AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Del Skrevet 22. april Eller ville det helst være hjemme lengre? Min er 3 år og ville gjerne tilbake i barnehagen i dag. Bare lurer på hva som er vanlig. Anonymkode: a2e9d...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Del Skrevet 22. april Det er ikke noe "vanlig". Noen barn vil tilbake, andre ikke. Akkurat som at mange voksne ikke vil tilbake på jobb, mens mange voksne gleder seg til å komme tilbake på jobb. Begge mine unger pleier løpe gledesstrålende inn i barnehagen hver dag, også etter ferier. Selv om de hjemme sier at de vil ha mer fri, så snakker de også om hvor mye de vil finne på i barnehagen. Så de vil ha mer fri, OG de vil tilbake i barnehagen Anonymkode: 8f6f5...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller ville det helst være hjemme lengre? Min er 3 år og ville gjerne tilbake i barnehagen i dag. Bare lurer på hva som er vanlig. Anonymkode: a2e9d...7a5 Nei, det hadde jo vært stusselig å dra tilbake til en bhg som er stengt 🙂 Anonymkode: 9cfe8...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Del Skrevet 22. april Min datter på 2 år ville ikke. Vi hadde en veldig fin påske så forstår at hun helst ville være med oss foreldrene. Men hun har aldri vært særlig gira for å gå i barnehagen heller. Syns de voksne der pynter litt på hvor mye de sier hun trives. Med nestemann vil jeg prøve å være hjemme så lenge som mulig 😅 Anonymkode: 7d214...dd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Del Skrevet 22. april Har et barn som snart blir tre. Hun var veldig ivrig på å skulle tilbake i barnehagen da vi snakket om det i går og i dag tidlig, men da hun kom i barnehagen, ble hun litt reservert og betenkt. Da ville hun ikke at jeg skulle gå, og ville være med meg hjem. Jeg er hjemme i permisjon med baby nå, så hun vet at jeg er hjemme på dagtid. Jeg ble sittende i et kvarters tid til hun var ordentlig varm i trøya igjen, og da var det greit at jeg gikk. Anonymkode: a23d4...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Del Skrevet 22. april Det har variert veldig om hun vil tilbake etter ferier. Jo eldre hun har blitt, jo mer har hun savnet vennene sine og gleder seg til å komme tilbake. Når hun var 3 år ville hun aldri tilbake og var generelt en kamp å levere. Nå løper hun inn og har knapt tid til å si hade, går siste året i barnehagen. Anonymkode: 48fb1...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #7 Del Skrevet 22. april Min 3-åring har snakket om barnehagen og barna og om vi skal dra og leke med dem snart nesten hver dag i påsken, men i dag morges ville hun helst være hjemme. Ikke lei seg eller noe da. Gikk og fint når vi kom til barnehagen, sjenert i 1 minutt og så løp hun for å leke og tullet og var glad. Men hun er generelt sånn typisk barn at hun ofte sier hun ikke vil til barnehagen på morningen og ofte sier hun ikke vil hjem fra barnehagen på ettermiddagen Hun trives godt både i barnehagen og hjemme heldigvis men ikke alltid så glad i overganger Anonymkode: d805e...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #8 Del Skrevet 22. april Nå er mine blitt skoleelever, men for begge har det alltid vært litt vanskelig med oppstart etter ferier. Anonymkode: e3a49...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #9 Del Skrevet 22. april Min 4 åring savner veldig venninnene sine. Hun gleder seg til å se dem i morgen. Hun har ikke sett dem på 11 dager, som selvfølgelig føles uendelig lenge for et lite barn. Vi har hatt en kjempefin påske 💛 Anonymkode: eebef...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #10 Del Skrevet 22. april 5-åringen ville ikke. 2-åringen ville først ikke, men etter at vi hadde snakket litt om de andre ungene og lekene der så ville han. Alt som det pleier å være, mao. Det skal sies at 5-åringen trives godt når han først er der, han bare liker ikke overgangen i å dra fra hjemmet 😅 Anonymkode: c3ef6...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heln Skrevet 22. april #11 Del Skrevet 22. april Den ene var i ekstase, den andre ville ikke🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Del Skrevet 22. april 2 åringen var veldig klar og snakket mye om vennene sine på morran 😊 Anonymkode: 3602e...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #13 Del Skrevet 22. april 2 åringen var litt sjenert da vi leverte henne, men kom fort inn i varmen. Hun trives godt i barnehagen:) Anonymkode: b267e...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #14 Del Skrevet 22. april Her har barn alltid likt å komme tilbake til barnehage og skole. Ikke fordi de ikke har det fint og moro hjemme, de digger hjemmetiden også. Men de liker struktur og forutsigbarhet, og skolefrie perioder byr på noe mer fri struktur enn de setter pris på. Og mindre sosial omgang hvis mange er bortreist… Også har vi vært veldig nøye på å fremsnakke og gjøre skole/barnehage så bra som mulig. Og da har de alltid vært positive, uansett om det ikke er alt som er like kult der. Så null stress å returnere til hverdagen, alle synes det er godt å havne i hverdagsrutinen igjen. Anonymkode: 21455...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #15 Del Skrevet 22. april 2-åringen her var veldig delt. Løp inn og begynte å leke, så grein nesten litt, ble opptatt av venner og leker igjen og så litt trist for at vi skulle gå, men så glad igjen 😅 så en god mix Anonymkode: 48dd5...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #16 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eller ville det helst være hjemme lengre? Min er 3 år og ville gjerne tilbake i barnehagen i dag. Bare lurer på hva som er vanlig. Anonymkode: a2e9d...7a5 nei, det ville hn ikke,men får være hjemme ut uka nå, da far og vårt andre barn ligger med omgangsyke, ganske sikker på at jeg og hn får det også, størstemann var heldig som dro på leirskole idag og hans far leverte Anonymkode: ad8d8...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #17 Del Skrevet 22. april Nei, de ønsket ikke å dra i barnehagen i dag, så da ble de hjemme. De blir nok hjemme resten av uka, så får vi se om de tar seg en tur neste uke. Vi koser oss hjemme. Anonymkode: 4bd14...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 22. april #18 Del Skrevet 22. april Barnehagene var stengt i vår kommune idag. Alltid planleggingsdag tirsdag etter påsken her. Jeg har uansett snakket med 4 åringen om at i morgen skal han tilbake til barnehagen, og han vil ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #19 Del Skrevet 22. april Begge mine ville, 3 og 5 år Anonymkode: 0e47d...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #20 Del Skrevet 22. april 5-åringen min gledet seg til å se vennene sine igjen Anonymkode: 8876f...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå