AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Blokkerte en fyr på snap for 2 gang og skrev t.o.m lykke til videre. Fordi han ikke var intr i hverken prat, forhold eller flørt. Kun 1 uke etterpå kontakter han meg igjen (sender bilde på ig uten kontekst). Så når jeg senere spør hvorfor han sendte det bilde uten kontekst - så skriver han; Bare som en liten spøk siden du slettet meg? Tenkte okei?! Kanskje han i det minste vil ha en vennskapelig relasjon siden han ikke klarte å gå mer enn 1 uke uten å gi lyd fra seg? Jeg svarer og insjer litt kontakt, deretter trekker han seg unna IGJEN og bruker 1-2 døgn på å svare??? Altså jeg forstår ikke hva greien hans er. Vi har hatt en langvarig relasjon (lagt sammen), og han har kommet tilbake flere ganger, men den siste drøye mnd har det ikke vært hverken det ene eller det andre. Har insjet for å møtes, han er vag, sendt fine selfier og gidder knapt å se på de/kommentere de... Bare åpner uten å svare... Nå sendte jeg han tidenes mld i helgen om at han må gi meg fred om han faktisk ikke er intr i hverken vennskap/flørt.. For dette tullet gir meg ingenting - og hva gir det han liksom? Han begynte å snakke om oppussingen og at han ville kanskje vise det til meg? Noe som venner gjør.. Men når jeg "bygger på" samtalen og viser noe engasjement (noe som venner naturligvis gjør i slike tilfeller) så fader han ut? Det var da jeg ble sur å konfronterte han. Ironisk nok så kommer jo han tilbake med en gang jeg stikker? Det er jo terror, og håper han respekterer meg denne gangen. Men hvorfor gjør noen gutter slik, har selv aldri opplevd lignende? De som faktisk ikke er intr gir ikke et knyst fra seg på gjerne flere mnd eller aldri.... Men her går det toppen 2 uker. Går nok lengre nå, men ingenting overrasker meg med han lengre. Anonymkode: f3493...039 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Vi kan ikke vite hvorfor, men du bør holde deg for god til å følge opp slikt tull. Blokker ham og gå videre. Anonymkode: 684c0...b1a 12 2
Daria Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Fordi du gjør det for enkelt for ham å la være? Du blokkerer ham to ganger (!) og svarer likevel så snart han sender deg noe i en annen kanal - hvorfor skal han oppføre seg når det uansett ikke får følger? 18 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Daria skrev (4 minutter siden): Fordi du gjør det for enkelt for ham å la være? Du blokkerer ham to ganger (!) og svarer likevel så snart han sender deg noe i en annen kanal - hvorfor skal han oppføre seg når det uansett ikke får følger? ☝️ Han holder deg varm og forer egoet sitt fordi du tillater han å gjøre det. Anonymkode: 27aca...d22 6 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april Når du skriver flørt, mener du sex? Eller vil han ha sex, men han vil ikke flørte på meldinger? Anonymkode: 293c4...ac4
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Blokkerte en fyr på snap for 2 gang og skrev t.o.m lykke til videre. Fordi han ikke var intr i hverken prat, forhold eller flørt. Kun 1 uke etterpå kontakter han meg igjen (sender bilde på ig uten kontekst). Så når jeg senere spør hvorfor han sendte det bilde uten kontekst - så skriver han; Bare som en liten spøk siden du slettet meg? Tenkte okei?! Kanskje han i det minste vil ha en vennskapelig relasjon siden han ikke klarte å gå mer enn 1 uke uten å gi lyd fra seg? Jeg svarer og insjer litt kontakt, deretter trekker han seg unna IGJEN og bruker 1-2 døgn på å svare??? Altså jeg forstår ikke hva greien hans er. Vi har hatt en langvarig relasjon (lagt sammen), og han har kommet tilbake flere ganger, men den siste drøye mnd har det ikke vært hverken det ene eller det andre. Har insjet for å møtes, han er vag, sendt fine selfier og gidder knapt å se på de/kommentere de... Bare åpner uten å svare... Nå sendte jeg han tidenes mld i helgen om at han må gi meg fred om han faktisk ikke er intr i hverken vennskap/flørt.. For dette tullet gir meg ingenting - og hva gir det han liksom? Han begynte å snakke om oppussingen og at han ville kanskje vise det til meg? Noe som venner gjør.. Men når jeg "bygger på" samtalen og viser noe engasjement (noe som venner naturligvis gjør i slike tilfeller) så fader han ut? Det var da jeg ble sur å konfronterte han. Ironisk nok så kommer jo han tilbake med en gang jeg stikker? Det er jo terror, og håper han respekterer meg denne gangen. Men hvorfor gjør noen gutter slik, har selv aldri opplevd lignende? De som faktisk ikke er intr gir ikke et knyst fra seg på gjerne flere mnd eller aldri.... Men her går det toppen 2 uker. Går nok lengre nå, men ingenting overrasker meg med han lengre. Anonymkode: f3493...039 Du setter en grense, også bryter du selv den grensa du selv satte. Hva skal han respektere? Det er jo vanskelig å vite om du vil, eller ikke vil ha kontakt. Når du har sagt at du ikke ønsker kontakt med han så ønsker du jo heller ikke å være venner - venner har man kontakt med. Men så plutselig vil du være venner likevel? Du må bestemme deg for hva du egentlig vil, og driver du med et spill for å forsøke å få han interessert så fungerer det dårlig. Anonymkode: af10e...3ee 3 1 3
Måneskinn Skrevet 22. april #7 Skrevet 22. april når du blokkerer- ikke opphev blokkeringen etter en stund. Du må la den stå. Og blokker han på alle plattformer der han kan ta kontakt. Også blokker tlf. nr om du har det. Ikke underhold denne "mannen" lenger, bare blokker og gå videre. Vær grei mot deg selv og bare la han fare. 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #8 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når du skriver flørt, mener du sex? Eller vil han ha sex, men han vil ikke flørte på meldinger? Anonymkode: 293c4...ac4 Ja, sex ! Vi har møttes 1 gang og hatt sex. Ellers mye tlf sex og hyggelige kommentarer. Sagt man er fin, eller har lyst på hverandre, og generelt som selskap når man til tider kan føle seg alene som singel. Har ringtes en del og snakket om mye foruten om sex til info. Så vi har absolutt utviklet en vennskapelig relasjon utover det seksuelle. Anonymkode: f3493...039
AnonymBruker Skrevet 22. april #9 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du setter en grense, også bryter du selv den grensa du selv satte. Hva skal han respektere? Det er jo vanskelig å vite om du vil, eller ikke vil ha kontakt. Når du har sagt at du ikke ønsker kontakt med han så ønsker du jo heller ikke å være venner - venner har man kontakt med. Men så plutselig vil du være venner likevel? Du må bestemme deg for hva du egentlig vil, og driver du med et spill for å forsøke å få han interessert så fungerer det dårlig. Anonymkode: af10e...3ee Jeg sa i første mld til han at det ikke var vits i og ha kontakt fordi han ikke var intr i hverken vennskap/flørt etc.. Det var ikke da jeg ba han om å la vær og kontakte meg igjen. Det var nå denne gangen når han sender et bilde som oppmerksomhet, så tenkte jeg kanskje han angret seg litt og ville være hyggelig siden han har overtatt et hus. Vet han er stolt over det og ville hinte om det?. Så ja, når han gjorde det tenkte jo jeg at han så på meg som en venn siden han hadde det behovet for å vise meg? Tar han inn i varmen og da begynner han igjen. Det var nå jeg ga grei beskjed om å la meg være siden han bare fader ut og ikke driver samtalen videre, aka ikke intr i hverken det ene eller det andre. Anonymkode: f3493...039
Doolittle Skrevet 22. april #10 Skrevet 22. april Det er jo ikke så veldig vanskelig egentlig. Vil du ikke at han skal ta kontakt, så blokker ham uten å oppheve blokkeringen igjen. Ferdig. Problem løst. 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april Doolittle skrev (3 timer siden): Det er jo ikke så veldig vanskelig egentlig. Vil du ikke at han skal ta kontakt, så blokker ham uten å oppheve blokkeringen igjen. Ferdig. Problem løst. Det er jo enkelt å løse. Men spm mitt var heller hvorfor han vil kontakte meg, når han ikke er intr i hverken det ene eller det andre ? Du skulle jo trodd han skyr meg så pesten så mye som jeg må «sende mld» for å få han til å svare etc? Anonymkode: f3493...039
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er jo enkelt å løse. Men spm mitt var heller hvorfor han vil kontakte meg, når han ikke er intr i hverken det ene eller det andre ? Du skulle jo trodd han skyr meg så pesten så mye som jeg må «sende mld» for å få han til å svare etc? Anonymkode: f3493...039 Hva er poenget med å spekulere i det? Anonymkode: 81685...a80 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #13 Skrevet 22. april Spørsmålet er vel mer hvorfor DU ikke respekterer deg? Anonymkode: 89e35...b44 6 6
AnonymBruker Skrevet 22. april #14 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo enkelt å løse. Men spm mitt var heller hvorfor han vil kontakte meg, når han ikke er intr i hverken det ene eller det andre ? Du skulle jo trodd han skyr meg så pesten så mye som jeg må «sende mld» for å få han til å svare etc? Anonymkode: f3493...039 Har du tungt for det? Du forer egoet hans når du svarer. Finn frem selvrespekten kvinne. Anonymkode: 27aca...d22 5 5
AnonymBruker Skrevet 22. april #15 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo enkelt å løse. Men spm mitt var heller hvorfor han vil kontakte meg, når han ikke er intr i hverken det ene eller det andre ? Du skulle jo trodd han skyr meg så pesten så mye som jeg må «sende mld» for å få han til å svare etc? Anonymkode: f3493...039 ....det er så åpenbart. Han liker å vite at han KAN. Det forer egoet hans å se at du har døren på gløtt for han. Han vil bare vite at han har muligheten. Og hvorfor han ikke har respekt for deg? Det er like åpenbart; fordi DU ikke har respekt for deg selv. Blokker han alle steder og slutt å svare. Anonymkode: a705f...f3b 4 6
AnonymBruker Skrevet 22. april #16 Skrevet 22. april Han utnytter deg for å styrke sitt eget ego, slike som ham føler seg bedre når de ikke respekterer kvinner. Du gjør dette mulig for ham, fordi du fortsetter å ha kontakt med ham. Mitt beste råd som, antar jeg, eldre enn deg, det er å slutte å spørre "hvorfor" når noen ikke behandler deg dårlig og uten respekt. Slike får man sjelden eller aldri fornuftige svar fra uansett, de er kun ute etter å styrke eget ego, de er umodne egoister. Det beste man gjør med slike er å blokkere dem overalt, og aldri respondere hvis de på noen som helst måte forsøker å ta kontakt! Hvis de likevel fortsetter å ta kontakt så har de bikket over i trakassering og stalking, og da er politiet riktig instans om de fortsetter. Og du, Ts, du må innse at du ikke trenger et svar på "hvorfor?". For han har allerede gitt deg svaret ved å ikke respektere deg og dine grenser. Han er egoist som ikke har noe som helst respekt for deg. Noe mer enn det trenger du ikke vite, med det har han fortalt deg alt du trenger å vite. Blokker ham overalt. Om han fortsetter å kontakte deg, uansett hvilken måte, så sender du ham én eneste sms hvor du viser til at du tidligere har sagt at du ikke vil ha noe som helst å gjøre med ham, og at du forventer at han heretter respekterer det og at han ikke forsøker å ta kontakt med deg direkte eller indirekte på noen som helst måte i fremtiden. Om en mann så likevel ikke slutter, men fortsetter å ta kontakt, da er politiet eneste riktige instans, og da har du også beviser for at han flere ganger har fått klar beskjed om å holde seg unna, men fortsetter å trakassere deg. Du må starte med å ha respekt og omtanke for deg selv, og være sikker på deg selv, hvis ikke vil slike menn fortsette å utnytte deg i fremtiden! ❤️ Anonymkode: c27b2...3ed 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #17 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du tungt for det? Du forer egoet hans når du svarer. Finn frem selvrespekten kvinne. Anonymkode: 27aca...d22 Det letes fremdeles etter et halmstrå, en haug tråder senere. Og da vil man ikke forstå.. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo enkelt å løse. Men spm mitt var heller hvorfor han vil kontakte meg, når han ikke er intr i hverken det ene eller det andre ? Du skulle jo trodd han skyr meg så pesten så mye som jeg må «sende mld» for å få han til å svare etc? Anonymkode: f3493...039 Ikke hyggelig men svært sannsynlig; Fordi han leker med deg. Om du er like god på å vri på ting, tolke etter egne dagdrømmer og like desperat i samtaler med han som du er her inne er det underholdning å holde deg i gang om han kjeder seg og vil ha litt påfyll av egoet. På grensen til sadistisk, men noen mennesker er ikke bedre og du er et lett offer. Slutt å tro at du skal forstå deg frem til andre menneskers handlinger og ta kontroll på dine egne👍 Anonymkode: 9e310...f90 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #18 Skrevet 23. april Det du driver med her Ts, er faktisk en form for selvskading. Du setter deg i situasjoner som Får deg til å føle deg dårlig. Mest sannsynlig stammer det fra en følelse fra barndommen, så for å løsne opp i dette mønsteret, kan du begynne å spørre deg selv hva eller hvem fikk deg til å føle seg som dette da du var liten? Hjernen vår jakter ubevisst på de samme følelsene som vi opplevde da vi var små. Hvis du følte seg avvist, ikke valgt, ikke god nok av en forelder f.eks, så er det naturlig at du søker mot menn som får deg til å føle deg på akkurat samme vis. Du må da jobbe deg gjennom de følelsene du opplebde som barn for å bryte mønsteret. Du har faktisk kontrollen selv. Anonymkode: a705f...f3b 2 7
AnonymBruker Skrevet 23. april #19 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det du driver med her Ts, er faktisk en form for selvskading. Du setter deg i situasjoner som Får deg til å føle deg dårlig. Mest sannsynlig stammer det fra en følelse fra barndommen, så for å løsne opp i dette mønsteret, kan du begynne å spørre deg selv hva eller hvem fikk deg til å føle seg som dette da du var liten? Hjernen vår jakter ubevisst på de samme følelsene som vi opplevde da vi var små. Hvis du følte seg avvist, ikke valgt, ikke god nok av en forelder f.eks, så er det naturlig at du søker mot menn som får deg til å føle deg på akkurat samme vis. Du må da jobbe deg gjennom de følelsene du opplebde som barn for å bryte mønsteret. Du har faktisk kontrollen selv. Anonymkode: a705f...f3b Dette⬆️ Og ikke bare i relasjon til menn, også hvordan du skriver på forumet. Anonymkode: 9e310...f90 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #20 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Blokkerte en fyr på snap for 2 gang og skrev t.o.m lykke til videre. Fordi han ikke var intr i hverken prat, forhold eller flørt. Kun 1 uke etterpå kontakter han meg igjen (sender bilde på ig uten kontekst). Så når jeg senere spør hvorfor han sendte det bilde uten kontekst - så skriver han; Bare som en liten spøk siden du slettet meg? Tenkte okei?! Kanskje han i det minste vil ha en vennskapelig relasjon siden han ikke klarte å gå mer enn 1 uke uten å gi lyd fra seg? Jeg svarer og insjer litt kontakt, deretter trekker han seg unna IGJEN og bruker 1-2 døgn på å svare??? Altså jeg forstår ikke hva greien hans er. Vi har hatt en langvarig relasjon (lagt sammen), og han har kommet tilbake flere ganger, men den siste drøye mnd har det ikke vært hverken det ene eller det andre. Har insjet for å møtes, han er vag, sendt fine selfier og gidder knapt å se på de/kommentere de... Bare åpner uten å svare... Nå sendte jeg han tidenes mld i helgen om at han må gi meg fred om han faktisk ikke er intr i hverken vennskap/flørt.. For dette tullet gir meg ingenting - og hva gir det han liksom? Han begynte å snakke om oppussingen og at han ville kanskje vise det til meg? Noe som venner gjør.. Men når jeg "bygger på" samtalen og viser noe engasjement (noe som venner naturligvis gjør i slike tilfeller) så fader han ut? Det var da jeg ble sur å konfronterte han. Ironisk nok så kommer jo han tilbake med en gang jeg stikker? Det er jo terror, og håper han respekterer meg denne gangen. Men hvorfor gjør noen gutter slik, har selv aldri opplevd lignende? De som faktisk ikke er intr gir ikke et knyst fra seg på gjerne flere mnd eller aldri.... Men her går det toppen 2 uker. Går nok lengre nå, men ingenting overrasker meg med han lengre. Anonymkode: f3493...039 Vil følge med på deg, men vil ikke ha deg. Hadde en eks som absolutt skulle være venner etter brudd. Han holdt på slik og da gadd jeg ikke mer. Så sendte han melding noen ganger i året etterpå. Fikk aldri svar tilbake fra meg for jeg orket ikke et sånt opplegg. Anonymkode: 5599a...2af 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå