AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Selgeren sier at den ee 3 år gammel og den kostet 4000. Har ikke kvittering. Verdt det? https://www.finn.no/403604539 Anonymkode: 114f4...63f
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Kjøp heller Dyson med laser 😍 Anonymkode: 53303...37d 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Null kvittering på en 3 år gammel maskin? det får dem der den er kjøpt. Om ikke hadde jeg droppet det. Skaffer dem kvittering så ok. Anonymkode: 6130c...1a6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøp heller Dyson med laser 😍 Anonymkode: 53303...37d hva er bra med dyson med laser? den er jo meget kostbar... Anonymkode: 49b80...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april Du får bedre resultat med en gammel støvsuger og en vaskeklut vil jeg tippe. Det er nok en grunn til at eier ikke vil bruke den lengre. Anonymkode: 63a03...46a 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Ville aldri kjøpt den der. Anonymkode: db6a3...155 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Det er en grunn til at de skal selge den. Anonymkode: d905f...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/stovsuger/philips-aquatrio-pro-stovsuger-fc708801/FC7088 Koster fortsatt 4k. For 750,- så ville jeg kanskje ha kjøpt den selv, om alt er i orden. Bruker karcher sin gulvasker, fungerer fint den. Anonymkode: 2b61f...2f5
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Skrevet 21. april Kjøp deg heller en normal, gammeldags støvsuger,ny, med garanti og fem års reklamasjonsrett. Anonymkode: 49b4b...795 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april Den var såpass billig, at til den prisen ville jeg ha kjøpt den. Ellers har jeg nå robotstøvsuger, Roborock Q5 pro, og ville ikke ha byttet den i noe annet! Da går støvsuging og mopping av seg selv, og bruker den mye oftere enn jeg ville ha gjort med noe annet. Noe høyere pris, sjekket nå og den ligger på like i underkant av 3000,-, Min var noe rimeligere, kjøpt på Black Friday. Anonymkode: f7369...429
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Skrevet 22. april Kan ikke skjønne hva jeg skulle hatt en sånn til. Anonymkode: db30d...849 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #13 Skrevet 22. april Ville ha vurdert den som ett supplement til annen støvsuger. Hadde aldri orket bruke en så stor og klumpete støvsuger til hverdagsbruk. Foretrekker støvsuger som kommer seg under stuebord, kommode og tv-benken uten å måtte flytte på alt. Men jeg støvsuger 1-3 ganger i uken, så for meg er det viktig at en støvsuger er enkel henge fram ved behov, og smidig i bruk. Ville ha spurt om hvorfor de ikke har kvittering da. Elkjøp lagrer alle kvitteringer i minst tre år, jeg finner kvitteringer som er 3,5 år på mine sider. Eldre kvitteringer har jeg på mail. Anonymkode: c2628...948
Rosa Dartle Skrevet 22. april #14 Skrevet 22. april Husholdningsprodukter, elektronikk osv ville jeg ikke kjøpt hvis det var mer enn ett år gammelt når det ikke har kvittering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå