AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Noen som har prøvd? Ser at alle profesjonelle er veldig i mot, men de har jo også alt å vinne på å være det… Anonymkode: 254e5...e71
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Funket bra å gjøre det hjemme synes jeg, men synes ikke det fungerte noe. Drev med det 1-2 ganger i uken i et år uten noen synlige resultater. Anonymkode: e47bc...3f9
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Funket bra å gjøre det hjemme synes jeg, men synes ikke det fungerte noe. Drev med det 1-2 ganger i uken i et år uten noen synlige resultater. Anonymkode: e47bc...3f9 Hva brukte du da? Dermapen eller sånn rullegreie? Anonymkode: e4e8a...bd5
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva brukte du da? Dermapen eller sånn rullegreie? Anonymkode: e4e8a...bd5 Rulle greie skader huden da det treffer den skrått, så det hadde jeg ikke gjort. Anonymkode: aa48e...d5c
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Rulle greie skader huden da det treffer den skrått, så det hadde jeg ikke gjort. Anonymkode: aa48e...d5c Nei det virker ikke heller, så det er bare tull å bruke. Man må jo ha mulighet til å stille inn riktig dybde. Anonymkode: e4e8a...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå