Gå til innhold

Helt ærlig - hadde du taklet at kjæresten din har en modell-eks?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Xen hans har gjort en del modelloppdrag, og konkurrert i missekonkurranser. Jeg skjønner godt at han falt for henne, hun er både pen og skarp. Og jeg skjønner godt at hun falt for han, det gjorde jeg jo selv. :)

Likevel er de xer av en grunn, og de gikk fra hverandre lenge før jeg kom inn i bildet. De matchet ikke godt nok i det lange løp, og ville veldig forskjellige ting i livet. Så jeg føler meg ikke truet av deres tidligere forhold. :)

Anonymkode: a5d80...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han hadde vært ferdig med henne, så ser jeg ikke hvorfor jeg skulle bry meg særlig mye om det. Jeg vet for øvrig ingenting om hvem som er eksene til min samboer og er lite interessert i det. Man driver vel ikke og snakker om ekser og viser bilder av de til en ny partner, med mindre man har barn og slikt da.

Samboeren min vet ikke hvordan mine ekser ser ut eller hva de heter. En eks er jo en eks, og det er vel en grunn til at han er med meg og ikke eksene sine.

Anonymkode: 0a1d1...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks hadde en veldig vakker eks. Tror hun etter noen år så han mer som en venn. I ettertid har jeg nok sett at jeg var mer en rebound selvom han ikke var klar over det da vi var i begynnelsen av forholdet. Vi var ikke sammen mer enn et halvt år. Men jeg tror ikke at det er fordi hun var så voldsomt pen som var grunnen.

etter meg er han nå gift og har barn med en dame som er søt, men langt fra noen modell. Men han er veldig lykkelig og det unner jeg han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks ER modell, men tror heldigvis aldri det har vært noen trussel mot min nåværende samboer. Nå har vi vært sammen i 15 år, aldri hørt noe ihvertfall 😅😂

Anonymkode: 14a2c...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så mange som har kjærester med modell-ekser ;)

Har ikke den erfaringen, men om så var, så ville det forholdet vært avsluttet, og da hadde jeg ikke tenkt mer over det. Har selv vært sammen med menn som er pene, men det holder ikke med et pent utseende om forholdet skranter ellers.

Anonymkode: fc254...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, det er jo en eks. Med andre ord over and done. Er ikke vits i å henge seg opp i, det er jo en eks-kjæreste mens jeg er nåværende kjæreste. 

Samboeren min var sammen med en helt nydelig dame før meg, vi er totale motsetninger utseendemessig men så vet jeg veldig godt at det er meg han foretrekker så jeg bryr meg ikke at all. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her. Hva om jeg legger til denne biten av informasjon:

De er venner den dag i dag. Sammen for ti år siden, men ble venner i etterkant og ikke vært sammen igjen. Og de er venner når dere er kjærester også. 

Anonymkode: 6b129...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

De er venner den dag i dag. Sammen for ti år siden, men ble venner i etterkant og ikke vært sammen igjen. Og de er venner når dere er kjærester også. 

Ja, hadde ikke hatt problemer med det, hvis det plager deg så la han gå.

Anonymkode: 3a9b2...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde nok hatt problemer med om kjæresten var nær venn med en eks, men ikke pga utseendet, heller fordi jeg vet hvor mye det koster ham å være sosial. Og fordi han jobber sinnsykt mye, så jeg ville ikke likt om han brukte mye av den lille fritida si på ei han har vært kjæreste med. 

Anonymkode: 98b04...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde nok hatt problemer med om kjæresten var nær venn med en eks, men ikke pga utseendet, heller fordi jeg vet hvor mye det koster ham å være sosial. Og fordi han jobber sinnsykt mye, så jeg ville ikke likt om han brukte mye av den lille fritida si på ei han har vært kjæreste med. 

Anonymkode: 98b04...8e1

Ts: typen venner som ringes i blant og henger noen få ganger i året når de har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det jeg som har hatt en modell-eks. Fremdeles er han den kjekkeste mannen jeg noen gang har sett, men dett var også dett 😂 Ikke mye mellom ørene og hadde andre damer mellom bena på slutten av forholdet. Tar meg selv i å fantasere om ham, type «angry sex», selv om jeg har vært i et nytt forhold i årevis, men det er kun pga utseendet hans og hadde aldri tatt i ham med ildtang om jeg skulle møtt ham igjen.

Anonymkode: 4a4ea...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...