Gå til innhold

Til menn fra gårder/bygdeplasser/små plasser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der det typisk kun er helt rent norske kvinner. Hva ville dere valgt her om dere var i et forholdt med den norske. Ei helt norsk jente med vanlig kropp, eller ei eksotisk blanding med bra kropp og rumpe? 

kun seriøse svar.

Anonymkode: 6a4d0...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner ikke spørsmålet. Du skriver, "Hva ville dere valgt her om dere var i et forholdt med den norske"

Hvorfor må man velge noe hvis man er i et forhold? Og har man ikke sllerede valgt?

Endret av Meowmere
  • Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det faktisk var noen som var ledig hær i passende aldersgruppe, ville jeg valgt den damen som behandlet meg bra. Tror nok mangel på kvinner generelt på slike steder er ett større problem, enn hvem man velger.

Anonymkode: 2d752...5ab

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiller liten rolle. Men foretrekker det som oppleves naturlig, både pupper og rumper. Silikonpupper (og rumper) og overtrente strutterumper er bare tacky. 

Men det har flyttet noe afrikanske familier hit. Der er det noen riktig spretne jenter som jeg gjerne kunne tenkt meg å ha utforsket litt. Jeg fantaserer om synet av min hvite kuk inn og ut av en glattbarbert, mørk fitte. 

Anonymkode: 090b9...e5e

Skrevet

"Gøy på landet.. gøy på landet, sånt no hak'ke de i by'n.. neida det har de ikke"🎶🎶😅
Takker selvfølgelig fiskeindustrien, for at så mange flotte eksotiske damer kommer til bygda. Når det er gjordt, får hun takk i form av nytelser og vennskap🥰.. Å joda.. da tar vi taxi til byen.. fester, shopper og jåler oss opp, for pengeboka er også mye tykkere på landet.. "Ååå åå å Levva Livet"🎶🎶😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 minutter siden):

"Gøy på landet.. gøy på landet, sånt no hak'ke de i by'n.. neida det har de ikke"🎶🎶😅
Takker selvfølgelig fiskeindustrien, for at så mange flotte eksotiske damer kommer til bygda. Når det er gjordt, får hun takk i form av nytelser og vennskap🥰.. Å joda.. da tar vi taxi til byen.. fester, shopper og jåler oss opp, for pengeboka er også mye tykkere på landet.. "Ååå åå å Levva Livet"🎶🎶😅

Romantiker du, Bamseklemmer

Anonymkode: cbe85...675

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 9.22):

Der det typisk kun er helt rent norske kvinner. Hva ville dere valgt her om dere var i et forholdt med den norske. Ei helt norsk jente med vanlig kropp, eller ei eksotisk blanding med bra kropp og rumpe? 

kun seriøse svar.

Anonymkode: 6a4d0...874

Husk på at bygdegutta må ta det de får. Utvalget er ikke stort, så valget mellom de to damene er urealistisk. De har ikke sånne valg. 50% av damene ser ut som lesber,  eller de er i slekt.

Og ja, jeg vet. Jeg er fra bygda. Søskenbarnet mitt fikk unger med tremenningen, og den ble utviklingshemmet.  2 kompiser er sammen med damer som jeg ikke hadde klart å få ereksjon med. Han ene sa tilogmed før han ble sammen med henne at hun ser ut som en gutt. En tredje går fra single mødre til bestemødre(!) og slår seg ikke til ro. Lite utvalg. 

Anonymkode: 48f40...51d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Takker selvfølgelig fiskeindustrien, for at så mange flotte eksotiske damer kommer til bygda

Begynner å mistenke Frøya/Hitra her    " Ååå.... bæættadø ta mæ ennj tur tæ byn å gå på Club 4 ja "     😉

Anonymkode: c53ae...95f

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Husk på at bygdegutta må ta det de får. Utvalget er ikke stort, så valget mellom de to damene er urealistisk. De har ikke sånne valg. 50% av damene ser ut som lesber,  eller de er i slekt.

Og ja, jeg vet. Jeg er fra bygda. Søskenbarnet mitt fikk unger med tremenningen, og den ble utviklingshemmet.  2 kompiser er sammen med damer som jeg ikke hadde klart å få ereksjon med. Han ene sa tilogmed før han ble sammen med henne at hun ser ut som en gutt. En tredje går fra single mødre til bestemødre(!) og slår seg ikke til ro. Lite utvalg. 

Hva i alle dager er det slags bygd du kommer fra? :ler:

Anonymkode: d8567...cae

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva i alle dager er det slags bygd du kommer fra? :ler:

Helt standard. Normalt dette. De fine jentene tar seg utdanning og bosetter seg i byen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt standard. Normalt dette. De fine jentene tar seg utdanning og bosetter seg i byen.

Jeg har bodd i flere bygder (og byer). Har ikke opplevd noe i nærheten av det du beskriver.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har bodd i flere bygder (og byer). Har ikke opplevd noe i nærheten av det du beskriver.

Ikke jeg heller.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor står valget mellom normal kropp på den ene og bra kropp med fin rumpe på den andre? 
Prøver du å hjelpe oss med å svare riktig? 

Hvis jeg bare kan velge og vrake uten å ta hensyn til andre ting så velger jeg selvfølgelig fin kropp uansett hudfarge. 

Skrevet

Er jeg i et forhold velger jeg ikke noen av dem.

Er forholdet åpent blir det den som vil ha meg av dem og vi er seksuelt kompatible. 

Er det eller det samme ville jeg syntes det hadde vært morsomt å prøve hun latinske, det skal jo være for sex uansett siden jeg er i forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jo men fisefine damer søker jo fisefine menn.. så jeg synes det er en fin fordeling👏

AnonymBruker
Skrevet

Vi som bor på bygda må ta det vi får. 

Den beste tida var nok fra 15-18 år, da hadde vi alle de fine jentene for oss selv, og det var mye "hopping i høyet". Hestejentene hadde vi veldig mye glede av, de blir jo helt ville i hodet av å se på hingsteslipp. 

Men så flytter de ut av bygda for å gå på skole, og snur seg aldri tilbake. De fine som er igjen blir gift og på tjukken med en gang, og tapt for oss andre. 

Det er da innvandrerjentene og sesongarbeiderne kommer som et kjærkomment supplement. Mange av de er glade både i hjemmebrent og konnjøl. Da blir det liv, rai rai. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Begynner å mistenke Frøya/Hitra her    " Ååå.... bæættadø ta mæ ennj tur tæ byn å gå på Club 4 ja "     😉

Du bomma litt, det finnes øygrupper lengre nord. Nei.. ikke Buholmråsa eller Kya!🤭
Jeg har bodd 4 år i Trondheim og et steinkast unna Club4, men var der bare en gang.. Da traff jeg to venninner som kom fra bygda mi, så vi gikk hjem til meg ganske så fort:sengekos:

Men vanligvis i større byer.. Det er ikke byfolk man først får kontakt med, det er bygdedamer som studerer. De er mere kontaktsøkende, hyggelige, og lettere å prate med? Så like folk, har det best sammen🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 7.22):

Spiller liten rolle. Men foretrekker det som oppleves naturlig, både pupper og rumper. Silikonpupper (og rumper) og overtrente strutterumper er bare tacky. 

Men det har flyttet noe afrikanske familier hit. Der er det noen riktig spretne jenter som jeg gjerne kunne tenkt meg å ha utforsket litt. Jeg fantaserer om synet av min hvite kuk inn og ut av en glattbarbert, mørk fitte. 

Synet ditt av det "som går ut og inn" på repeat.. er en normal og sterk fetish, og kan vare evig. Så har hun den samme fetishen, er det bare å bestille kirka😅
Ei Afrikansk kvinne trenger ikke å ha noe spesiellt forhold til religion. De sier at de har muslimsk tro ja, men det betyr ikke at de er fanatisk.. Sex ser iallefall ikke ut, til å være et hinder. Og god sex avler jo et godt samliv👏

AnonymBruker
Skrevet

Bygder på Østlandet har det sånn. Jentene flytter til byen for å studere og jobbe. Det viser all statistikk. 

• Liker 1
Skrevet

Nordiske kvinner synes jeg er de desidert vakreste i verden, jeg hadde aldri valgt noen annen rase.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...