AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Jeg er medlem hos Norstat, og ønsker å bli plukket ut til så mange gruppesamtaler og smakstester som mulig. Spiller aktivitetsnivået og medlemsnivået (basert på stjerner) noen rolle for hvem som plukkes ut? Eller er dette bare en del av appen for å virke motiverende? Noen som vet? Anonymkode: 08728...7b8
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Jeg var inaktiv i mange år, aktiverte kontoen min igjen i januar og har vært på en gruppesamtale/brukertest så langt (i februar). Så det virker ikke som om aktivitetsnivå har så mye å si, men jeg tror man blir prioritert hvis man ikke har vært med på noen slike de siste 3 månedene. Jeg har i vært fall ikke fått tilbud om flere enn det ene, til tross for at jeg har vært i målgruppen for mange av de. Anonymkode: da702...a2c
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var inaktiv i mange år, aktiverte kontoen min igjen i januar og har vært på en gruppesamtale/brukertest så langt (i februar). Så det virker ikke som om aktivitetsnivå har så mye å si, men jeg tror man blir prioritert hvis man ikke har vært med på noen slike de siste 3 månedene. Jeg har i vært fall ikke fått tilbud om flere enn det ene, til tross for at jeg har vært i målgruppen for mange av de. Anonymkode: da702...a2c Takk for svar! Jeg er litt i samme situasjon. Var inaktiv i flere år, og begynte igjen i februar. Har blitt plukket ut til to smakstester og to gruppesamtaler så langt. Har hatt tilnærmet 100% aktivitetsnivå i perioden Lurer bare på om det er noen vits å jobbe for å nå et høyt medlemsnivå eller aktivitetsnivå. Dersom disse tingene ikke spiller noen rolle for om man blir valgt, gidder jeg ikke å anstrenge meg for å få høyere nivå. Det hadde jo vært logisk dersom medlemsnivå fungerte litt som et lojalitetsprogram, og at man hadde en algoritme som prioriterte de mest aktive eller lojale brukerne innenfor målgruppen Dersom noen vet dette er jeg glad for svar! Jeg vet at både aktivitets- og medlemsnivå kan spille inn på reiselotteriet de har vært kvartal, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Regner med at sjansen for å bli trukket ut der uansett er ganske liten Anonymkode: 08728...7b8
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Tenker og tror det har mer med bakgrunnen din, alder og kjønn og hvor du bor. Og at du faktisk svarer når de spør. Jeg vant veldig tidlig i min ‘karriere’ på norstat reisegavekort på 5k. Har hatt 100% hver måned i noen år nå uten å ha vunnet noe mer ☺️ Anonymkode: 81f95...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april Nei, de stjernene har ikke noe å si. Jeg svarer på alt, men gruppesamtaler kommer jeg aldri med i lenger. Smakstest derimot kommer jeg med på nesten hver gang. Kommer an på om man er i målgruppen (eller later som man er det). Anonymkode: db029...f6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå