AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:24 #1 Del Skrevet tirsdag kl 07:24 Forklar hvorfor☺️ Anonymkode: 41640...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:55 #2 Del Skrevet tirsdag kl 08:55 Har prøvd mange av begge varianter, og kategorisering er helt uvesentlig for min del. Personlighet er det viktigste. Anonymkode: d6e32...7d2 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:13 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:13 Petit. Aner ikke hvorfor. Liker også litt mørke (sort hår, brune øyne) bedre en lyse/blonde feks. Aner ikke hvorfor. Noen ting er bare preferanser. Hva som behager mest visuelt. Ingen big deal. Det sagt, så har jeg hatt partnere som ikke har vært petit og partnere som har vært blonde. Så deg er jo ikke akkurat viktig eller avgjørende på noen som helst måte. Anonymkode: 75afd...744 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Damer skal ha bæsjeapparat som bakluka på en søppelbil, sånn er det bare! Anonymkode: a77ad...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Jeg er dame som liker damer (og menn). Tynne er ikke min favoritt. Har vært sammen med et par tynne så jeg selekterer ikke på det, blir man glad i noen går det helt bra at de ikke er den «kroppslige favoritten». Men, er altså ikke så glad i at kroppen er spe, benete og hard, elsker rompe, hofter, lår, lovehandles, en sterk kropp og holdning og et sett gode pupper, helst naturlige. Ikke for tykk da, men kan absolutt like en lubben dame godt og er oftest det jeg fester blikket ekstra på 😍 Anonymkode: 18724...443 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært sammen med et par tynne så jeg selekterer ikke på det, blir man glad i noen går det helt bra at de ikke er den «kroppslige favoritten». Hvorfor gjør du det slutt da? Det er jo åpenbart at det ikke gikk bra når dere ikke er sammen. Anonymkode: b0f1a...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Petite. Hvorfor: Sånn er det bare. Anonymkode: 169d4...e72 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor gjør du det slutt da? Det er jo åpenbart at det ikke gikk bra når dere ikke er sammen. Anonymkode: b0f1a...4c3 Er du sammen med den første kjæresten din ennå du eller? Det er en god del grunner til at forhold ikke funker, som ikke innebærer utseende. Anonymkode: 18724...443 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Liker damer med former, store lår, stor og rund rumpe, brede hofter, men ikke overlig mye fett heller. Damer med tynne bein eller flat rumpe gir meg ingenting Anonymkode: 57064...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Petite går på høyde. Det går fint an å være 150 og ha hofter og pupper eller være 180 og ha null pupper, hofte og rumpe. Skjønner ikke hvorfor folk her snakker om at de liker damer med former, det hsr jo ingenting med petite å gjøre. Jeg liker en petite kvinne som har former men ikke formen rund. Anonymkode: 605c0...e53 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er dame som liker damer (og menn). Tynne er ikke min favoritt. Har vært sammen med et par tynne så jeg selekterer ikke på det, blir man glad i noen går det helt bra at de ikke er den «kroppslige favoritten». Men, er altså ikke så glad i at kroppen er spe, benete og hard, elsker rompe, hofter, lår, lovehandles, en sterk kropp og holdning og et sett gode pupper, helst naturlige. Ikke for tykk da, men kan absolutt like en lubben dame godt og er oftest det jeg fester blikket ekstra på 😍 Anonymkode: 18724...443 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Liker damer med former, store lår, stor og rund rumpe, brede hofter, men ikke overlig mye fett heller. Damer med tynne bein eller flat rumpe gir meg ingenting Anonymkode: 57064...8c3 Ingenting av det dere beskriver har noenting med at dere ikke liker eller skulle like petite kvinner "Har du noen gang lurt på hva petite egentlig betyr når det kommer til mote? Petite refererer til kvinner som er under gjennomsnittlig høyde, vanligvis under 160 cm" Ja jeg liker petite kvinner. Gjerne med litt former, rumpe, lår og bryster men vil heller ha en petite kvinne med Askepott føtter uten dette enn høyere kvinner både med mer eller mindre av dette. Anonymkode: 0e7cb...753 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Tror noen her forveksler petite med tynn/slank/ whatever.... Jeg er petite, har alltid vært det og kommer alltid til å være det samme hva vekten sier, samme hva cupen min i bh sier (og jeg har vært AA og E, og samme hva bukse str min sier. Eller som 32f så fortreffelig definerte det bæsje etterelanet... samme hvor mange majones poser jeg spiser eller hvor mye jeg slanker eller trener rumpen, magen, hofter..... jeg er petit! Jeg kan ikke spise meg fra det, eller spise meg til det, jeg kan ikke slanke meg fra det eller slanke meg til det, trene meg fra det eller til det, men jeg kan omfavne det og like det eller mislike det og hate det. Men jeg er petite samme f. I går, i dag, i måren... jeg er under 160 cm. Det har ingenting med hofter, rumpe, eller bh str å gjøre Jeg er under 160: Petite i følge definisjonen. Jeg tror noe liker høye kvinner og noen liker petite kvinner og at det finnes noen for alle. Jeg har funnet min drømmemann, han liker de små føttene mine, han liker sammensetningen min, han falt for meg da jeg hadde AA i bh størrelse og liker mine D cuper (uten silikon) nå, han har elsket mine små hofter og har alltid elsket mine store lår, han har aldri, ikke en eneste gang ment jeg skulle legge på meg, ta av, slanke meg, trene mer/mindre, være noen andre. Han har aldri dehumanisert meg med å være patronizing, han liker meg som jeg er. Enten jeg er 48 kgnsom da jeg traff han kg eller 55 kg som nå. Om jeg hadde vært 185 cm høy kvinne hadde han kanskje likt meg da også, hvem vet? Ikke jeg! For jeg er petite og har definitivt funnet meg drømmemannen i mitt liv. Vi gjør stortsett det uansett hvilken høyde vi har. Noen liker høye kvinner og noen liker petite, noen liker tynne og noen liker når bæsje etterelanet er stor som etterelanet. Det finnes noen for alle uansett Endret 18 timer siden av skreppamedleppa 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden skreppamedleppa skrev (3 timer siden): Tror noen her forveksler petite med tynn/slank/ whatever.... Jeg er petite, har alltid vært det og kommer alltid til å være det samme hva vekten sier, samme hva cupen min i bh sier (og jeg har vært AA og E, og samme hva bukse str min sier. Eller som 32f så fortreffelig definerte det bæsje etterelanet... samme hvor mange majones poser jeg spiser eller hvor mye jeg slanker eller trener rumpen, magen, hofter..... jeg er petit! Jeg kan ikke spise meg fra det, eller spise meg til det, jeg kan ikke slanke meg fra det eller slanke meg til det, trene meg fra det eller til det, men jeg kan omfavne det og like det eller mislike det og hate det. Men jeg er petite samme f. I går, i dag, i måren... jeg er under 160 cm. Det har ingenting med hofter, rumpe, eller bh str å gjøre Jeg er under 160: Petite i følge definisjonen. Jeg tror noe liker høye kvinner og noen liker petite kvinner og at det finnes noen for alle. Jeg har funnet min drømmemann, han liker de små føttene mine, han liker sammensetningen min, han falt for meg da jeg hadde AA i bh størrelse og liker mine D cuper (uten silikon) nå, han har elsket mine små hofter og har alltid elsket mine store lår, han har aldri, ikke en eneste gang ment jeg skulle legge på meg, ta av, slanke meg, trene mer/mindre, være noen andre. Han har aldri dehumanisert meg med å være patronizing, han liker meg som jeg er. Enten jeg er 48 kgnsom da jeg traff han kg eller 55 kg som nå. Om jeg hadde vært 185 cm høy kvinne hadde han kanskje likt meg da også, hvem vet? Ikke jeg! For jeg er petite og har definitivt funnet meg drømmemannen i mitt liv. Vi gjør stortsett det uansett hvilken høyde vi har. Noen liker høye kvinner og noen liker petite, noen liker tynne og noen liker når bæsje etterelanet er stor som etterelanet. Det finnes noen for alle uansett Petit er vel å være liten og nett? Er man 150 og 100 kg er man ikke petit, bare lav. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Bimbo skrev (11 minutter siden): Petit er vel å være liten og nett? Er man 150 og 100 kg er man ikke petit, bare lav. Ordet kommer fra det franske ordet "petit" som bety liten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Himmelen_91 skrev (Akkurat nå): Ordet kommer fra det franske ordet "petit" som bety liten. Stemmer, liten i mitt hode, da er man både lav og smal. Ikke formløs, men slank. Gir også mest mening å bruke begrepet sånn, er det kun høyde kan man vel bruke høy, gjennomsnittlig og lav for å beskrive det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Bimbo skrev (12 minutter siden): Petit er vel å være liten og nett? Er man 150 og 100 kg er man ikke petit, bare lav. Feil. Petite betyr lavere enn 160 centimeter. I dagligtale brukes uttrykket gjerne om de som også er nette/spinkle i tillegg til lave, men det er altså ikke riktig. (Jeg er selv høy og slank, men er usikker på om jeg ville kalt meg petite i Tinderbioen om jeg var eksempelvis 158 cm og 90 kg..nettopp fordi folk har visse assosiasjoner til ordet) Anonymkode: 63177...b7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 9.24): Forklar hvorfor☺️ Anonymkode: 41640...a96 Jeg har flere fetisher da, og har 4 forskjellige som har betydning for svaret mitt.. Aldersforskjell, høydeforskjell, vektforskjell og fargeforskjell.. Men vanligvis er jeg en "miks" som liker og tenner alt. Så jeg har lært meg å like og tenne på alle kvinner uansett høyde, farge, form og utseende, men det er pga av personlighet.. Så det blir vanskelig å forklare, hva jeg liker og tenner mest på. Jeg tror personlighet avgjør hva jeg liker best, så kanskje jeg tenner på personligheten først. Jeg kan heller ikke bruke svaret mitt for å finne ut: "Hva som var mitt beste knull".. for jeg har opplevd så mange forskjellige deilige kvinner. Ei lita lett fleksibel kåtsara, er sannelig hærlig å elske med, så jeg må innrømme at personligheten er viktig da🥰 Endret 14 timer siden av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Feil. Petite betyr lavere enn 160 centimeter. I dagligtale brukes uttrykket gjerne om de som også er nette/spinkle i tillegg til lave, men det er altså ikke riktig. (Jeg er selv høy og slank, men er usikker på om jeg ville kalt meg petite i Tinderbioen om jeg var eksempelvis 158 cm og 90 kg..nettopp fordi folk har visse assosiasjoner til ordet) Anonymkode: 63177...b7f Feil faktisk, er vel ikke noen offisiell definisjon for dette? Blir isåfall litt meningsløst å bruke om preferanser, for de fleste med en «type» er det langt mer relevant om hun veier 45 vs 90 kg på samme antall cm eller om hun er 159 istedenfor 162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden Som andre her presierer; petite betyr liten. Jeg tror at for de aller, aller fleste i Norge så betyr petite at man er lav og slank/tynn ala Ariana Grande. Jeg er 165 cm og slank, kan jo ikke betegnes som petite da jeg er for høy til det, men jeg har veldig små hender og føtter, veldig slanke håndledd og ankler, små ører og andre sterkt feminine trekk som jeg tidligere var veldig fornøyd med. Nå fikk jeg imidlertid 3 sønner med en gjennomsnittlig høy mann med relativt små føtter og hender, og det var virkelig ikke like kult når alle tre sønnene våre endte opp med litt under gjennomsnittlig mannehøyde, små hender og str 40 i sko. Sønnene våre ble f eks fullstendig akterutseilt i idrettene sine pga størrelsen i 14-15 års alderen (håndball og svømming). Anonymkode: 7dc89...338 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden Former som er i rette proposjoner, gjerne timeglass. Petite defineres som små "med former på rette plass som gjør attraktive" https://dictionary.cambridge.org/us/dictionary/english/petite Anonymkode: ce7ef...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå