AnonymBruker Skrevet 23. april #21 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var i akkurat samme situasjon, heldigvis var han samarbeidsvillig, jeg hentet ut EK med et lite påslag før vi fordelte overskudd. Men det var jo noe dårlig avkastning på pengene, særlig hvis man ikke en gang legger et påslag for at EK-summen er mindre verdt nå enn for noen år siden, pluss at man ikke har kunnet investere de midlene. Over mange år kan det bli store summer. Jeg la bare på en slant egentlig i forhold. Anonymkode: c79d6...734 Du hadde investert de midlene… i bolig.. Hvis du hadde beregnet hvor mye boligen hadde steget i verdi fra kjøp/innkjøp frem til bruddet, så kunne du tatt ut innskudd+avkastning. Om det ble mer eller mindre enn hvis du hadde investert pengene andre steder er helt irrelevant. Du valgte å investere i den spesifikke boligen, med den risikoen som følger med tanke på tap eller beskjeden verdistigning. Anonymkode: af9b4...d48
AnonymBruker Skrevet 24. april #22 Skrevet 24. april Men har ikke den som da har betalt mer, også sluppet unna litt mer per måned? Burde ikke den som eide mindre, betalt mindre per måned? Anonymkode: 406a9...95a
AnonymBruker Skrevet 24. april #23 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men har ikke den som da har betalt mer, også sluppet unna litt mer per måned? Burde ikke den som eide mindre, betalt mindre per måned? Anonymkode: 406a9...95a Hvorfor? Betaling på lån er betaling på lånefinansiert andel av kjøpet. Det er egenkapitalen som er forskjellig. Anonymkode: 00fb3...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå