AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Jeg kjøpte noe tørrfor på Musti som inneholdt erter og det tålte ikke magen til katten min, så jeg leverte den inn igjen og endte opp med en tiltilgodelapp på 599 kr, og må nå bruke den opp på noe. Vanligvis handler jeg mat og everclean kattesand på Zooplus, som har större utvalg og bedre priser, men tenkte nå å prøve ut en annen type kattesand fra Musti. Tips meg🙂 Anonymkode: cc869...7a4
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Synes Compact Care er god, og faktisk suger opp litt bedre enn Ever Clean gjorde. Begge støver litt når du renser doet, uansett hva de skriver på produktet. Dessverre økte musti prisen på compact care ganske nylig, så nå er den bare 10 kr billigere enn everclean. Begge to gjør jobben bra, og ønsker du å fortsette med everclean, så har jo musti den også. Musti har også råfôr, som ikke går an å bestille på nett fordi det er frossen mat. Du kan evt prøve det også. Men vær forsiktig i overgangen. Ksttemager kan være litt sensitive, særlig om pus er vant til (dårlig) tørrfôr. Anonymkode: 28254...b2b
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Synes Compact Care er god, og faktisk suger opp litt bedre enn Ever Clean gjorde. Begge støver litt når du renser doet, uansett hva de skriver på produktet. Dessverre økte musti prisen på compact care ganske nylig, så nå er den bare 10 kr billigere enn everclean. Begge to gjør jobben bra, og ønsker du å fortsette med everclean, så har jo musti den også. Musti har også råfôr, som ikke går an å bestille på nett fordi det er frossen mat. Du kan evt prøve det også. Men vær forsiktig i overgangen. Ksttemager kan være litt sensitive, særlig om pus er vant til (dårlig) tørrfôr. Anonymkode: 28254...b2b Pus spiser "Metabolic" fra Hills og våtfôr fra Wild Freedom og kokt sei. Har aldri prøvd frossent råfor, men tenker på å prøve det. Ts Anonymkode: cc869...7a4
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 18.01): Pus spiser "Metabolic" fra Hills og våtfôr fra Wild Freedom og kokt sei. Har aldri prøvd frossent råfor, men tenker på å prøve det. Ts Anonymkode: cc869...7a4 Hvis du kan bruke tilgodelappen i nettbutikken så selger de Hills der Anonymkode: e6b1e...8f9
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april https://www.musti.no/compact-care-activated-carbon-unscented-10-kg Anonymkode: 8d841...aa5
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Compact care er 10 kg, mens everclean er 10 l, så CC er litt mer sand for pengene😊 Anonymkode: 94f9d...d16 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis du kan bruke tilgodelappen i nettbutikken så selger de Hills der Anonymkode: e6b1e...8f9 Ikke veterinærforet Metabolic tror jeg, eller gjør de det? Ts Anonymkode: cc869...7a4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Compact care er 10 kg, mens everclean er 10 l, så CC er litt mer sand for pengene😊 Anonymkode: 94f9d...d16 Er ikke 10 kg og 10 L like tungt? Ts Anonymkode: cc869...7a4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke 10 kg og 10 L like tungt? Ts Anonymkode: cc869...7a4 I vann. Men ikke nødvendigvis i kattesand. Anonymkode: aa029...159 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #12 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 13.20): I vann. Men ikke nødvendigvis i kattesand. Anonymkode: aa029...159 Har sett den påpekingen før, om l og kg, men er det særlig forskjell i dette tilfellet? Snakker vi 1% eller 10% liksom? Anonymkode: 28254...b2b
AnonymBruker Skrevet 2. mai #13 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har sett den påpekingen før, om l og kg, men er det særlig forskjell i dette tilfellet? Snakker vi 1% eller 10% liksom? Anonymkode: 28254...b2b Aner ikke, men det finner du fort ut om du måler opp og veier en dl med kattesand. Anonymkode: aa029...159
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 11.32): Ikke veterinærforet Metabolic tror jeg, eller gjør de det? Ts Anonymkode: cc869...7a4 https://www.musti.no/hills-diet-feline-metabolic-weight-loss-maintenance?85300&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=21343287533&gclid=Cj0KCQjw_dbABhC5ARIsAAh2Z-Rql-cLyVcuFi63152oDNU7jcnjtDi9Ywdc4lgrrwS5B-Rw12EE4AgaAmPWEALw_wcB Anonymkode: e6b1e...8f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå