Gå til innhold

Sveiper du bort damer med pannelugg på tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er visst sosial forskning som viser at folk opplever andre med pannelugg som sosiopater siden man ikke kan se pannen dems. Når man prater med folk så har pannen veldig mye ansvar for hvordan følelser uttrykkes i ansiktet.

Anonymkode: 49607...621

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg tenker egentlig mest på en skarp lugg som ikke dekker øyenbrynene mine. Ganske typete lugg. 

Anonymkode: 6d08d...30c

Men hvorfor har du egentlig så behov for lugg når du samtidig er så usikker på det? Jeg syns noen er pene med lugg, mens andre ikke. Og da er det vel slik som med alt annet, at alt kler den smukke. Så jo vakrere du er, jo bedre vil du klare å pull off en (bra) lugg. 

Men siden du er så usikker og samtidig opptatt av hva som gir napp på tinder ville jeg latt være. Det letteste er alltid å være mainstream pen, det faller i smak hos de fleste. 

Og veldig interssant observasjon fra AB at det er kvinner som råder andre kvinner til å klippe seg kort og få lugg, mens menn generelt liker best langt hår og helst uten lugg. Det var litt interessant. 

Anonymkode: 0a506...38e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men hvorfor har du egentlig så behov for lugg når du samtidig er så usikker på det? Jeg syns noen er pene med lugg, mens andre ikke. Og da er det vel slik som med alt annet, at alt kler den smukke. Så jo vakrere du er, jo bedre vil du klare å pull off en (bra) lugg. 

Men siden du er så usikker og samtidig opptatt av hva som gir napp på tinder ville jeg latt være. Det letteste er alltid å være mainstream pen, det faller i smak hos de fleste. 

Og veldig interssant observasjon fra AB at det er kvinner som råder andre kvinner til å klippe seg kort og få lugg, mens menn generelt liker best langt hår og helst uten lugg. Det var litt interessant. 

Fordi jeg personlig elsker pannelugg, men har fått inntrykk av at menn flest - det kjønnet jeg er interessert i å date - de kan ikke fordra det. Jeg vil heller ha en mann enn en lugg, hvis det gir mening. Så lenge vi ellers har felles verdier og respekt for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn bryr seg ikke, det er min erfaring :) Klipp lugg hvis du vil. Jeg har lugg, mannen min liker det.

Anonymkode: ed8d9...64c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville nok

- sveipet venstre 

- avinstallert Tinder

- knust og brent telefonen 

- gravd ned asken i et dypt høl

- fylt hølet med radioaktivt avfall

- etablert en kattegravlund på toppen

- aldri kjøpt elektronisk utstyr igjen. 

- håpet å aldri oppleve noe sånt igjen

- oppsøkt behandling for PTSD

Anonymkode: abbb5...5b6

😂🤣🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste menn bryr seg ikke, det er min erfaring :) Klipp lugg hvis du vil. Jeg har lugg, mannen min liker det.

Fordi din mann liker det betyr det ikke at de fleste andre menn også gjør det. Lugg er grusomt, sorry

Anonymkode: e2df6...ccd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi din mann liker det betyr det ikke at de fleste andre menn også gjør det. Lugg er grusomt, sorry

Anonymkode: e2df6...ccd

De fleste menn (og kvinner) er helt vanlige mennesker som ser helt vanlige ut.  De er ikke supermodeller med perfekte kropper, perfekte klær og perfekt hår til en hver tid. 

Vi har alle våre preferanser, og du er i din fulle rett til å synes lugg er grusomt. Personlig synes jeg å være overdrevent opptatt av utseendet er "grusomt."

Her er noen eksempler på damer jeg synes kler pannelugg, som jeg tror "de fleste" menn ville sveipet til høyre på.

https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/bli-kul-med-pannelugg-3223159

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg personlig elsker pannelugg, men har fått inntrykk av at menn flest - det kjønnet jeg er interessert i å date - de kan ikke fordra det. Jeg vil heller ha en mann enn en lugg, hvis det gir mening. Så lenge vi ellers har felles verdier og respekt for hverandre.

Da ville jeg ventet til jeg hadde et trygt forhold med en god mann og så klippet i vei😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Her er noen eksempler på damer jeg synes kler pannelugg, som jeg tror "de fleste" menn ville sveipet til høyre på.

https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/bli-kul-med-pannelugg-3223159

Ingen av disse var noe fine på håret etter min mening. Så er det sagt ;)

Jeg googlet for å se om jeg kunne finne noen eksempler på fin frisyre med lugg, men....nei.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp lugg om du vil være så attraktiv som mulig. Menn flest liker ikke lugg, kort hår, unaturlige hårfarger eller typete klipp.

Anonymkode: c7328...f41

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kvinner rett og slett har mer avansert smak og bedre evne til å "avkode språket" stil, hår og klær er. 

Stort sett tror jeg derfor kvinner pynter seg mest for hverandre, siden vi er mer trent på det med å sette sammen og tolke spennende kombinasjoner av uttrykk i stil.

Det skal sies, mannen min er helt rå på det, og det var en av tinga jeg falt for da jeg traff ham, den intelligensen som viser seg i en velvalgt stil med interessante elementer. 

Anonymkode: 49606...bea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er visst sosial forskning som viser at folk opplever andre med pannelugg som sosiopater siden man ikke kan se pannen dems. Når man prater med folk så har pannen veldig mye ansvar for hvordan følelser uttrykkes i ansiktet.

Dette var gode nyheter! Da fortsetter jeg med lugg. 😁

Anonymkode: 140d6...cc7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå med botox i vinden gjelder det de uten pannelugg også 

Anonymkode: 50b60...e8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (11 timer siden):

Ingen av disse var noe fine på håret etter min mening. Så er det sagt ;)

Jeg googlet for å se om jeg kunne finne noen eksempler på fin frisyre med lugg, men....nei.

image.thumb.jpeg.98a72f30c746ffae747b9cbc98f3ccb7.jpeg

Anonymkode: 50b60...e8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg jo kvinne, med lugg, men er jo enig i at en ganske rettklipt "tvers over" lugg fort blir en egen stil. Mange kler det, og det kan være veldig fint, men samtidig kan det bli ganske hardt.

En luftigere variant som curtain bangs og typ Sabrina Carpenter er mykere, og kanskje litt mindre "avskrekkende".

Anonymkode: 3cd60...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men puler hva som helst, inkludert damer med kort mannesveis, så ingen fare.

Anonymkode: 5eaf1...d6c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipp lugg hvis du har lyst på det! Hvis en mann ikke velger deg pga. frisyren, er han ikke verdt å ha uansett. Vær deg selv, det som betyr noe.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...