Gå til innhold

Han avlyste helgeturen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å sette ting litt i perspektiv til disse selvopptatte prinsessene som kun tror hele verden dreier seg om de og deres følelser. 

Neste torsdag skal Bodø Glimt spille semifinalen i europaligaen mot Tottenham. Denne kampen ble ikke avklart før forrige uke. 

Ingen annen norsk klubb har tatt seg til semifinalen i en europacup tidligere. 

Sannsynligheten for at Bodø Glimt kommer seg til finalen er tilstede, men ikke i deres favør. Og sannsynligheten for at de kommer til å spille en slik semifinale igjen i løpet av de neste årene er også liten.. 

Jeg er 100% sikker på at 99.99% av alle BodøGlimt supportere kommer til å prioritere denne matchen fremfor alt som skjer den dagen. Samme kan det være om det er noe som har vært planlagt langt tilbake eller om det er noe som er veldig viktig for dama.

Den matchen ønsker de å se - over sitt eget lik, selv om kona de elsker over alt på denne jord krever at de heller skal feire 3 års bryllupsdag eller what - ever.. 

Bruker kvinnen trusler og merkelapper som mange her har nevnt så får det heller være tenker nok mannen, hvis hun ikke kan unne meg 4 timer fotball i en så spesiell kamp så får hun ha det så godt. 

Anonymkode: 8000e...b30

Folk som ikke liker fotball, kommer nok aldri til å forstå magien. 

Helt vanlige folk bruker 30-40K pr pers for å dra å se denne kampen live. 

Anonymkode: f662a...9db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi har holdt på i noen mnd nå. 
Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. 

( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) 

Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. 

Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag »  

og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. 
Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. 

Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? 

Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. 

Anonymkode: af24c...243

Håper han betalte og tapte pengene?

Denne mannen er ikke interessert.  Bare gå videre.

Anonymkode: 203f1...7e5

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du er virkelig en påminnelse om at det finnes joggesko med borrelås for voksne.

Anonymkode: 706fd...e54

Fordi? Eldre menn kan være uto og! Du er naiv!

Anonymkode: 0a7f1...53a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad i å se på fotball, samboeren min enda mer, han har vært på flere VM og reist for å se klubblaget sitt spille flere ganger. Jeg hadde forstått det dersom han hadde dumpet meg nå på lørdag, for da er det El Clasico finale i Copa del Rey. Men hvilken viktig kamp spilles nå på søndag? Jeg hadde nok blitt rimelig skuffet og irritert, dersom han dumpet meg og planer vi la for lenge siden, for en la liga kamp i starten av sesongen.. 

Anonymkode: 250f8...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå til søndag? Skjønner ikke helt hvilken kamp som er så viktig.. Liverpool kan bli ligamestere da, men det er jo rimelig bankers uansett. Men klart, spesielt å se den kampen som avgjør det kanskje.

Mannen min er ekstremt opptatt av fotball. Jeg elsker det selv, så skjønner han, så for oss har det aldri vært noe problem. Selv i datingfasen prioriterte han fotball fremfor å treffe meg. Vi har likevel vært sammen i 15 år og har to barn. Så det trenger ikke være krise. Men det kommer litt an på om du tåler å bli nedprioritert da.

Anonymkode: f662a...9db

Det er den Liverpool kampen som går neste søndag… 

Tror han angrer greit nå for jeg prøvde å fortelle han at han er hjemme til kampen starter, så han hadde både fått en koselig tur samt avsluttet helgen med denne vel så viktige kampen. 

Jeg har absolutt forståelse for at fotball er viktig for noen, bare bra å ha hobbyer. 

Jeg har også en hobby som jeg prioriterer høyt. 

Men akkurat her så følte jeg litt på det rett og slett da jeg så muligheter og han egentlig bare så problemer. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dersom du ikke får avbestilt, ville jeg ha hørt om noen andre ville blitt med deg på turen. Så ville jeg rett og slett ha ghostet han. Da vil du finne ut om han ER interessert i deg eller ikke😅.

Anonymkode: 5bd26...0af

Jeg skal uansett dra, men ser ut som det blir alene 😅 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi? Eldre menn kan være uto og! Du er naiv!

Anonymkode: 0a7f1...53a

Nei jeg er ikke naiv… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig sportsidiot og elsker fotball. Men lar aldri det komme foran avtaler med venner, familie, kjæreste ol. Det kommer massevis av andre kamper han kan se. Han kan evt høre på den i bilen eller se den i opptak. Vi som er så opptatt av sport/fotball passer ikke sammen med noen som ikke liker det. Blir bare sure miner 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror han angrer greit nå for jeg prøvde å fortelle han at han er hjemme til kampen starter, så han hadde både fått en koselig tur samt avsluttet helgen med denne vel så viktige kampen. 

Jeg har absolutt forståelse for at fotball er viktig for noen, bare bra å ha hobbyer. 

Men akkurat her så følte jeg litt på det rett og slett da jeg så muligheter og han egentlig bare så problemer. 

Hvorfor fortsetter du å prøve å få han med? Hadde han vært veldig interessert så hadde han blitt med.

Anonymkode: ae761...7f3

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt uinteressert i deg, men det har du vel forstått.

Anonymkode: cc434...60e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor fortsetter du å prøve å få han med? Hadde han vært veldig interessert så hadde han blitt med.

Anonymkode: ae761...7f3

Jeg fortsetter ikke å få han med. 

Han sitter fortsatt å gnåler om det, jeg fortalte han i går at jeg har booket om og endret på bestillingen. Slik at det bare blir meg som reiser. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter ikke å få han med. 

Han sitter fortsatt å gnåler om det, jeg fortalte han i går at jeg har booket om og endret på bestillingen. Slik at det bare blir meg som reiser. 

Hva sa han til det da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har vert alene i mange år og er en eldre kar, så kanskje han bare ikke klarer å tenke og være med på dine løsninger. Han må liksom bruke litt andre hjerneceller som har ligget i dvale i noen år 😅 at han skjønner det rett og slett ikke. Han forstår ikke at han faktisk bortprioriterer deg for denne kampen men tror at det går helt greit for «det er sånn han har levd i så mange år». Noen trenger bare litt tid for å forstå forhold igjen. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5fc5c...2a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som jeg sa, han er ikke løsningsorientert. Han kunne fått både pose og sekk, men han valgte deg bort på ett to tre. Dette MÅ du ta til deg hvordan han håndterer! 

Anonymkode: 8a135...de7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (35 minutter siden):

Hva sa han til det da?

At jeg kom nok til å kose meg masse, og at jeg nok helt sikkert ble sjekket opp av noen…. 🤯

Han har unnskyldt seg tusen ganger, sagt at han skjønner og forstår godt at jeg er skuffet osv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Som jeg sa, han er ikke løsningsorientert. Han kunne fått både pose og sekk, men han valgte deg bort på ett to tre. Dette MÅ du ta til deg hvordan han håndterer! 

Så klart, jeg har jo forstått at det ikke var så farlig med denne turen og at denne kampen trumfer det meste. 
Og sånne følelser vil ikke jeg sitte med igjen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis han har vert alene i mange år og er en eldre kar, så kanskje han bare ikke klarer å tenke og være med på dine løsninger. Han må liksom bruke litt andre hjerneceller som har ligget i dvale i noen år 😅 at han skjønner det rett og slett ikke. Han forstår ikke at han faktisk bortprioriterer deg for denne kampen men tror at det går helt greit for «det er sånn han har levd i så mange år». Noen trenger bare litt tid for å forstå forhold igjen. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5fc5c...2a8

Jeg har prøvd å tenke i de baner, at han bare er en enkel mann som har sine vaner. 

Men er man liksom interessert i å ha det sånn? Tror ikke det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

At jeg kom nok til å kose meg masse, og at jeg nok helt sikkert ble sjekket opp av noen…. 🤯

Han har unnskyldt seg tusen ganger, sagt at han skjønner og forstår godt at jeg er skuffet osv.  

Wow. Han er jo helt på jordet. Og åpenbart null forelsket.

Anonymkode: cc434...60e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så klart, jeg har jo forstått at det ikke var så farlig med denne turen og at denne kampen trumfer det meste. 
Og sånne følelser vil ikke jeg sitte med igjen. 

Han er jo idiot. Kampen begynner ikke før 17.30. Han burde jo faktisk klart å tenke så langt at dere ville klart å komme hjem igjen før kampen starta. Joda, det er snakk om seriemesterskapet. Den skjønner jeg. Men han trenger ikke å være på puben kl 10 liksom. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har prøvd å tenke i de baner, at han bare er en enkel mann som har sine vaner. 

Men er man liksom interessert i å ha det sånn? Tror ikke det. 

Ikke bare enkel, men særdeles enkel. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde bare kutta kontakten med han. Ønska han lykke til med kampen og gått videre. Den etterpåklokskapen får han jobbe med sammen med i terapien sin. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For å sette ting litt i perspektiv til disse selvopptatte prinsessene som kun tror hele verden dreier seg om de og deres følelser. 

Neste torsdag skal Bodø Glimt spille semifinalen i europaligaen mot Tottenham. Denne kampen ble ikke avklart før forrige uke. 

Ingen annen norsk klubb har tatt seg til semifinalen i en europacup tidligere. 

Sannsynligheten for at Bodø Glimt kommer seg til finalen er tilstede, men ikke i deres favør. Og sannsynligheten for at de kommer til å spille en slik semifinale igjen i løpet av de neste årene er også liten.. 

Jeg er 100% sikker på at 99.99% av alle BodøGlimt supportere kommer til å prioritere denne matchen fremfor alt som skjer den dagen. Samme kan det være om det er noe som har vært planlagt langt tilbake eller om det er noe som er veldig viktig for dama.

Den matchen ønsker de å se - over sitt eget lik, selv om kona de elsker over alt på denne jord krever at de heller skal feire 3 års bryllupsdag eller what - ever.. 

Bruker kvinnen trusler og merkelapper som mange her har nevnt så får det heller være tenker nok mannen, hvis hun ikke kan unne meg 4 timer fotball i en så spesiell kamp så får hun ha det så godt. 

Anonymkode: 8000e...b30

Takk for en god forklaring på hvorfor noen av dere menn er singel og vil forbli det i all overskuelig fremtid ;) 

Anonymkode: 466f3...907

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...