AnonymBruker Skrevet 29. mai #121 Skrevet 29. mai Polyester skrev (19 minutter siden): Det er ikke spoiler fordi det viser Abby på Seattle day one, altså tre dager før skuddet du snakker om. Sesong tre tror jeg kommer til å handle om Abby sitt liv de tre dagene før hun finner Ellie på teateret og om WLF og Seraphites. Forventer også en tilbakeblikk-episode om Abby og faren hennes. Day one vil jeg vel tippe er dagen etter zombie utbruddet eller nå hva det var? Anonymkode: 57a79...fb8
Polyester Skrevet 29. mai #122 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Day one vil jeg vel tippe er dagen etter zombie utbruddet eller nå hva det var? Anonymkode: 57a79...fb8 Nei det er dag én i Seattle. Altså den første dagen når Ellie og Dina ankommer seattle. Dag én etter sopputbruddet har vi allerede sett i denne serien. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #123 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Day one vil jeg vel tippe er dagen etter zombie utbruddet eller nå hva det var? Anonymkode: 57a79...fb8 Hvordan tenker du det skulle fungere når det er sånn typ 25 år siden? 😂 hvor gammel tenker du abby er? 50 år? Seattle day one er akkurat samme dagen som ellie og dina kommer til seattle. og nei, det er ingen spoiler, de har selv kommet ut med infoen om at neste sesong er abby. Anonymkode: cb07d...ca1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #124 Skrevet 29. mai 1 sesong var veldig bra. Sesong 2 var dørgende kjedelig, det skjer jo omtrent ingenting, bare masse ulogisk oppførsel og prat stort sett. Har ikke spilt spillene. Anonymkode: f8cc0...0cc 3
Polyester Skrevet 29. mai #125 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): 1 sesong var veldig bra. Sesong 2 var dørgende kjedelig, det skjer jo omtrent ingenting, bare masse ulogisk oppførsel og prat stort sett. Har ikke spilt spillene. Anonymkode: f8cc0...0cc Bra dere som ikke har spilt spillet sitter med samme følelse som meg. Var redd jeg bare var en gal hater. Enig med deg at det nesten ikke skjer noen ting. I spillet vises mye mer av hvordan Ellie og Dina finner ut av hvor de skal dra for å finne Abby og gjengen hennes og hvordan de skal komme seg dit. Det er egentlig ganske vanskelig for de å finne frem og de møter mange hindre. Altså ikke vanskelig for spilleren men for karakterene. Synes de kunne vist mer av dette enn "whopsi nå er jeg i Seattle, whopsi der er venninna til Abby, whopsi jeg ble skylt opp på en øy". Apropos den scenen hvor Ellie blir skylt opp på Seaphite Island (og båten også, like hel og fin), blir fanga, blir slipt løs og så ut på vannet igjen. Hva var poenget med den tror dere? For meg virket det helt meningsløst. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #126 Skrevet 29. mai Polyester skrev (6 timer siden): Nei det er dag én i Seattle. Altså den første dagen når Ellie og Dina ankommer seattle. Dag én etter sopputbruddet har vi allerede sett i denne serien. Virker litt lite innhold å ha en hel sesong basert på disse få dagene? Anonymkode: 57a79...fb8
AnonymBruker Skrevet 29. mai #127 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan tenker du det skulle fungere når det er sånn typ 25 år siden? 😂 hvor gammel tenker du abby er? 50 år? Seattle day one er akkurat samme dagen som ellie og dina kommer til seattle. og nei, det er ingen spoiler, de har selv kommet ut med infoen om at neste sesong er abby. Anonymkode: cb07d...ca1 Visste ikke at det var 25 år siden det startet. Anonymkode: 57a79...fb8
Polyester Skrevet 29. mai #128 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker litt lite innhold å ha en hel sesong basert på disse få dagene? Anonymkode: 57a79...fb8 Det brygger jo opp til krig i seattle da. I spillet er det mange tilbakeblikk mellom disse tre dagene. Jeg håper også å få vite mer om Isaac og måten han driver på. Han virker som en spennende karakter som ikke er så mye med i spillet.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #129 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Virker litt lite innhold å ha en hel sesong basert på disse få dagene? Anonymkode: 57a79...fb8 Neida, det er mye å fylle episodene med 😊. Anonymkode: cb07d...ca1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #130 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Visste ikke at det var 25 år siden det startet. Anonymkode: 57a79...fb8 Da har du isåfall ikke fulgt med spesielt godt på serien 😅. Anonymkode: cb07d...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #131 Skrevet 30. mai Herregud så sårbare folk er om de synes det blir for meget med en homofil karakter her og der. Det pushes ikke, sikkert 90% av karakterene er streite. Det tåler man vel? Og i tillegg; å nei, en kvinne - en mørkhudet en til og med - som styrer en settlement. Krise. Synes så klart det var kjipt det som skjedde med min favorittkarakter, men ellers er problemet mitt med sesong 2 at den var veldig kort og hadde ganske lite handling. Spesielt sett i forhold til sesong 1 hvor det skjedde såpass mye at jeg trodde genuint det var sesong 3 som skulle i gang nå 😅 Anonymkode: c2c19...4cf 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #132 Skrevet 30. mai Skuffet over denne sesongen. Det skjer jo ting, men liten fremgang i historien. Ellie irriterer meg (har mye med skuespilleren å gjøre også) og forholdet hennes til Dina er uinteressant følge med på. Håper sesong 3 blir bedre, spent på Abby sin historie. Håper også å få sett mer av seraphites og historien bak, gærne sekter er god underholdning Anonymkode: 3c0d9...254 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #133 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da har du isåfall ikke fulgt med spesielt godt på serien 😅. Anonymkode: cb07d...ca1 Kan nok stemme det, ikke en favoritt. Anonymkode: 57a79...fb8
Blåttvann Skrevet 31. mai #134 Skrevet 31. mai Det eneste jeg ikke liker med serien er at det er så voldsomt fokus på relasjonene... I så stor grad at jeg lurer på om det er en dramaserie jeg ser på. Blir for meget. At det er likekjønnede relasjoner har jeg ikke tenkt over. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #135 Skrevet 1. juni Har spilt spilla,sett sesong 1,konklusjon :Drit kjedelig. Anonymkode: 50763...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå