Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta var i kjelleren vår og stjal diverse verktøy,hobbyting, sykkel og to sykkelveger. En haug med mat etc

Vi tok henne på fersken og hun var helt rolig. Vi ba henne inn i bakgården så hun fikk ett sted å sitte, en røyk og litt drikke. Du skulle fått frokost, du var så tynn. Så tynn og så vakker. Du sa unnskyld mange ganger, du sa du ikke ville sjele men de tvang deg. Jeg spurte hvem og hun sa voksne menn som voldtar.hun gråt. Jeg sa jeg var venninne med moren til hun so. Døde i høst. Hun sa navnet på jenta og da ble hun redd, jeg har aldri sett noe så redd før,,det var brekninger, hun skalv veldig, hun var redd det samme skulle skje med henne "judasdoser" jeg sa, søk hjjelp fortell politiet hva som skjer.politiet kom og var veldig vennlige med henne. Hun var ikke redd for politiet, hun var redd for å slippe ut igjen...jeg bare måtte skrive det ned her vi ønsker sååå mye at hun skal få avrusning asap og etterpå skal jeg ta henne med ut og bli kjent med ett normat liv igjen.

Takk dere som leser, det var godt å skrive det ned for jeg har grått mye i dag.

Anonymkode: f2088...bf5

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun stjal masse men vi fikk stoppet henne. Hun var rolig og vi ba henne sette seg. Jeg tok av lua og hun tok bort skjerfet og de øynene var som en ulykkelig valp som borte seg inn i meg.

Unnskyld Unnskyld Unnskyld sa hun. Hun ville ikke men noen hadde sagt hun måtte ellers ble det voldtekt og det var voksne menn som gjorde det for å straffe henne når hun ikke haðe penger til dop. Hun går.jeg bainstwmdig om at hun måtte på avrusning, hun hadde søkt. Jeg sa at en venn an med mistet dattera si, da kikket hun på meg, sa navnet på den jenta og så begynte hun å brekke seg. Jeg har aldri sett noen så redd. Jeg tenker at jeg må tåle å høre det hun forteller. Hun kjenner det på kroppen,

Nå sitter jeg å gråter. Vinner jeg i lotto skal jeg kjøpe en plass til henne. Stakkars jente, så vakker, så full av skal og traumer.

Jeg måtte bare få det ut 😢😭

Anonymkode: 9a2d0...97c

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal du egentlig lage om dette? Er det 4 eller 5?? 🤔

Anonymkode: b9c00...593

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...