Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For å sette ting litt i perspektiv til disse selvopptatte prinsessene som kun tror hele verden dreier seg om de og deres følelser. 

Neste torsdag skal Bodø Glimt spille semifinalen i europaligaen mot Tottenham. Denne kampen ble ikke avklart før forrige uke. 

Ingen annen norsk klubb har tatt seg til semifinalen i en europacup tidligere. 

Sannsynligheten for at Bodø Glimt kommer seg til finalen er tilstede, men ikke i deres favør. Og sannsynligheten for at de kommer til å spille en slik semifinale igjen i løpet av de neste årene er også liten.. 

Jeg er 100% sikker på at 99.99% av alle BodøGlimt supportere kommer til å prioritere denne matchen fremfor alt som skjer den dagen. Samme kan det være om det er noe som har vært planlagt langt tilbake eller om det er noe som er veldig viktig for dama.

Den matchen ønsker de å se - over sitt eget lik, selv om kona de elsker over alt på denne jord krever at de heller skal feire 3 års bryllupsdag eller what - ever.. 

Bruker kvinnen trusler og merkelapper som mange her har nevnt så får det heller være tenker nok mannen, hvis hun ikke kan unne meg 4 timer fotball i en så spesiell kamp så får hun ha det så godt. 

Anonymkode: 8000e...b30

TS her. 

Jeg har faktisk en viss forståelse for at dette er av interesse og at viktige kamper må dere fotballinteresserte få med dere. 

Nå er det ikke snakk om denne kampen, men en kamp som går førstkommende søndag. Semifinale eller noe i den duren. 

Uansett, jeg la opp til at han skulle få rekke denne kampen og har overhodet ikke kommet med noen trusler eller noe. Men her var det det skortet for han, da han ikke klarte å tenke seg frem til at han rakk begge deler.. Og da dropper en hel helg for denne kampen…

Altså han hadde fått full pakke… Øl, middag, masse sex og fått avsluttet helgen med denne viktige kampen - i pose og sekk, om det blir seier da vel å merke. 

Anonymkode: af24c...243

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

TS her. 

Jeg har faktisk en viss forståelse for at dette er av interesse og at viktige kamper må dere fotballinteresserte få med dere. 

Nå er det ikke snakk om denne kampen, men en kamp som går førstkommende søndag. Semifinale eller noe i den duren. 

Uansett, jeg la opp til at han skulle få rekke denne kampen og har overhodet ikke kommet med noen trusler eller noe. Men her var det det skortet for han, da han ikke klarte å tenke seg frem til at han rakk begge deler.. Og da dropper en hel helg for denne kampen…

Altså han hadde fått full pakke… Øl, middag, masse sex og fått avsluttet helgen med denne viktige kampen - i pose og sekk, om det blir seier da vel å merke. 

Hva var hans unnskyldning når du la opp til at dere kunne rekke begge deler? 

Anonymkode: 466f3...907

AnonymBruker
Skrevet

TS her. 

Han er virkelig ikke interessert, vil ikke ha i både pose og sekk. 

Anonymkode: 95bbf...079

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva var hans unnskyldning når du la opp til at dere kunne rekke begge deler? 

Anonymkode: 466f3...907

Jeg har en avtale på den turen som jeg skal på lørdag morgen. Tar ca to timer. Han skulle sove og slappe av mens. Han mente han trodde det også var på søndagen, som gjorde at han ikke rakk hjem. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi har holdt på i noen mnd nå. 
Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. 

( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) 

Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. 

Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag »  

og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. 
Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. 

Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? 

Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. 

Minner meg om en gang jeg hadde et lignende "forhold", vi dro vekk på helgetur så satt han og så skirenn, det MÅTTE han bare. Merk at jeg beskriver dette i fortid. Fjern fortid lol. 

Anonymkode: 27684...7e0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At jeg kom nok til å kose meg masse, og at jeg nok helt sikkert ble sjekket opp av noen…. 🤯

Han har unnskyldt seg tusen ganger, sagt at han skjønner og forstår godt at jeg er skuffet osv.  

Såpass. Han er virkelig ikke interessert. 

Anonymkode: ea5fd...61d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvem vil ha en kjæreste med slike verdier (i prioritert rekkefølge):

1. Liverpool spesielt

2. Fotball generelt

3. Idrett på tv - kun live

4. Fotballtur

5. Helgetur (innlagt fotball på tv på hotellrommet -til nød på fotballpub 

6. Kjæresten (hvis hun ikke kommer i veien for en fotballkamp av umåtelig stor interesse, dvs alle Liverpools kamper inkludert deres motstanderes kamper)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At jeg kom nok til å kose meg masse, og at jeg nok helt sikkert ble sjekket opp av noen…. 🤯

Han har unnskyldt seg tusen ganger, sagt at han skjønner og forstår godt at jeg er skuffet osv.  

Øh når "typen" din sier sånt, mener han "håper du finner noen andre, jeg er ikke interessert men eier ikke baller til å si det". Beklager. 

Anonymkode: 27684...7e0

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fotballidioter er som regel idioter ellers også. 

Anonymkode: 7facb...ec1

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil dette altfor mye, TS. Bare det at DU booket turen, HAN avlyser med å vise til en fotballkamp på tv, DU er den som desperat prøver å finne løsninger så han rekker begge deler - bare der har du svaret på hvor uinteressert han er.
Når han i tillegg babler om at du må kose deg masse og sikkert blir sjekket opp; går det egentlig an å si tydeligere at han ikke gidder dette lenger?

Anonymkode: cc434...60e

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden fortsetter du å ha kontakt med denne fyren?? 

Anonymkode: 8245d...68a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Du vil dette altfor mye, TS. Bare det at DU booket turen, HAN avlyser med å vise til en fotballkamp på tv, DU er den som desperat prøver å finne løsninger så han rekker begge deler - bare der har du svaret på hvor uinteressert han er.
Når han i tillegg babler om at du må kose deg masse og sikkert blir sjekket opp; går det egentlig an å si tydeligere at han ikke gidder dette lenger?

Anonymkode: cc434...60e

Enig. Her er det bare å ta hintet dessverre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

TS her. 

Kampen på søndag er ikke semifinale, men en ordinær Premier League-kamp. Runde 34 (av 38) for Liverpool. Den kan dog være den avgjørende for seriegullet. Om Liverpool vinner, sikrer de seriegullet. (Men det kan også avgjøres i kveld om Arsenal taper). Seriegull er stort. Men, han kunne klart å få med seg både helgeturen og kampen (og sikkert kommer før kampstart og fått med seg hele kvelden på puben eller hos kompisene eller hvor han har planer om å være) 

En fotballidiot er fremdeles en idiot. Sånn er det bare. Like greit at du fant ut av dette først som sist. 

Anonymkode: 8a135...de7

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke vil ha i pose og sex, så er han null interessert dessverre! 

Anonymkode: 65701...94e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kampen på søndag er ikke semifinale, men en ordinær Premier League-kamp. Runde 34 (av 38) for Liverpool. Den kan dog være den avgjørende for seriegullet. Om Liverpool vinner, sikrer de seriegullet. (Men det kan også avgjøres i kveld om Arsenal taper). Seriegull er stort. Men, han kunne klart å få med seg både helgeturen og kampen (og sikkert kommer før kampstart og fått med seg hele kvelden på puben eller hos kompisene eller hvor han har planer om å være) 

En fotballidiot er fremdeles en idiot. Sånn er det bare. Like greit at du fant ut av dette først som sist. 

Tror hun snakket om semifinalen i Fa-cupen mellom Nottingham Forrest og Manchester City

Anonymkode: ad493...0e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror hun snakket om semifinalen i Fa-cupen mellom Nottingham Forrest og Manchester City

Anonymkode: ad493...0e3

Hun referer til 'liverpool-kampen' i innleggg #45. Uansett, de starter samtidig (kl. 17.30) og han hadde kommet hjem tidsnok til kampen uavhengig av hvilken kamp det er. 

AnonymBruker
Skrevet

TS her. 

Jeg har forstått at han ikke er så interessert, det er ikke slik at jeg sitter å maser på han om han skal være med uansett. 

Etter dette har jeg kun svart kaldt på innkommende fra han og sagt klart og tydelig fra om at jeg ikke synes dette var greit. 

Det var ikke sånn at jeg desperat booket en tur for å reise med han. Jeg spurte om han ville bli med, han sa ja og jeg booket. Det var ikke noe mas eller noe fra min side. 

Det er han som har vært den som startet flørten, han som har tatt kontakten, om jeg har vært stille er det han som har sendt meldinger osv. Så han har vist tydelige signaler på interesse fra hans side. Helt til dette. 

Jeg skal såfall dra på tur og heller prøve å kose meg alene 😊

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vær glad du har dodget denne rare fyren relativt tidlig i datingløpet. Dere bor langt fra hverandre og har holdt på en kort stund, så lite er tapt sånn sett. 

Er jo ikke kampen som er problemet her men hans totale mangel på å se enkle løsninger (og her er det mange). 

Anonymkode: 2a72f...12a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg blitt nedprioritert for en fotballkamp, fremfor en helg på hotell…. Da hadde jeg rett og slett ikke giddet mer. 

Anonymkode: fc8a6...4b0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 9.57):

Vi har holdt på i noen mnd nå. 
Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. 

( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) 

Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. 

Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag »  

og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. 
Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. 

Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? 

Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. 

Han har mistet interessen for deg. 

Anonymkode: f6eb0...dc4

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...