Gå til innhold

Er det vanlig at barn går med bleie etter to år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt komisk at de som shamer foreldre som ikke har bleiefrie barn før de er 2 år kaller dem late, men samtidig skryter av at det gikk enkelt og bare tok 3 dager 😅 Da er det jo ikke noe problem. Mon tro om de selv hadde vært så påståelig om barna hadde brukt er halvt år med daglige uhell både hjemme og i barnehage 🤔

Har et vennepar som prøvde tredagersmetoden (hadde lest boka og forberedt seg godt). Det var ikke suksess og de brukte nesten 8 måneder med trening før han ikke hadde daglige uhell. Det vil jeg ikke akkurat kalle latskap. Vil heller ikke kalle det latskap og vente litt og se om barnet er klart senter.

Barn er ulike, men det er det visst endel her på KG som ikke har forstått. 

Anonymkode: 258e0...5c0

Jeg har ikke kalt de late og bleieslutt var ikke enkelt her , likevel var det ikke ett alternativ med bleie over 3 år,,  hvorfor greit å komme med dritt til de som fikk det til på 3 dager eller tidlig? 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: cd709...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har ikke kalt de late og bleieslutt var ikke enkelt her , likevel var det ikke ett alternativ med bleie over 3 år,,  hvorfor greit å komme med dritt til de som fikk det til på 3 dager eller tidlig? 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: cd709...ab0

Jeg kommer ikke med dritt, jeg bare kommenterer at de fleste som kritiserer er de som fikk til bleieslutt på 1, 2 3! Så da er det ikke spesifikt deg jeg rettet den kommentaren til, men alle bedrevitere som kaller andre foreldre late, samtidig som de sier bleieslutt var enkelt. Bare les over tråden her. Jeg synes det er helt topp at folk får det til på tre dager og håper vi også får det til så raskt, men om det funker for oss kommer jeg fremdeles ikke til å himle med øynene eller kritisere andre foreldre og kalle dem late fordi de ikke fikk det til så raskt.

Anonymkode: 258e0...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...