AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:30 #21 Del Skrevet torsdag kl 13:30 AnonymBruker skrev (5 timer siden): jeg ville stått klar med en sprayflaske med sitronvann og sikta på nabokatta når den kom nær vår eiendom etpar uker i forkant jeg altså.. Anonymkode: e0872...8d8 Hvilket formål tenker du sitronvann skal ha? Tror du blander sammen to forskjellige ting. Sitronskall kan brukes for å holde katter borte fra visse områder fordi de hater lukten, men det er jo ikke aktuelt her. Å sprute vann (rent vann) på en katt man ønsker å jage bort kan være en ok hvis temperaturen ute er bra. Sitronvann er bare råttent å bruke. Vi trenger ikke være jævlige mot dyra selv om vi ønsker å jage dem bort. Anonymkode: d74b7...b0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:35 #22 Del Skrevet torsdag kl 13:35 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun er en jakt katt, hun jakter på terrassen, har alt fanget fluer og 1 sommerfugl, så å holde henne inne ønsker jeg ikke. Men ender det med at hun blir banket i hjel så må jeg vurdere andre tiltak ja. Anonymkode: 6ea24...61e AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ps: Jeg ønsker ikke katteluke, jeg er så redd mus. Her er det en del mus ute å risikere å få en mus inn her hadde jeg ikke taklet. Men tenker hun skal være inne på kveld og natt. Anonymkode: 6ea24...61e Når du har katt som går ute vil du alltid risikere å få inn mus, fugler, orm, for ikke å snakke om flått, mark, spolorm... Sånn er det å ha utekatt, det må du akseptere og leve med. Du tenker hun skal være inne på kveld og natt, men kommer du til å sitte oppe til klokka 4 og vente hvis hun ikke kommer hjem? Hvis du har luke kan du gå og legge deg. Det er en stor trygghet for katten og er virkelig det beste alternativet for både menneske og dyr. Anonymkode: d74b7...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet torsdag kl 13:42 #23 Del Skrevet torsdag kl 13:42 Følg med i starten, men la hierarkiet i gata sette seg selv. Det er ikke krise om de krangler nødvendigvis. Om det er en dominant katt i nabolaget og din katt ikke tar kampen så går det seg fort til. Er verdt å bekymre seg om du har en liten slåsskjempe som syns stor slåsskjempe bør jekke seg ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:59 #24 Del Skrevet fredag kl 07:59 Skaff et vanngevær! Da blir du mer treffsikker når nabokatten skal jages (kjedelig å uforvarende sprute vann på egen katt), og kan treffe på langt hold. Anonymkode: 0d43b...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet fredag kl 08:07 #25 Del Skrevet fredag kl 08:07 Be naboen få kontroll på katten sin. Bare tullete at det skal eksistere ulike regler for katter og hunder. Man bør passe på at katter ikke angriper andre dyr, ta opp møkka etter dem osv. Hilsen katteelsker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 12 timer siden #26 Del Skrevet 12 timer siden Ryddet for avsporinger. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #27 Del Skrevet 11 timer siden Hold den stakkars katten inne!!! Du sender da ikke en kattunge ut til dette? KLARER snart ikke mer av norske møkka katteeiere som åpenbart gir F i katten sin. Anonymkode: 6ad51...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 11 timer siden #28 Del Skrevet 11 timer siden Du må skremme bøllekatten slik at den slutter å se på deres hage som en del av sitt territorie. Jeg har god erfaring med å brøle mens jeg løper etter katten. Jeg så sikker ut som en idiot, men den store katten sluttet i det minste å komme på eiendommen. Vannslange er også et fint våpen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå