AnonymBruker Skrevet 23. april #81 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 11.26): Han er tydeligvis ikke så løsningsorientert av seg. Han kunne klart å få med seg både kampen og helgen med deg om han virkelig ville. Det ville han tydeligvis ikke, eller det var noe han ville mer enn å være med deg (kompiser?) Uansett, denne karen er det bare å glemme. Han er korttenkt av seg og ikke noe å planlegge et liv med. En kamp på tv kan sees overalt. Hva slags viktig kamp var det i går? Det var noen kamper i England som stod om opprykk i fotball. Ellers var det kun såkalte ordinære kamper i fotballens verden. Nei, du unngikk en kule der. Anonymkode: 8a135...de7 Det kan ha vært kampene UEFA-cupen som gikk lørdag, kanskje. Det var storkamper som vi selv satt 3 familier og så på. Mannen min hadde blitt skuffet om han fikk sett den/fulgt med på de. Og en kamp kan ikke sees overalt… en må ha tilgang til å kunne se mang en av kampene! Så ut fra dette klarer du å bedømme at en mann er korttenkt og ikke noen å planlegge ett liv med?? Bare fordi du tydeligvis ikke er så stor fotballfan, eller? Pg pga 1 hendelse?? Og tror du TS ville til tilbrakt tid med en som skulle se timesvis med fotball? Tipper at enten er han ikke så interessert i TS, eller så har han dummet seg ut mtp datoer osv. Heller ikke sikkert det hadde blitt noe gøy, når han garantert hadde tankene et annet sted! Men å dømme mannen nord og ned for dette, blir rett og slett pinlig flaut! Anonymkode: 42bde...e89
AnonymBruker Skrevet 23. april #82 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Minner meg om en gang jeg hadde et lignende "forhold", vi dro vekk på helgetur så satt han og så skirenn, det MÅTTE han bare. Merk at jeg beskriver dette i fortid. Fjern fortid lol. Anonymkode: 27684...7e0 Ja, mange som ønsker det, meg selv inkludert! Jeg er stor fan av skisport, håndball og fotball. Det er høydepunktene mine å se på tv, så jeg ser ingenting galt med det. Vi er forskjellige 😊 Anonymkode: 42bde...e89
AnonymBruker Skrevet 23. april #83 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 9.57): Vi har holdt på i noen mnd nå. Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. ( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag » og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. Anonymkode: af24c...243 En fotballkamp er viktigere enn deg. Er det greit for deg, så fortsetter du med å ta imot smulene han vil gi deg. Benytt deg av selvrespekten din og dropp han. Anonymkode: 8d674...521 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #84 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det kan ha vært kampene UEFA-cupen som gikk lørdag, kanskje. Det var storkamper som vi selv satt 3 familier og så på. Mannen min hadde blitt skuffet om han fikk sett den/fulgt med på de. Og en kamp kan ikke sees overalt… en må ha tilgang til å kunne se mang en av kampene! Så ut fra dette klarer du å bedømme at en mann er korttenkt og ikke noen å planlegge ett liv med?? Bare fordi du tydeligvis ikke er så stor fotballfan, eller? Pg pga 1 hendelse?? Og tror du TS ville til tilbrakt tid med en som skulle se timesvis med fotball? Tipper at enten er han ikke så interessert i TS, eller så har han dummet seg ut mtp datoer osv. Heller ikke sikkert det hadde blitt noe gøy, når han garantert hadde tankene et annet sted! Men å dømme mannen nord og ned for dette, blir rett og slett pinlig flaut! Anonymkode: 42bde...e89 Altså... min mann er tidligere profesjonell idrettsutøver som fremdeles er svært oppdatt av idretten sin. Ser massevis av kamper, leser hver dag hva som skjer innenfor sporten også videre. Hadde vi booket en tur og han hadde kommet i ramme alvor og sagt at "sorry , må se på TV heller enn å være med deg" så hadde det vært kroken på døra umiddelbart. Heldigvis er han en normalt oppegående mann, så det hadde aldri falt han inn. Det er så utrolig dårlig oppførsel og ræva prioriteringer , for å bruke dine ord det "blir rett og slett pinlig flaut". Har man dummet seg ut og blandet datoer så får man faktisk se de kampene i opptak. Helt på alvor. Anonymkode: a5b98...45a 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #85 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Jeg har forstått at han ikke er så interessert, det er ikke slik at jeg sitter å maser på han om han skal være med uansett. Etter dette har jeg kun svart kaldt på innkommende fra han og sagt klart og tydelig fra om at jeg ikke synes dette var greit. Det var ikke sånn at jeg desperat booket en tur for å reise med han. Jeg spurte om han ville bli med, han sa ja og jeg booket. Det var ikke noe mas eller noe fra min side. Det er han som har vært den som startet flørten, han som har tatt kontakten, om jeg har vært stille er det han som har sendt meldinger osv. Så han har vist tydelige signaler på interesse fra hans side. Helt til dette. Jeg skal såfall dra på tur og heller prøve å kose meg alene 😊 Anonymkode: af24c...243 Høres ut som en type som dater for «jaktens» skyld, og når han har deg på kroken, dvs du tar initiativ til noe, så mister han interessen. Sånne mennesker er bortkasta tid uansett, så pris deg lykkelig. Anonymkode: 250f8...2de 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #86 Skrevet 23. april Min far satt og så på fotballkamp på telefonen under bryllupsmiddagen min. Han var et godt eksempel på alt jeg ikke ville ha i en partner. Min mann har vel sett to fotballkamper siden vi ble sammen for 10 år siden og da satt vi sammen og så på. Han har aldri utsatt planer med meg til fordel for hobbier, på tross av at han har mange. Anonymkode: c49e2...f1d 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #87 Skrevet 23. april Kan jeg spørre - er det ikke mulig å streame slike fotballkamper? Må man ha tilgang på fysisk lineær tv? Anonymkode: 2a72f...12a
AnonymBruker Skrevet 23. april #88 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 9.57): Vi har holdt på i noen mnd nå. Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. ( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag » og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. Anonymkode: af24c...243 Da har du fått svaret ditt. Vet om mannfolk som heller drar på kamp, enn føden med kona. Kvalmt, og helt utrolig at disse blir valgt av noen. Fotball er en hobby for supporterne, men noen tror det er deres jobb, familie og stolthet. For å avlyse en tiru som i tillegg koste lenger, skal det dukke opp noe ala sykdom eller jobbintervju på drømmejobben. Anonymkode: dbc6a...ffa 4
k4ren Skrevet 23. april #89 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 10.18): He's just not that into you. If it walks like a duck and talks like a duck, its a duck. Anonymkode: 98e0e...810 Kan dere ikke begynne å skrive disse frasene på norsk? Jeg blir kvalm. 3 1
avent Skrevet 23. april #90 Skrevet 23. april Finn deg en annen mann og reise med og så legger du det ut på snapp storyen din sånn at du vet at han får det med seg 😉 ikke ta kontakt med han. Hadde han vært veldig interessert i deg hadde han gitt F i den kampen og heller sett den kampen når han kom hjem. Vi lever i 2025 og han kan se den kampen 1000 ganger i reprise om han gidder det. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april #91 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): TS her. Jeg har faktisk en viss forståelse for at dette er av interesse og at viktige kamper må dere fotballinteresserte få med dere. Nå er det ikke snakk om denne kampen, men en kamp som går førstkommende søndag. Semifinale eller noe i den duren. Uansett, jeg la opp til at han skulle få rekke denne kampen og har overhodet ikke kommet med noen trusler eller noe. Men her var det det skortet for han, da han ikke klarte å tenke seg frem til at han rakk begge deler.. Og da dropper en hel helg for denne kampen… Altså han hadde fått full pakke… Øl, middag, masse sex og fått avsluttet helgen med denne viktige kampen - i pose og sekk, om det blir seier da vel å merke. Anonymkode: af24c...243 Problemet slik jeg ser det er at du skal bestemme hva som er viktig for han og hva som ikke er viktig. Du er enig i at Bodø Glimt vs Tottenham er en viktig kamp, men du vet ikke hva eller hvorfor den kampen han ønsker å prioritere er viktig for han. Godt mulig det ikke er noen årsak, jeg vet om mange fotballidioter som prioriterer alle matcher fremfor dåp, bursdager, navnedager m.m. - men det utelater ikke at det kan være en viktig årsak for han. Jeg har f.eks en derby jeg ville prioritert fremfor ganske mye annet - en match som ingen ville forstått seg på. Anonymkode: 8000e...b30
AnonymBruker Skrevet 23. april #92 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Problemet slik jeg ser det er at du skal bestemme hva som er viktig for han og hva som ikke er viktig. Du er enig i at Bodø Glimt vs Tottenham er en viktig kamp, men du vet ikke hva eller hvorfor den kampen han ønsker å prioritere er viktig for han. Godt mulig det ikke er noen årsak, jeg vet om mange fotballidioter som prioriterer alle matcher fremfor dåp, bursdager, navnedager m.m. - men det utelater ikke at det kan være en viktig årsak for han. Jeg har f.eks en derby jeg ville prioritert fremfor ganske mye annet - en match som ingen ville forstått seg på. Anonymkode: 8000e...b30 Jeg har ikke bestemt hva som er viktigst for han. Men denne kampen dukket ikke opp fra intet. Anonymkode: af24c...243 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #93 Skrevet 23. april avent skrev (34 minutter siden): Finn deg en annen mann og reise med og så legger du det ut på snapp storyen din sånn at du vet at han får det med seg 😉 ikke ta kontakt med han. Hadde han vært veldig interessert i deg hadde han gitt F i den kampen og heller sett den kampen når han kom hjem. Vi lever i 2025 og han kan se den kampen 1000 ganger i reprise om han gidder det. Hvor finner man en mann på så kort varsel? 😅 Anonymkode: af24c...243 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #94 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet slik jeg ser det er at du skal bestemme hva som er viktig for han og hva som ikke er viktig. Du er enig i at Bodø Glimt vs Tottenham er en viktig kamp, men du vet ikke hva eller hvorfor den kampen han ønsker å prioritere er viktig for han. Godt mulig det ikke er noen årsak, jeg vet om mange fotballidioter som prioriterer alle matcher fremfor dåp, bursdager, navnedager m.m. - men det utelater ikke at det kan være en viktig årsak for han. Jeg har f.eks en derby jeg ville prioritert fremfor ganske mye annet - en match som ingen ville forstått seg på. Anonymkode: 8000e...b30 Dåp, bursdager og navnedager er nå en ting, ikke noe stort offer å droppe det. Men en forelsket mann som ikke har sett kjæresten på en stund lar seg ikke stoppe av en fotballkamp på tv. Det er fakta, ikke noe å diskutere, spesielt siden han ikke gjorde et eneste lite forsøk på å kombinere begge deler. Denne mannen bryr seg ikke. Anonymkode: cc434...60e 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #95 Skrevet 1. mai Håper du fikk en unnskyldning og avsluttet om det føltes rett 🩷 Anonymkode: 706fd...e54
AnonymBruker Skrevet 1. mai #97 Skrevet 1. mai k4ren skrev (På 23.4.2025 den 17.32): Kan dere ikke begynne å skrive disse frasene på norsk? Jeg blir kvalm. Hva blir den norske ekvivalenten til ande-frasen? Anonymkode: 563c6...65c
AnonymBruker Skrevet 1. mai #98 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 19.14): Problemet slik jeg ser det er at du skal bestemme hva som er viktig for han og hva som ikke er viktig. Du er enig i at Bodø Glimt vs Tottenham er en viktig kamp, men du vet ikke hva eller hvorfor den kampen han ønsker å prioritere er viktig for han. Godt mulig det ikke er noen årsak, jeg vet om mange fotballidioter som prioriterer alle matcher fremfor dåp, bursdager, navnedager m.m. - men det utelater ikke at det kan være en viktig årsak for han. Jeg har f.eks en derby jeg ville prioritert fremfor ganske mye annet - en match som ingen ville forstått seg på. Anonymkode: 8000e...b30 Men da veit du når den kampen er og innlater å avtale en reise med andre den dagen.. Jeg er en sportsidiot på et par idretter, og legger opp hverdagen der jeg kan når det er sesong. Men jeg ville aldri uteblitt fra en tur fordi jeg skulle se på tv. Altså ærlig talt. Da må man finne noen som har like stor interesse for saken som en selv. Anonymkode: dbc6a...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #99 Skrevet 1. mai Har kampen bare plutselig dukket opp på tv? Om den var så viktig er det merkelig at han ikke har klar over den tidligere, og takket nei til turen i utgangspunktet. Regner med at her er det andre ting han heller ønsker å gjøre, som å henge med kompiser eller noe, siden du til og med prøvde å komme frem til en kompromiss så han kunne delta på både tur og se kamp. Skikkelig dårlig gjort av han! Jeg hadde nok dumpet han etter å bli bortprioritert på denne måten. Min kjæreste er også fotballinteressert, men ville aldri prioritert meg bort på en sånn måte. Hadde vi lagd en avtale, ville han forholdt seg til den. Anonymkode: bbf08...945
AnonymBruker Skrevet 1. mai #100 Skrevet 1. mai Grønnastar skrev (På 22.4.2025 den 10.14): Se positivt på det: Du slipper å gå et helt liv der du er irritert på at han bruker tid på fotball. Godt skrevet! Verre «Se på fotball» Hu jeg grøsser. Hadde aldri klart av et slikt mannfolk eller kvinnfolk for den delen. Anonymkode: af8fe...7c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå