Gå til innhold

Hvorfor respekterer han meg ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil følge med på deg, men vil ikke ha deg. Hadde en eks som absolutt skulle være venner etter brudd. Han holdt på slik og da gadd jeg ikke mer. Så sendte han melding noen ganger i året etterpå. Fikk aldri svar tilbake fra meg for jeg orket ikke et sånt opplegg. 

Anonymkode: 5599a...2af

Jeg har gitt uttrykk for at det ikke kan bli noe seriøst heller pgr aldersforskjell.. og at jeg dater andre etc.. Så igjen, jeg kuttet d først fordi jeg så at jeg likte han mer. Nå han til stadighet kom tilbake igjen så ga jeg klar uttrykk for at d ikke kunne bli noe mer. 

Jeg bare genuint skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på andre mennesker de ikke har intr i noe med. Både det ene eller det andre. Gi meg fred da, herlighet. Men som mange skriver så kan man ikke forstå seg på alle heller. 

Anonymkode: f3493...039

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er jo enkelt å løse. Men spm mitt var heller hvorfor han vil kontakte meg, når han ikke er intr i hverken det ene eller det andre ? Du skulle jo trodd han skyr meg så pesten så mye som jeg må «sende mld» for å få han til å svare etc? 

Hvordan tror du vi skal kunne vite det?

Anonymkode: 684c0...b1a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo enkelt å løse. Men spm mitt var heller hvorfor han vil kontakte meg, når han ikke er intr i hverken det ene eller det andre ? Du skulle jo trodd han skyr meg så pesten så mye som jeg må «sende mld» for å få han til å svare etc? 

Han leker med deg. Han er ikke interessert, men han holder deg på kroken for egen skyld/morro/ego.

Hadde han vært interessert så hadde han vært med deg. Han er en god gammel drittsekk. Du må kutte han ut. Du er sjef i ditt liv. Det har ingenting å si at han tar kontakt igjen. Du vet det er kun for å holde på deg. Han liker nok at du er interessert og vil ikke gi slipp på det/interessen din. Men han er null interessert i noen annet fra deg. Du må ha selvrespekt og aldri snakke med fyren igjen.

En mann som er interessert vil faktisk snakke med deg og være med deg. Ikke lur deg selv mere. Denne fyren er IKKE interessert i deg, bare følelsene/håpet du har for han.

Anonymkode: 51df2...953

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har gitt uttrykk for at det ikke kan bli noe seriøst heller pgr aldersforskjell.. og at jeg dater andre etc.. Så igjen, jeg kuttet d først fordi jeg så at jeg likte han mer. Nå han til stadighet kom tilbake igjen så ga jeg klar uttrykk for at d ikke kunne bli noe mer. 

Jeg bare genuint skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på andre mennesker de ikke har intr i noe med. Både det ene eller det andre. Gi meg fred da, herlighet. Men som mange skriver så kan man ikke forstå seg på alle heller. 

Du er jo genuint ikke interessert i han pga faktorer som ikke kan endres men velger likevel å legge en utrolig mengde tid og energi på å få andre til å gjette hva han føler? 
Hva tror du at du skal oppnå? Begynn med å forstå deg selv og drit i å blande inn andre mennesker til du er i vater og klar for en dialog med grenser, respekt og uten den vanvittige desperasjonen etter validering. 

Anonymkode: 9e310...f90

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han elsker at du løper etter han. Han føler seg ettertraktet. Når du slutter å løpe så kommer han bort til deg for å få deg hektet/interessert igjen. Så begynner du å løpe etter han igjen. Og det fungerer hver gang. Slutt å løpe etter han. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er jo genuint ikke interessert i han pga faktorer som ikke kan endres men velger likevel å legge en utrolig mengde tid og energi på å få andre til å gjette hva han føler? 
Hva tror du at du skal oppnå? Begynn med å forstå deg selv og drit i å blande inn andre mennesker til du er i vater og klar for en dialog med grenser, respekt og uten den vanvittige desperasjonen etter validering. 

(Vet ikke om det var uklart, det jeg mente var at du gjør jo akkurat det samme som han gjør. Dette gjør det litt merkelig å prøve å hjelpe deg)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til at du må være en bedre dørvakt i livet ditt. Du må ikke slippe inn folk som ikke oppfører seg. Du er verdifull, ikke la folk kødde med deg. 🧡

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og en annen tanke:

Du spør «Hvorfor respekterer han meg ikke?» 

Kan du dele hva du tenker at han burde respektere? Er det noe du kan tilby han, måten du kommuniserer med han og/eller trekk ved deg som du synes fortjener respekt? 
Det er en ganske vanskelig men veldig god øvelse å gjøre for seg selv iblant, og hvertfall når man opplever at andre ikke viser den respekten man synes man fortjener; ta en status.

Sannsynligvis ligger svaret der, det ligger hvertfall ikke på KG

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 17.32):

Du skjønner ikke at folk bruker tid på folk de ikke er interessert i, samtidig som du sier rett ut at du er så lite interessert i han at du dater andre?

Hvorfor bruker du tid på han?

Du er ikke interessert i han, men du bruker likevel mye tid på han, så jeg genuint lurer på hvorfor du bruker tid på han.

Anonymkode: 89e35...b44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere lagt sammen? Klær? 

Anonymkode: 6ea01...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...