Gå til innhold

Helt ærlig - hadde du taklet at kjæresten din har en modell-eks?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde du taklet om kjæresten din har en ekskjæreste som er modell og objektivt sett mye penere enn deg? Og lagt til grunn at denne eksen også er et hyggelig menneske. 

Anonymkode: 6b129...a2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil alltid finnes noen som er vakrere, flinkere eller mer attraktiv enn deg selv. Nye folk fødes stadig så det vil etterhvert være veldig mange mennesker som blir voksne og mer attraktive i dating- og arbeidslivet. Nei, det hadde ikke plaget meg. Det som gjelder er jo at den utvalgte faktisk velger å være med meg.

Anonymkode: c0a0e...556

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har en modell eks. Det er fremdeles bare en eks, og såpass lenge siden og var en ubetydelig relasjon, at det ikke er noe problem.

Anonymkode: 4a8de...188

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, hadde du taklet om kjæresten din har en ekskjæreste som er modell og objektivt sett mye penere enn deg? Og lagt til grunn at denne eksen også er et hyggelig menneske. 

Ja, for det er, forhåpentligvis, SLUTT. 

Jeg har en veldig kjekk eks som var litt modell, både ansikt og kropp, hyggelig og grei også, og like tiltrekkende og spennende nå som en kjøttkake. 

Anonymkode: ecdc9...353

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

M65: Spiller jo ingen rolle om kjærestens ex er statsminister, modell, biskop, høyesterettsjustitiarius, elektriker, lege eller renholder. Vedkommende er en ex.  

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min har det. Men hun er gærn, så det går fint. Han går ikke tilbake dit noengang 

Anonymkode: d6dc7...bbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min hadde det. Ei ganske proff ei. 

Anonymkode: 30de5...78b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, fortid er fortid. Ingen  grunn til å være sjalu på det; han har forlatt henne og er med deg nå. 

Endret av Grüner
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

nei! jeg hadde hoppet og sprettet på han og lurt på hvordan han hadde våget å ha en modellkjæreste!

men sånn utenom det, så er jeg litt out of sight, out of mind. jeg vil vite minst mulig. men på den annen side, da får man ikke vite de negative tingene heller, som at man feks er mye bedre enn noe han har vært med. 😅 ... 🍰 kake 

Anonymkode: 4c0ae...70a

AnonymBruker
Skrevet

Ene eksen min hadde det. Er ikke alltid jeg synes modeller er så pene…

Og det ble jo slutt av en grunn. 

Anonymkode: 004e7...4db

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke taklet det for 20 år siden. Men jeg har nå blitt 47 og hadde faktisk ikke brydd meg om det. 

Anonymkode: 70b72...72b

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde brydd meg midt på kneet 😂

Anonymkode: 575d2...9a0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo sammen med meg. Ikke henne. Så nei. Jeg hadde ikke brydd meg. 

Anonymkode: d831c...627

Skrevet

Ene eksen min har en eks som lever av sitt flotte utseende.

Jevnt over har mine ekser, og nåværende mann, flotte ekser.

Og det er jeg glad for. Det er menn som kan velge og vrake.

Hadde vært verre om de hadde kjipe ekser som så dårlig ut. 

Vil man ha en mann ingen andre bra damer vil ha da? 😅

• Liker 2
Skrevet

Ja, det hadde bare vist at han var ferdig med folk som hele tiden føler de må fikse på kroppen sin eller måler egenverdi i speilbildet. Hvis han har gått fra en modell til meg, så er det jo det ultimate beviset på at personlighet faktisk trumfer alt. For jeg har i hvert fall ikke noen modellkropp

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har min kjæreste.  De var sammen i 10 år. Hun er bikinimodell og typisk Dubai "influenser" også. Men han hater henne,hun er et egoistisk menneske. Hun driter  også i deres felles barn. Datteren ser knapt sin mor. Mor er mer opptatt av å date sugardaddys,ta bilder av kroppen sin og bo mesteparten av tiden i utlandet.  Misunnelse? Eh nei🤣🤣🤣 Min eks har slitt mye med skam over at han valgte henne den gang ,men 14 år siden..People change! Min eks er en drittsekk også,15 år siden...jeg var ung og dum

Anonymkode: 8ebd6...884

AnonymBruker
Skrevet

Hadde synes det var kjempegøy om det var tilfelle.

Anonymkode: f73be...d52

AnonymBruker
Skrevet

Hade syntes det var helt logisk om han hadde modellkjæreste før. Han er en pen og sjarmerende mann, vant til oppmerksomhet for utsendet. Kan se at pene og forfengelige damer kaster lange blikk etter ham. 

Jeg likner en del på mora hans i sinn og skinn, og jeg tror det betyr mer for ham. 

Anonymkode: 98b04...8e1

AnonymBruker
Skrevet
Stoltskeiv skrev (23 minutter siden):

Ja, det hadde bare vist at han var ferdig med folk som hele tiden føler de må fikse på kroppen sin eller måler egenverdi i speilbildet. Hvis han har gått fra en modell til meg, så er det jo det ultimate beviset på at personlighet faktisk trumfer alt. For jeg har i hvert fall ikke noen modellkropp

Men da innser du vel at det er et indre behov du har for bekreftelse på noe han egentlig ikke har ansvar for? Man kan jo ikke forutse at en én dag kan bli glad i noen som ikke tåler et menneske med en fortid. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men da innser du vel at det er et indre behov du har for bekreftelse på noe han egentlig ikke har ansvar for? Man kan jo ikke forutse at en én dag kan bli glad i noen som ikke tåler et menneske med en fortid. 

Hva mener du? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...