AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:46 #1 Del Skrevet tirsdag kl 05:46 Er ute etter selvbruning både til ansiktet og til kroppen, er det noen som har en anbefaling? Anonymkode: 1ea6e...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:56 #2 Del Skrevet tirsdag kl 06:56 Sol. Anonymkode: 34bd2...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:58 #3 Del Skrevet tirsdag kl 06:58 Tan lux the water eller tan revel til ansikt. Eller clarins glow drops. St. Tropez self tan express til kropp. Med vott. Anonymkode: f7ba6...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:03 #4 Del Skrevet tirsdag kl 07:03 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sol. Anonymkode: 34bd2...b65 = hyperpigmentring og melasma Anonymkode: 411ed...757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:07 #5 Del Skrevet tirsdag kl 07:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): = hyperpigmentring og melasma Anonymkode: 411ed...757 20 år gamle meg ville også svart sol. 40 år gamle meg angrer på det svaret. For nå er det faktor 50 + mest mulig skygge som gjelder, samt niacinamide, vit C, og retinol. Og selvbruning. Anonymkode: f7ba6...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:10 #6 Del Skrevet tirsdag kl 07:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 20 år gamle meg ville også svart sol. 40 år gamle meg angrer på det svaret. For nå er det faktor 50 + mest mulig skygge som gjelder, samt niacinamide, vit C, og retinol. Og selvbruning. Anonymkode: f7ba6...dfa Samme her. Har brukt årevis på å bli kvitt hyperpigmentering. Bruker faktor 50 ++ hele året. Til ts. Jeg liker Bondi Sands Emerald Technocolor til kropp og ansikt. Den gjør meg ikke så "Trump orange". Clarins sine tan dropselsker jeg også godt. Anonymkode: 411ed...757 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:14 #7 Del Skrevet tirsdag kl 07:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Har brukt årevis på å bli kvitt hyperpigmentering. Bruker faktor 50 ++ hele året. Til ts. Jeg liker Bondi Sands Emerald Technocolor til kropp og ansikt. Den gjør meg ikke så "Trump orange". Clarins sine tan dropselsker jeg også godt. Anonymkode: 411ed...757 Det kommer veldig an på hvilken hudtone man har, ja. Jeg har nordisk og kald hudtone. Så er mange produkter jeg ikke kan bruke. Tan Lux som jeg liker godt er et britisk merke, og der er de vel minst like bleke som oss i Norge. Anonymkode: f7ba6...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:16 #8 Del Skrevet tirsdag kl 07:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer veldig an på hvilken hudtone man har, ja. Jeg har nordisk og kald hudtone. Så er mange produkter jeg ikke kan bruke. Tan Lux som jeg liker godt er et britisk merke, og der er de vel minst like bleke som oss i Norge. Anonymkode: f7ba6...dfa Den skal jeg teste ut 👍 Anonymkode: 411ed...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:57 #9 Del Skrevet tirsdag kl 08:57 Liker best selvbrunings fuktighetskremer. Føler de er bittelitt mindre hard overgang. Liker Revuele fra Normal for eksempel. Anonymkode: fb33d...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet onsdag kl 11:01 #10 Del Skrevet onsdag kl 11:01 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 10.14): Det kommer veldig an på hvilken hudtone man har, ja. Jeg har nordisk og kald hudtone. Så er mange produkter jeg ikke kan bruke. Tan Lux som jeg liker godt er et britisk merke, og der er de vel minst like bleke som oss i Norge. Anonymkode: f7ba6...dfa Er jo det som er poenget med Technocolor, den har forskjellige nyanser (emerald er en av de, magenta enn annen osv) for å ta høyde for ulike undertoner. Bruker Bondi Sands Technocolor Emerald på vinteren selv, skal prøve en annen undertone nå på sommeren. Til ansiktet er dråpene til Bondi Sands de eneste jeg ser naturlig brun ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå