Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde slått opp. Ditche deg for en fotballkamp på en TV som det er mange av gjennom et år. Tenk på det. Han valgte noen som sparket en lærball på en TV-skjerm over deg.

Anonymkode: cea6d...9e6

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om han spør om det passer neste helg i stedet for, så si at du tenkte å gjøre ukeshandling på lørdag, så det går dessverre ikke.

Anonymkode: 9bfa6...a7a

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har holdt på i noen mnd nå. 
Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. 

( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) 

Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. 

Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag »  

og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. 
Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. 

Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? 

Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. 

Anonymkode: af24c...243

Det var vel en viktig DAME som dukket opp da...ikke vær naiv!

Anonymkode: 0a7f1...53a

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var vel en viktig DAME som dukket opp da...ikke vær naiv!

Nei, han har vært alene i mange år. 
Dette er en eldre mann med sine vaner. Så tror helt ærlig det ikke er en annen dame. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en mann som er i overkant interessert i en idrett. Men kommunikasjonen og planleggingen har alltid vært god. 

Da kan det fungere helt utmerket. Men ikke når det er slik som beskrevet i HI. 

Anonymkode: 8b2af...cd1

• Nyttig 2
Skrevet

For en gjøk!

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe som går på tv, og kan ses etterpå også. Det må ikke ses akkurat når det sendes. Helgeturen har ikke samme mulighet. 

Han er åpenbart vant til å være alene, og kun tenke på seg og sitt. Du får be om kompensasjon for hotell og andre utgifter, og finne deg en bedre mann.

Anonymkode: c055d...9e6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ikke får avbestilt, ville jeg ha hørt om noen andre ville blitt med deg på turen. Så ville jeg rett og slett ha ghostet han. Da vil du finne ut om han ER interessert i deg eller ikke😅.

Anonymkode: 5bd26...0af

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fotballinteresse har alltid vert ett rødt flagg for meg.

Anonymkode: fd446...b04

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Spurte du da om hva dere skulle gjøre angående bookingen og at dere evt måtte betale noe? Eller egentlig burde jo han spørre deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei, han har vært alene i mange år. 
Dette er en eldre mann med sine vaner. Så tror helt ærlig det ikke er en annen dame. 

Han kan fortsatt ha lyst til å dyppe laksen sin

AnonymBruker
Skrevet

For å sette ting litt i perspektiv til disse selvopptatte prinsessene som kun tror hele verden dreier seg om de og deres følelser. 

Neste torsdag skal Bodø Glimt spille semifinalen i europaligaen mot Tottenham. Denne kampen ble ikke avklart før forrige uke. 

Ingen annen norsk klubb har tatt seg til semifinalen i en europacup tidligere. 

Sannsynligheten for at Bodø Glimt kommer seg til finalen er tilstede, men ikke i deres favør. Og sannsynligheten for at de kommer til å spille en slik semifinale igjen i løpet av de neste årene er også liten.. 

Jeg er 100% sikker på at 99.99% av alle BodøGlimt supportere kommer til å prioritere denne matchen fremfor alt som skjer den dagen. Samme kan det være om det er noe som har vært planlagt langt tilbake eller om det er noe som er veldig viktig for dama.

Den matchen ønsker de å se - over sitt eget lik, selv om kona de elsker over alt på denne jord krever at de heller skal feire 3 års bryllupsdag eller what - ever.. 

Bruker kvinnen trusler og merkelapper som mange her har nevnt så får det heller være tenker nok mannen, hvis hun ikke kan unne meg 4 timer fotball i en så spesiell kamp så får hun ha det så godt. 

Anonymkode: 8000e...b30

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For å sette ting litt i perspektiv til disse selvopptatte prinsessene som kun tror hele verden dreier seg om de og deres følelser. 

Neste torsdag skal Bodø Glimt spille semifinalen i europaligaen mot Tottenham. Denne kampen ble ikke avklart før forrige uke. 

Ingen annen norsk klubb har tatt seg til semifinalen i en europacup tidligere. 

Sannsynligheten for at Bodø Glimt kommer seg til finalen er tilstede, men ikke i deres favør. Og sannsynligheten for at de kommer til å spille en slik semifinale igjen i løpet av de neste årene er også liten.. 

Jeg er 100% sikker på at 99.99% av alle BodøGlimt supportere kommer til å prioritere denne matchen fremfor alt som skjer den dagen. Samme kan det være om det er noe som har vært planlagt langt tilbake eller om det er noe som er veldig viktig for dama.

Den matchen ønsker de å se - over sitt eget lik, selv om kona de elsker over alt på denne jord krever at de heller skal feire 3 års bryllupsdag eller what - ever.. 

Bruker kvinnen trusler og merkelapper som mange her har nevnt så får det heller være tenker nok mannen, hvis hun ikke kan unne meg 4 timer fotball i en så spesiell kamp så får hun ha det så godt. 

Anonymkode: 8000e...b30

Ja, den kampen er spesiell. Men på søndag som var ble det kun spilt ordinær tippeliga. Ingen spesielle kamper. 

Jeg er av de som mener at fotball ser man direkte. Ikke i opptak som noen her sier.
Og annen sport for den saks skyld. Men når det går over til å bli fanatisk, å ikke kunne dra på en helgetur som allerede var avtalt fordi man ikke får sett kampen ‘under optimale forhold’ (men det går jo an på få sett kampen om man ønsker det) så har det gått for langt.  

Anonymkode: 8a135...de7

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Se den på helgeturen? Alt kan streames. Ingen unnskyldning!

Anonymkode: cea6d...9e6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han kan fortsatt ha lyst til å dyppe laksen sin

Du er virkelig en påminnelse om at det finnes joggesko med borrelås for voksne.

Anonymkode: 706fd...e54

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har holdt på i noen mnd nå. 
Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. 

( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) 

Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. 

Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag »  

og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. 
Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. 

Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? 

Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. 

Du er ikke et kjæresteemne for han. Han finner ikke deg viktig nok til å ville prioritere deg. Er det en sånn fyr du vil ha? 

Hadde selv dumpet han om dette hadde skjedd meg og jeg så for meg noe mer seriøst. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Datet også en sånn fyr en stund som satte fotball og diverse over meg. Heldigvis ble det slutt. Han ble rimelig raskt sammen med noen andre, så han var nok ikke «that into me». Nå er han og hun andre gift og har barn. Om de var sammen mens vi dater vet jeg ikke men glad det ble slutt. Fant meg en annen og bedre mann som faktisk prioriterer meg. 

Anonymkode: f8137...2be

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er noe som går på tv, og kan ses etterpå også. Det må ikke ses akkurat når det sendes. Helgeturen har ikke samme mulighet. 

Han er åpenbart vant til å være alene, og kun tenke på seg og sitt. Du får be om kompensasjon for hotell og andre utgifter, og finne deg en bedre mann.

Anonymkode: c055d...9e6

Fotball kan ikke sees i reprise. 

Jeg er dame, men har heller ikke lyst til å dra noe sted med en mann om det er en viktig fotballkamp eller golf på TV 😅

Anonymkode: bff13...579

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fotball kan ikke sees i reprise. 

Jeg er dame, men har heller ikke lyst til å dra noe sted med en mann om det er en viktig fotballkamp eller golf på TV 😅

Anonymkode: bff13...579

Nei, det kan den ikke. Men er jo mulig å be om at de ser denne kampen sammen mens de er på tur? 

Anonymkode: f8137...2be

AnonymBruker
Skrevet

Nå til søndag? Skjønner ikke helt hvilken kamp som er så viktig.. Liverpool kan bli ligamestere da, men det er jo rimelig bankers uansett. Men klart, spesielt å se den kampen som avgjør det kanskje.

Mannen min er ekstremt opptatt av fotball. Jeg elsker det selv, så skjønner han, så for oss har det aldri vært noe problem. Selv i datingfasen prioriterte han fotball fremfor å treffe meg. Vi har likevel vært sammen i 15 år og har to barn. Så det trenger ikke være krise. Men det kommer litt an på om du tåler å bli nedprioritert da.

Anonymkode: f662a...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...