AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Før kom man rett til kundeservice. Nå må man sitte og krangle og krangle med den forbanna taleroboten, unnskyld språket. For denne roboten hører jo ingenting og forstår ingenting. Jeg måtte oppgi pakkenummer FEM ganger før den endelig oppfattet hva jeg sa. Jeg har østlandsdialekt og klar tale, så det er ikke slik at jeg snakket utydelig. Det tok meg over fire minutter med denne krangelen før jeg endelig ble satt til kundeservice (selvfølgelig som innringer nummer førtien). Hvorfor har de laget et så tungvint system med en "vaktbikkjerobot" man må gjennom før man får snakke med et menneske? Anonymkode: f9931...241
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Slik at folk skal gi opp og heller bruke nettsiden eller appen. Da sparer de penger, siden de har behov for færre ansatte. Anonymkode: 8e4bb...9bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå