AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Noen tannleger der ute som kan si om Frus er like dårlig for tennene som sukkerfri brus? Prøver å drikke mindre syre, men er Frus og andre kullsyredrikker med smak like ille? Eller litt bedre? Anonymkode: 3126c...9a8
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Like ille. Det er pga at det er syre i fruktsmaken på vannet. Det eneste som er greit er vanlig vann og kullsyre vann. Anonymkode: fd913...7ef
Meowmere Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Jeg finner ikke Ph for Frus, men jeg finner for Farris med smak, og den ligger på 5,5, og det er mye bedre enn Ph-verdien for brus.
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Meowmere skrev (8 minutter siden): Jeg finner ikke Ph for Frus, men jeg finner for Farris med smak, og den ligger på 5,5, og det er mye bedre enn Ph-verdien for brus. Håpet på noe sånn, men etter å ha søkt litt fant jeg dette på ung.no: Frus er en relativ ny drikk, og den er veldig god. Jeg har kontaktet produsent for å finne riktig pH. De opplyser at pH ligger på 3,1. Det er et slingringsmonn på 0,2. Det vil si at pH blir omtrent den samme som for sukkerfri brus. Anonymkode: 3126c...9a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå