Gå til innhold

Adresse Basel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liker disse programmene godt!

MEN!! Helene Olafsen og han Ylvis-fyren gjorde ikke noe god figur.
Ja, det skal være et program med tull, fjas og ironi, men i bunn skal det allikevel være ekte Mgp-fans som er gjester. Helene hadde ingen peiling virket det som!

Hvorfor kan ikke NRK invitere gjester som faktisk har interesse for Mgp, også historisk? F.eks. Per Sundnes, Jostein Pedersen, Staysman (har er vel med i 1 program i år) og Kevin Vågenes.
Hadde også vært gøy å gått tilbake til tidlig 2000-tallet og hatt gjester fra de andre nordiske landene, f.eks. et nytt land hvert program. 

Anonymkode: e6a4e...021

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt enig med deg. Han Ylvis-fyren kan jo mer om musikk enn det som kom frem, så synd at han ikke bruker kunnskapene sine mer aktivt (eller gikk det bort i klipp?)  Vågenes kan jeg styre meg for egentlig. Syns ikke han kom med så mye konstruktivt... 

Er ellers spent på hvem som kommer å synser i år, men veldig glad for at Ingeborg er med enda :)

Hadde absolutt vært kult med en nordisk samling igjen, det var virkelig tider altså :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor de må ha med kjendiser. Hvorfor bruker de ikke fagfolk som virkelig kan musikk? Pluss han faktanerden med briller og hatt som får gi poeng med poengtavle. 

Anonymkode: 3537b...3d2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (10 timer siden):

Jeg er litt enig med deg. Han Ylvis-fyren kan jo mer om musikk enn det som kom frem, så synd at han ikke bruker kunnskapene sine mer aktivt (eller gikk det bort i klipp?)  Vågenes kan jeg styre meg for egentlig. Syns ikke han kom med så mye konstruktivt... 

Er ellers spent på hvem som kommer å synser i år, men veldig glad for at Ingeborg er med enda :)

Hadde absolutt vært kult med en nordisk samling igjen, det var virkelig tider altså :) 

Vågenes? Det var vel Niklas Barli som var der. Og han var bare mas og kjas syns jeg…

( eller misforsto jeg deg nå?) 

Endret av Zenhouse
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 22.4.2025 den 23.50):

Vågenes? Det var vel Niklas Barli som var der. Og han var bare mas og kjas syns jeg…

( eller misforsto jeg deg nå?) 

vågenes var jo med tidligere, som ts nevnte i sitt innlegg at han ønsket at Vågenes skulle være med da han hadde interesse for mgp. Jeg syns derimot at han var altfor kritisk og likte jo nesten ingenting.. 

men nå i første sending var Baarli med, han var da hakket mer positiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 time siden):

vågenes var jo med tidligere, som ts nevnte i sitt innlegg at han ønsket at Vågenes skulle være med da han hadde interesse for mgp. Jeg syns derimot at han var altfor kritisk og likte jo nesten ingenting.. 

men nå i første sending var Baarli med, han var da hakket mer positiv :) 

Ja da var det jeg som misforsto, beklager😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ny episode i kveld på NRK1 klokken 21:10. I dag er det bidragene fra Kroatia, Slovenia, Luxembourg, Belgia, Ukraina, San Marino, Albania og Østerrike som skal vurderes. Sistnevnte ligger pr. i dag på 2. plass på oddslista, og ser ut til å bli en av favorittene i år. Det ser også ut til at de bytter ut hele panelet - med unntak av Marte Stokstad og Ingeborg Heldal - i kveld. Det samme gjelder folkejuryen - med unntak av Jim Pedersen. 

https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/sesong/2025/episode/MUHU33000225

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NordicViking skrev (29 minutter siden):

Det er ny episode i kveld på NRK1 klokken 21:10. I dag er det bidragene fra Kroatia, Slovenia, Luxembourg, Belgia, Ukraina, San Marino, Albania og Østerrike som skal vurderes. Sistnevnte ligger pr. i dag på 2. plass på oddslista, og ser ut til å bli en av favorittene i år. Det ser også ut til at de bytter ut hele panelet - med unntak av Marte Stokstad og Ingeborg Heldal - i kveld. Det samme gjelder folkejuryen - med unntak av Jim Pedersen. 

https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/sesong/2025/episode/MUHU33000225

Episoden ligger ute på NrkTv.Kjedelige gjester syntes jeg.

Anonymkode: ce6fa...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg savner Kevin i Adresse! Ja, han er veldig kritisk men han har samtidig gode poenger og en dose kunnskap som passer godt inn. Og ikke minst, han er fantastisk underholdende 😀

Også enig i at det ikke må være kjendiser med i det faste panelet. Det viktigste er at man er interessert i ESC og kan musikk til en viss grad.

Anonymkode: 58077...ce6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 time siden):

Det er ny episode i kveld på NRK1 klokken 21:15. I dag hører vi bidragene fra Island, Montenegro, Aserbajdsjan, Finland, Kypros, Storbritannia og Nederland. Det er nye medlemmer både i panelet og i folkejuryen. 

https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/sesong/2025/episode/MUHU33000325

Finland var virkelig noe for seg selv. Skal ikke spoile mer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste episodene av 'Adresse Basel' går hhv. i dag og i morgen. 

Episode 4 går fredag klokken 20:45 på NRK1. Bidragene som vurderes er Italia, Israel, Polen, Tyskland, Malta, Portugal og Frankrike. Det er nye utskiftninger i panel og folkejury.

Episode 5 går lørdag klokken 19:45 på NRK1. De siste bidragene som vurderes er Sverige, Sveits, Australia, Latvia, Serbia, Georgia, Spania og Norge. Også i denne episoden er det utskiftninger i panel og folkejury. 

Episode 4: https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/sesong/2025/episode/MUHU33000425

Episode 5: https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/sesong/2025/episode/MUHU33000525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NordicViking skrev (43 minutter siden):

De to siste episodene av 'Adresse Basel' går hhv. i dag og i morgen. 

Episode 4 går fredag klokken 20:45 på NRK1. Bidragene som vurderes er Italia, Israel, Polen, Tyskland, Malta, Portugal og Frankrike. Det er nye utskiftninger i panel og folkejury.

Episode 5 går lørdag klokken 19:45 på NRK1. De siste bidragene som vurderes er Sverige, Sveits, Australia, Latvia, Serbia, Georgia, Spania og Norge. Også i denne episoden er det utskiftninger i panel og folkejury. 

Episode 4: https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/sesong/2025/episode/MUHU33000425

Episode 5: https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/sesong/2025/episode/MUHU33000525

De ligger allerede ute på nett.

Anonymkode: ce6fa...a5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...