AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Siste par nettene har jeg hørt voldsomme musikkanlegg i kjøretøy dundre forbi midt på natten. Bor i nærheten av motorveien, så jeg hører dem siden vinduet står åpent på lufting når jeg sover. Er det russen som er i gang alt? Og ikke det litt tidlig i så fall? Eller strekker de russefeiringen ut over en måned? Har ev mye å se frem til om nettene fremover mot 17 mai da...? Anonymkode: 72cc8...218
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Her på Sørlandet var russedåpen før påske og de har festet siden det. Anonymkode: 0312b...868
Kålrota Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april Mange steder begynner russefeiringa første fredagen i april. Har vært sånn i mange år.
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april Vi begynte også russefeiringa i april og jeg var russ i 2004 så dette er ikke noe nytt. Anonymkode: afe6a...b55
AnonymBruker Skrevet 22. april #8 Skrevet 22. april Jeg har forstått det slik at russetiden startet samtidig med påskeferien. I nærområdet her hadde de fremvisning av russebusser en dag i påsken, og samlet masse russ og tilskuere for å markere start på russetiden. Sentrumsskolene i Oslo har russedåp i dag. Jeg har hørt bråk fra russebusser på natta de siste 3-4 nettene, og forventer at det fortsetter frem til 17. mai. (Ikke plagsomt, men tydelig.) Anonymkode: 8c25b...2b0
AnonymBruker Skrevet 22. april #9 Skrevet 22. april Her hvor vi bor hadde de russe dåpen fredagen før påske, og mange startet da. Ungdommen her i huset skulle ha russedress på for første gang i dag. For var først i fra i dag de fikk lov å ha på skolen, men uten logo. Kun skolens navn og elevens navn, Anonymkode: 61626...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå