Fotballmamma Skrevet 25. april #21 Skrevet 25. april Så finnes det også katter som nekter å spise annet enn tørrfor, det gjør katten min. Har prøvd all slags mulig våtfor, samt fisk/kylling etc - men nei, det vil hun ikke ha! Men agurk derimot, er veldig innafor, samt små biter av pizzaskorpe.
AnonymBruker Skrevet 25. april #22 Skrevet 25. april Vår katt har fått Friskies tørrfor i alle år, supplerer med våtfor (fra matbutikken). Hun blir straks 17 år, er frisk og fin, blank i pelsen. Kjenner en like gammel katt som får samme foret og vi har konkludert med at det må funke greit. 😉 Anonymkode: acaa1...b71
AnonymBruker Skrevet 25. april #23 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vår katt har fått Friskies tørrfor i alle år, supplerer med våtfor (fra matbutikken). Hun blir straks 17 år, er frisk og fin, blank i pelsen. Kjenner en like gammel katt som får samme foret og vi har konkludert med at det må funke greit. 😉 Anonymkode: acaa1...b71 Du og denne andre personen skulle ikke hatt dyr🤡 Anonymkode: 74ba2...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #24 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, de skal spise begge deler tørrfor/våtfor. Anonymkode: 0fb9c...4ff Nei faktisk ikke. Anonymkode: ea99d...9e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #25 Skrevet 25. april Det katten spiser. Men så klart, alt kornfritt er best. Jeg måtte gå igjennom et titalls merker for å finne den som min likte. Og det var royal canin for kastrerte katter. RC er ikke det beste og jeg forsøkte i årevis å få han over på noe bedre. Men han ville bare ha RC. Hundene mine har fått tilbud om både vom og svindyr kornfritt, men de velger dritten fra rema 1000! De nekter å spise noe annet. Her prøver jeg å gi dyrene mine det beste og de vil ha det verste. Skulle tro de har lært å spise drittmat fra meg. Anonymkode: b34eb...6a0
AnonymBruker Skrevet 25. april #26 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei faktisk ikke. Anonymkode: ea99d...9e2 våtfor er bra for katter. Spesielt kastrerte katter. Jo mer vann de får i seg, jo bedre. Anonymkode: b34eb...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #27 Skrevet 25. april Som godbit så elsker min denne: Eneste våtforet jeg gir. Ikke hver dag. Tar opp i ekstra vann for å få i han enda mer vann. Han har også vannfontene så klart. Alle mine tidligere katter har forgudet denne godbiten. Anonymkode: b34eb...6a0
AnonymBruker Skrevet 26. april #28 Skrevet 26. april Våre spiser eukanuba og brit care tørrfor, samt thrive&applaws & acana våtfor. Anonymkode: 31985...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #30 Skrevet 27. april Hvordan er mat som er katt? Skjønte ikke spørsmålet. Anonymkode: 49d1e...51b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå