Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor i all verden har de gravd fram den programlederen i Shopaholic? Juryen avsier sin dom, også kommer hun like etter og gjentar akkurat det samme. Deltakeren står rett ved siden av. Regner med at h*n hørte det første gangen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har lagt merke til det og. Fryktelig irriterende.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, huff..det programmet er så tragisk at det nesten er morsomt.

Klart at en lærervikar må ha en neongrønn veske. Sier seg selv at man ikke vil bli tatt seriøst før man anskaffer seg det.

Skrevet

Hvor kom dommerene fra spør nå jeg... "Rocket" hva er det slags ord?

Og så ikke like at gutten hadde slips til en "Green Day" konsert. Vet hun hvem "Green Day" er?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor kom dommerene fra spør nå jeg...

Mari Midtstigen kommer fra Otta i Gudbrandsdalen

Gjest Gjest
Skrevet
Mari Midtstigen kommer fra Otta i Gudbrandsdalen

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

:klappe::klappe::klappe::klappe:

Skrevet
:hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

:klappe:  :klappe:  :klappe:  :klappe:

Var det artig det? Otta i Gudbrandsdalen, mener jeg?

Skrevet

Klart at en lærervikar må ha en neongrønn veske. Sier seg selv at man ikke vil bli tatt seriøst før man anskaffer seg det.

:ler::ler::ler:

Skrevet

Ja, dette var tragisk. Jeg hadde faktisk litt tro på det nå som de hadde sluppet unna Pia Haraldsen og fått inn noen skikkelige designere. Men HALLO??? Hva er dette??? Hun programlederen tar skikkelig kaka, hun er jo helt forfærdelig, det hadde vært mye bedre om han adam eller hva nå han heter hadde vært programleder.

Gjest Gjest
Skrevet
adam eller hva nå han heter hadde vært programleder.

Ja han er morsom.

Gjest gjest1
Skrevet

Hmmm.... Så det var derfor lærerkarriæren min gikk til helvete.

Gjest Gjest
Skrevet
Hmmm.... Så det var derfor lærerkarriæren min gikk til helvete.

Nåh. Det er vel en helt annen grunn til hvorfor du ikke passer som lærer....Eller noe annet heller for den del... :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

:ler:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hehe, jeg synes det er helt tragisk! Den første sesongen var vel også det, men den var hvert fall bedre enn denne...

Vet ikke om han Adam er han som var med i Homsepatruljen, men hvis det er han dere snakker om så synes hvert fall jeg at han er utrloig teit! Ikke ET av de innslaga hans har vært morsomme! :overrasket::forvirret:

Skrevet

og hva er dette med at første episode går en ut. og i andre episode går det tre ut. og de står igjen med en finalist?????????????

i hodet mitt er dette helt ulogisk. Om de må ha det over flere programmer, så ville det vel vært mer natulig at det var to som gikk ut i første program og to i andre program da??????

................det er mye her i verden å irritere seg over gitt......at jeg gidder...........tusler inn i stua for å lese en bok tror jeg.................

Skrevet

Jeg lurer engentlig på hvorfor programmet heter "Shopaholic" når de bare skal kjøpe klær og tilbehør.

En ekte shopaholic kjøper jo annet enn klær, sko, vesker og smykker!

Skrevet

Jeg irriterer meg også over programmet, men ser det likevel.... Eneste positive denne sesongen er at Pia Haraldsen er laaaangt borte!

Skrevet

Første sesongen var rimelig tragisk, så jeg trodde det ville bli litt bedre nå med nye dommere og programleder. Men enig med dere andre, dette er ikke bra! Litt gøy å se når deltakerne løper rundt og handler, men hun modelldama er jo helt overflødig. Kunne de ikke bare brukt Adam egentlig?

Og likevel så ender det med at jeg kikker litt på det :sjenert: . Må finne av-knappen snart, må finne av-knappen snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...