AnonymBruker Skrevet 1. mai #101 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 19.05): For å sette ting litt i perspektiv til disse selvopptatte prinsessene som kun tror hele verden dreier seg om de og deres følelser. Neste torsdag skal Bodø Glimt spille semifinalen i europaligaen mot Tottenham. Denne kampen ble ikke avklart før forrige uke. Ingen annen norsk klubb har tatt seg til semifinalen i en europacup tidligere. Sannsynligheten for at Bodø Glimt kommer seg til finalen er tilstede, men ikke i deres favør. Og sannsynligheten for at de kommer til å spille en slik semifinale igjen i løpet av de neste årene er også liten.. Jeg er 100% sikker på at 99.99% av alle BodøGlimt supportere kommer til å prioritere denne matchen fremfor alt som skjer den dagen. Samme kan det være om det er noe som har vært planlagt langt tilbake eller om det er noe som er veldig viktig for dama. Den matchen ønsker de å se - over sitt eget lik, selv om kona de elsker over alt på denne jord krever at de heller skal feire 3 års bryllupsdag eller what - ever.. Bruker kvinnen trusler og merkelapper som mange her har nevnt så får det heller være tenker nok mannen, hvis hun ikke kan unne meg 4 timer fotball i en så spesiell kamp så får hun ha det så godt. Anonymkode: 8000e...b30 Dette. Prioriteringene. Herlighet jeg er glad på Bodø Glimt sine vegner men… hotell weekend med dama. De kan se matchen sammen der mens de… Anonymkode: af8fe...7c9
AnonymBruker Skrevet 2. mai #102 Skrevet 2. mai Jeg tror ikke nødvendigvis at han ikke er interessert i deg, men at denne fotballseings-hobbyen hans lett tar overhånd. At han sier ting som at du sikkert blir sjekket opp, tror jeg er et slags kompliment for å gjøre det godt igjen. Supert at du ikke lar deg styre av hans tafatthet og problemorienterte væremåte. Håper du får en kjempefin tur, at han kjeder livet av seg hjemme, og at han har fått en lærepenge Anonymkode: 9bfa6...a7a
AnonymBruker Skrevet 2. mai #103 Skrevet 2. mai Ts, jeg forventer at du har dumpet han - for du er vel ikke en tøffel og gir han nye sjanser til å ydmyke deg? Anonymkode: 0a52c...8c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå