Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har holdt på i noen mnd nå. 
Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. 

( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) 

Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. 

Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag »  

og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. 
Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. 

Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? 

Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. 

Anonymkode: af24c...243

• Hjerte 15
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg

Anonymkode: b2cdd...5e5

• Liker 23
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ikke så veldig investert i relasjonen virker det som.

Anonymkode: ae761...7f3

• Liker 36
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kan legge denne ballen død en stund fremover . 
Han prøver å beklage på en hyggelig måte, men han er dessverre ikke så interessert at han ønsker å være sammen med deg på en helgetur. 
Tipper at han håper at du har tatt poenget 

Anonymkode: 14ef5...53e

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Mange som satt klistret foran skjermen da det var kvartfinale i fotball for noen dager siden med påfølgende ekstraomganger og straffe. Forstår godt at han ikke ville gå glipp av det, for det er jo noe av det største innen fotball når det nærmer seg og laget ditt kan gå videre til finale. Vi satt selv klistret 3 familier og så på Manu-Lyon forrige dagen og det kunne ille vært mer spennende. Det samme med Bodø-glimt som spilt samtidig og gikk videre! 
Må er jeg sammen med en som elsker fotball. Varme elsker fotball og hele min og hans familie er fotballgale. For oss hadde det vært veldig kjipt å gå glipp av den fotballkvelden pga reise eller andre ting. 

Anonymkode: 42bde...e89

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det en kamp han skal se på tv, eller er det en kamp han selv eller evt barnet hans skal spille? Dropper han deg for en kamp på tv hadde jeg droppet han. Skal barnet hans spille, eller han selv, er det mer forståelig at han endrer planen. Kamper kan jo bli flyttet på på kort varsel og det er ikke alltid så greit å svikte laget sitt.

Hilsen fotballmamma.

Anonymkode: ede2c...3c4

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det en kamp han skal se på tv, eller er det en kamp han selv eller evt barnet hans skal spille? Dropper han deg for en kamp på tv hadde jeg droppet han. Skal barnet hans spille, eller han selv, er det mer forståelig at han endrer planen. Kamper kan jo bli flyttet på på kort varsel og det er ikke alltid så greit å svikte laget sitt.

Hilsen fotballmamma.

Det står jo tv. Kan du ikke lese??

Anonymkode: 8d203...ae2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hilsen fotballmamma.

Det er en kamp som går på tv. 
Skjønner at den er viktig for han men prøvde å komme med en løsning slik at han rakk den, men han ville ikke belaste meg med for mye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi har holdt på i noen mnd nå. 
Jeg spurte han for ett par mnd siden om han ville bli med på en helg et stykke unna. 

( vi bor også et godt stykke unna hverandre, så sjeldent vi treffes ) 

Jeg har booket hotell og ordnet. Vi hadde vel nærmest avtalt alt og planlagt turen. 

Nå fem dager før skriver han at det har dukket opp et dilemma « Det er en viktig fotballkamp på søndag »  

og siden hjemreise turen blir så lang så har han da ikke mulighet til å bli med. 
Han har skrevet han er veldig lei for det, unnskyld, at han hadde virkelig sett frem til det, liker meg og bla bla bla…. 

Er dette normalt med menn som er over snittet glad i fotball? 

Jeg ble litt såret da det tydeligvis var så lett å velge mellom en hel helg med meg eller 90 min foran tv på søndagen. Jeg prøvde også å finne løsninger slik at han hadde fått rukket begge deler.. 

Se positivt på det:

Du slipper å gå et helt liv der du er irritert på at han bruker tid på fotball.

• Liker 28
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hilsen fotballmamma.

Droppet en mann som er lidenskapelig opptatt av fotball, fordi han kanskje ikke tenkte på dette da de avtalte? Jeg hadde aldri giddet være på tur med mannen, hvis  han gikk glipp av en av storkampene og da kanskje laget sitt, pga en hyttetur. Hadde ikke vært mentalt tilstede og vært litt mutt. Forstår det selv, fordi vi er ekstremt opptatte av fotball i vår familie og omgangskrets. Det er ikke en film du kan se i reprise, liksom! Dette må sees når det skjer, ellers misser en hele opplevelsen! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det står jo tv. Kan du ikke lese??

Anonymkode: 8d203...ae2

Kan du ikke oppføre deg??

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

He's just not that into you. 

If it walks like a duck and talks like a duck, its a duck.

Anonymkode: 98e0e...810

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er fotballinteressert selv, og hadde han brukt kampen som en forklaring/unnskyldning for å ikke velge den helgen til å reise bort i utgangspunktet, kunne jeg forstått det. Men å ville avlyse en planlagt og bestilt tur på kort varsel fordi "det har dukket opp en kamp" han skal se på tv, sier såpass mye om prioriteringene hans at jeg ville revurdert det meste.

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Så rart at han avlyste. Det blir jo som regel mye sex på slike turer.

Anonymkode: a4f13...4e3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så fanatisk hadde han visst om denne kampen før dere avtalte tidspunkt for turen. Han bruker dette som unnskyldning og han er ikke spesielt interessert i deg. Dette prosjektet hadde jeg avsluttet. 

Anonymkode: 8245d...68a

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han ville jeg blitt litt tilbake trukkend med. En mann som er interessert hadde blitt med en sånn tur. Fotball på tv er liksom ingen unnskyldning her. Mannen min var villig til og gi opp fotball i førsten når vi datet og skulle finne på noe. Enten ville jeg trekt meg unna litt om dere prater mye ellers hadde jeg avsluttet videre, dumt og kaste bort mye tid på en. Men kan være bare at han synes det er litt tidlig for en helg på hotell også, men kontakten fremover og sånt vil vise det

Anonymkode: 6bd9b...ea3

• Liker 5
Skrevet

Han er dessverre ikke like interessert i deg, som du er i han❤️ Hadde valgt han bort etter dette, for å si det mildt:nikke:

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvis han er så fanatisk hadde han visst om denne kampen før dere avtalte tidspunkt for turen. Han bruker dette som unnskyldning og han er ikke spesielt interessert i deg. Dette prosjektet hadde jeg avsluttet. 

Anonymkode: 8245d...68a

Det var noe oppgjør i en kamp som var nå i påske som gjorde det slikt visst. Jeg forstår meg ikke på fotball så skjønner ikke det greiene.. Men var resultatet av en kamp som var nå som utgjorde at denne kampen neste søndag blir viktig. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er tydeligvis ikke så løsningsorientert av seg. Han kunne klart å få med seg både kampen og helgen med deg om han virkelig ville. Det ville han tydeligvis ikke, eller det var noe han ville mer enn å være med deg (kompiser?) 

Uansett, denne karen er det bare å glemme. Han er korttenkt av seg og ikke noe å planlegge et liv med. En kamp på tv kan sees overalt. 

Hva slags viktig kamp var det i går? Det var noen kamper i England som stod om opprykk i fotball. Ellers var det kun såkalte ordinære kamper i fotballens verden. 

Nei, du unngikk en kule der. 

Anonymkode: 8a135...de7

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så dårlig gjort av ham! Det er av slike grunner som dette at jeg aldri har vært interessert i å date foppall-fanatikere. 

Anonymkode: 5c8bc...8dd

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...