være i ett forhold FRIVILLIG med ett menneske du ikke stoler på?

Høres jævlig slitsomt ut.

Du kan ikke, og skal ikke, diktere hvordan kjæresten din skal leve. Du kan forlate forholdet om du ikke stoler på han, eller om han ikke klarer å holde penisen sin unna andre kvinnfolk.

Anonymkode: 10721...852

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom han har vært utro og du ikke stoler på han er det kanskje greit å bare gjøre det slutt. Kjipt her og nå, men mye bedre i lengden. Og da kan det være han innser alvoret også og om han egentlig vil ha deg. Men hadde ikke villet ha de to på tur sammen nei. Det er han skyld i selv. 

Anonymkode: f764a...1e3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Enten så har du tilgitt og gått videre, eller så slår du opp.

Dette er fasit.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er ikke mora hans og han er en voksen mann som greier å ta selvstendige valg. 
Kjæresten min har sovet alene hos en felles kollega, som også er eksen til hans bestekompis. Han har fortalt om det flere ganger på eget initiativ og jeg stoler på han når han sier det ikke skjedde noe. Han har også sovet på sofaen hos en annen kollega, jeg ikke aner hvem er, etter julebord.

Er ikke stor fan av det, fordi jeg har blitt valgt bort til fordel for noen andre flere ganger tidligere. Men kjæresten min er ikke den samme som eksen min og kjæresten viser på flere måter at det er meg han vil tilbringe tiden sin sammen med, så jeg velger å stole på han og gi han den "friheten". 

God kommunikasjon er sunt

Anonymkode: 03362...c31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde aldri nektet et voksent menneske noe, men hadde han allerede vært utro mot meg og skal på overnatting med samme person hadde jeg nok slitt med å stole på han. Hvordan fikk du vite om det sist gang? sa han det selv, eller sa hun eller noen andre det?

Anonymkode: 9463a...387

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har mest sannsynligvis null respekt for deg og konsekvensene er jo ikke der hvis han er utro på nytt. Vil du skrive samme innlegg når du er i starten av trettiårene også?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er sammen med en mann du tror vil være utro så snart du ikke er der og passer på, så er han ikke rette kjæresten for deg. I et forhold så skal man ha det bra sammen, ha skulderne senket, og ikke konstant være redd for at den andre er utro eller dumper deg for en bedre.

Anonymkode: 6d906...f12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler meg usikker på det siden det har vært noe med de jentene fra tidligere

Du kan ikke bestemme over andre. Men du kan bestemme om du ønsker å bli i forhold.

Anonymkode: 1398a...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pass på og lei hytte i samme område. Si at du gjerne vil være sammen med han fordi du elsker han😝

Anonymkode: ffaea...945

AnonymBruker
Skrevet

Klassetur i slutten av 20-årene? Høres rart ut. Går han fortsatt på videregående? 

Anonymkode: 88c58...a18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En voksen mann som av seg selv ikke skjønner at han ikke kan reise på hyttetur med (eks)elskerinna han var utro med, det er en mann som jeg hadde ansett som så lite oppegående at jeg hadde ønsket ham god tur. Og så bare ikke hatt mer med ham å gjøre.

Det at kjæresten din ikke forstår dette av seg selv, det viser bare hvor blåst han er. Tar du det opp med ham så vil han trolig mene du er urimelig og sykelig sjalu, eller lignende, som bare bekrefter hvor blåst han er.

Unn deg selv svært mye bedre enn en utro fyr som så åpent reiser på turer med hun han var utro med og tror det er greit...

Anonymkode: aef16...efb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klassetur i slutten av 20-årene? Høres rart ut. Går han fortsatt på videregående? 

Er han lærer? 

Anonymkode: 8f1c0...4fa

Skrevet

Om han «får»? Det bestemmer han jo selv.

Du får ta dine egne valg. Ham er jo en utro person. Hvis du ikke kan leve med det, så må du gå ut av forholdet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er han lærer? 

Anonymkode: 8f1c0...4fa

Tenkte det samme etter jeg svarte. Men har han da vært utro med en av elevene? Æsj! :spy:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han godtatt at du reiste på en slik tur med en du hadde bedratt ham med? Sannsynligvis ikke. Han var utro, så han bør velge bort denne turen. Han vet jo selv hvorfor. 

Anonymkode: 026da...969

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av! Det kommer nok ikke til å skje noe i og med at begge jentene er der. 

La ham dra, og er du usikker så sier du at gjør han noe dumt så trenger han ikke å komme hjem igjen! Driter han seg ut så er du kvitt ham. Ikke noe å samle på sånne..

Anonymkode: f7448...823

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Til opplysning, vi er i slutten av tjueårene! Nå skal da min kjæreste/samboer på en klassetur. Der skal også ei i klassen til han som han har vært utro mot meg med og ei anna jeg har opplevd mye usikkerhet til. Hvordan ville dere håndtert det? Det er vel en to dager. Hyttetur .. Føler meg usikker på det siden det har vært noe med de jentene fra tidligere

Tenkte først klassetur, dere er 17 år... typisk ungdomkjæreste usikkerhet..

Men snart 30 år???  Da bør du dumpe fyren om han har vært utro, og nå skal på tur der dama han var utro med også er med. 

Anonymkode: 4dae8...f0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...