AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Jeg jobber som vikar på boligen i tillegg til studier. Jeg har fått sommerjobb, men ikke rukket å få arbeidskontrakt i forhold til disse 6 ukene. Sjefen har tidligere skrevet det til meg på melding, der han skriver at han har «sendt inn personalmelding på disse ukene». Nå har imidlertid en bruker dødd. Jeg får nå beskjed om at de trenger mindre bemanning, og at jeg derfor ikke får sommerjobb der likevel. Så nå står jeg uten sommerjobb. Hadde selvsagt søkt andre steder hadde jeg visst dette, men nå er fristene på sommerjobber rundt her gått ut. Har sjefen lov til å trekke avtalen vi hadde jeg bare har bevis for gjennom en melding? Anonymkode: 64ade...5e0
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg jobber som vikar på boligen i tillegg til studier. Jeg har fått sommerjobb, men ikke rukket å få arbeidskontrakt i forhold til disse 6 ukene. Sjefen har tidligere skrevet det til meg på melding, der han skriver at han har «sendt inn personalmelding på disse ukene». Nå har imidlertid en bruker dødd. Jeg får nå beskjed om at de trenger mindre bemanning, og at jeg derfor ikke får sommerjobb der likevel. Så nå står jeg uten sommerjobb. Hadde selvsagt søkt andre steder hadde jeg visst dette, men nå er fristene på sommerjobber rundt her gått ut. Har sjefen lov til å trekke avtalen vi hadde jeg bare har bevis for gjennom en melding? Anonymkode: 64ade...5e0 Jepp, når behovet faller bort kan han det. Du kunne blitt sagt opp om du jobbet der, siden du ville vært i prøveperiode i sommer. Anonymkode: 3f32d...a85 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg jobber som vikar på boligen i tillegg til studier. Jeg har fått sommerjobb, men ikke rukket å få arbeidskontrakt i forhold til disse 6 ukene. Sjefen har tidligere skrevet det til meg på melding, der han skriver at han har «sendt inn personalmelding på disse ukene». Nå har imidlertid en bruker dødd. Jeg får nå beskjed om at de trenger mindre bemanning, og at jeg derfor ikke får sommerjobb der likevel. Så nå står jeg uten sommerjobb. Hadde selvsagt søkt andre steder hadde jeg visst dette, men nå er fristene på sommerjobber rundt her gått ut. Har sjefen lov til å trekke avtalen vi hadde jeg bare har bevis for gjennom en melding? Anonymkode: 64ade...5e0 Hvorfor dobbeltposter du?! Anonymkode: 3f32d...a85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå