Jessica Jones Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Noen som har sett? Bra start, selv om det var litt dumt i episode 2. Forventet at det skulle skje, men visste ikke helt når det kom. Fint at de ikke dro det ut.
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Jeg ble dritskuffa. Har ventet på å se vedkommende igjen helt siden siste sesong. 😡 Anonymkode: a4d6a...563 3 3
Gaia Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Mye action i episode 2, så jeg er spent på hvordan action-nivået blir videre. Virker veldig lovende da. 👍
k4ren Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ble dritskuffa. Har ventet på å se vedkommende igjen helt siden siste sesong. 😡 Anonymkode: a4d6a...563 Ikke sett sesong 2 av serien enda, men er jo nettopp det hele spill nr 2 går ut på da, hevn pga dette. Men vedkommende kunne jo egentlig ikke forvente å bare gjøre sånt uten konsekvenser..
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april k4ren skrev (2 minutter siden): Ikke sett sesong 2 av serien enda, men er jo nettopp det hele spill nr 2 går ut på da, hevn pga dette. Men vedkommende kunne jo egentlig ikke forvente å bare gjøre sånt uten konsekvenser.. Jeg har ikke spilt serien så jeg ante faktisk ingenting, men synes serien er dritbra, men takk for info, logisk Anonymkode: a4d6a...563
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Mista litt piffen for serien nå etter siste episode. Spoiler Var jo Joel som løftet serien, spør du meg. Anonymkode: 1b312...e31 3 1
Abra Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mista litt piffen for serien nå etter siste episode. Vis skjult innhold Var jo Joel som løftet serien, spør du meg. Anonymkode: 1b312...e31 Neida, nå tar det av. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Abra skrev (Akkurat nå): Neida, nå tar det av. Ja, var det samboeren min sa også (som har spilt spillet), så får vel gi det et forsøk til. 😅 Anonymkode: 1b312...e31
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Skrevet 21. april Den er blitt fullstendig ødelagt av noen venstreekstreme produsenter som skal pushe noe woke BS inn i hver eneste scene. Homofile og transer over alt. En svart kvinne som er lederen av byen selvfølgelig. Sesongen starter med at en 50 kg spinkel jente banker opp en 100 kg ripped mann. Hovedrolle mannen er et følelsesvrak som driver å griner hos en terapeut, og til slutt blir kuttet ut av serien ved å drepe han (kan jo ikke fortsette med en mann som hovedperson selvfølgelig). En gammel mann som er kritisk til homofile og dermed blir ydmyket, og kommer krypende tilbake for å unnskylde sin oppførsel. Alle kvinnene er badass slåsskjemper, mens mennene er enten ubrukelige idioter, eller kanonføde. Den nye smartere typen zombie er selvfølgelig en kvinne. osv. Greit nok at de pushet litt en slik agenda i hvert fall siste delen av den første sesongen, men i sesong 2 har det tatt fullstendig over, og det ødelegger hele serien. Jeg kommer ikke til å se noen flere episoder etter å ha sett de 2 første, dette var ren søppel! Anonymkode: 1a05e...7fa 3 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #11 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Den er blitt fullstendig ødelagt av noen venstreekstreme produsenter som skal pushe noe woke BS inn i hver eneste scene. Homofile og transer over alt. En svart kvinne som er lederen av byen selvfølgelig. Sesongen starter med at en 50 kg spinkel jente banker opp en 100 kg ripped mann. Hovedrolle mannen er et følelsesvrak som driver å griner hos en terapeut, og til slutt blir kuttet ut av serien ved å drepe han (kan jo ikke fortsette med en mann som hovedperson selvfølgelig). En gammel mann som er kritisk til homofile og dermed blir ydmyket, og kommer krypende tilbake for å unnskylde sin oppførsel. Alle kvinnene er badass slåsskjemper, mens mennene er enten ubrukelige idioter, eller kanonføde. Den nye smartere typen zombie er selvfølgelig en kvinne. osv. Greit nok at de pushet litt en slik agenda i hvert fall siste delen av den første sesongen, men i sesong 2 har det tatt fullstendig over, og det ødelegger hele serien. Jeg kommer ikke til å se noen flere episoder etter å ha sett de 2 første, dette var ren søppel! Anonymkode: 1a05e...7fa Spoiler Du har ikke spilt spillene, antar jeg? 😅. Ellie og dina ble kjærester i spillet også. og det ble kraftig hintet til at bill og frank også var et par i spill nr 1. Joel dør også veldig tidlig i spill nr 2, så det er jo ikke noe nytt de har slengt med i serien. Ville vært veldig rart om de skulle droppet den biten i serien. Anonymkode: cb07d...ca1 8
AnonymBruker Skrevet 21. april #12 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Du har ikke spilt spillene, antar jeg? 😅. Ellie og dina ble kjærester i spillet også. og det ble kraftig hintet til at bill og frank også var et par i spill nr 1. Joel dør også veldig tidlig i spill nr 2, så det er jo ikke noe nytt de har slengt med i serien. Ville vært veldig rart om de skulle droppet den biten i serien. Anonymkode: cb07d...ca1 Nei jeg har ikke spilt spillet. Men om spillet også er noe woke propaganda søppel så gjør ikke det serien noe bedre... Etter hva jeg har fått med meg gjorde det andre spillet det ganske dårlig også. Spesielt med tanke på hvor mye budsjett og markedsføring det har fått på grunn av første sesongen av serien. Anonymkode: 1a05e...7fa 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #13 Skrevet 21. april Hele greia minner egentlig veldig om når jeg begynte å se på "Mr Robot" serien for 10 år siden. Etter 2-3 episoder i den første sesongen ble jeg så lei av den woke propagandaen som skulle dyttes inn i hver eneste scene så jeg gadd ikke se noe mer av den eller noen av de andre sesongene. Veldig synd at serien skulle ødelegges slik av venstreekstrem propaganda, for jeg likte grunnkonseptet i serien godt. Anonymkode: 1a05e...7fa 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #14 Skrevet 22. april Høres ut som om det ikke er verdt å se sesong 2. Har ingenting mot homofile, men hvis det kjøres på som at det er den nye "normalen", og alt ellers er totalt urealistisk (vet jo at dette er ren underholdning, men) så blir det bare tull. Han som spilte en av hovedpersonene var jo den som løftet serien. Anonymkode: 12679...a4f 3 2
Rufs Skrevet 22. april #15 Skrevet 22. april Danseskjørt skrev (7 timer siden): Neeeiiiii!!!!😭😭😭 This. Men jeg må jo se mer. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #16 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Høres ut som om det ikke er verdt å se sesong 2. Har ingenting mot homofile, men hvis det kjøres på som at det er den nye "normalen", og alt ellers er totalt urealistisk (vet jo at dette er ren underholdning, men) så blir det bare tull. Han som spilte en av hovedpersonene var jo den som løftet serien. Anonymkode: 12679...a4f Det er ikke den "nye normalen", det ER normalen at homofile finnes. Vi er bare ikke vant til å se homofil kjærlighet portrettert i film og tv før (uten at det er karikert). Hvis du synes det er vanskelig å se på en serie hvor du ikke kan identifisere deg med hovedrollen, så kan du jo tenke deg hvordan det var å vokse opp som homofilt barn og ungdom, og aldri få se noen som var som deg på tv eller i media for øvrig. Eller å få høre at når sånne som oss ble vist, kom folk som deg ut og ble støtt, sur og sint. Jeg kan avsløre her og nå at det er vondt og vanskelig, det fører til skam og det fører til selvmord. Jo, du har noe imot homofili. Jeg synes du skal skjerpe deg. Anonymkode: d7572...403 15 8
AnonymBruker Skrevet 22. april #17 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Den er blitt fullstendig ødelagt av noen venstreekstreme produsenter som skal pushe noe woke BS inn i hver eneste scene. Homofile og transer over alt. En svart kvinne som er lederen av byen selvfølgelig. Sesongen starter med at en 50 kg spinkel jente banker opp en 100 kg ripped mann. Hovedrolle mannen er et følelsesvrak som driver å griner hos en terapeut, og til slutt blir kuttet ut av serien ved å drepe han (kan jo ikke fortsette med en mann som hovedperson selvfølgelig). En gammel mann som er kritisk til homofile og dermed blir ydmyket, og kommer krypende tilbake for å unnskylde sin oppførsel. Alle kvinnene er badass slåsskjemper, mens mennene er enten ubrukelige idioter, eller kanonføde. Den nye smartere typen zombie er selvfølgelig en kvinne. osv. Greit nok at de pushet litt en slik agenda i hvert fall siste delen av den første sesongen, men i sesong 2 har det tatt fullstendig over, og det ødelegger hele serien. Jeg kommer ikke til å se noen flere episoder etter å ha sett de 2 første, dette var ren søppel! Anonymkode: 1a05e...7fa Det du kaller woke bs er et bilde av virkeligheten. Homofile og transer finnes. Statistisk sett ikke overalt, men du legger kanskje mer merke til dem enn vi som er "woke". Svarte kvinner er akkurat like kapable som hvite menn Scenen du refererer til viser med all tydelighet at Ellie ikke banker ham opp Det er fullt mulig å både gå til terapeut (noe som er ekstremt modig om man er en "mannemann", fordi menn har jo som kjent ikke følelser). og likevel dø fordi man satt andre menneskers liv før en selv. Selvsagt skal du unnskylde om du kaller noen et slangord, selv om du var full. Det er 2025. Har du sett serien engang, eller spilt spillet??? "Blitt fullstendig ødelagt"?? Omg osv. Jeg vet godt at uttrykket "woke" blir brukt av en spesiell gruppe mennesker, men jeg er alltid våken (lol) for en diskusjon. Anonymkode: fa56f...80d 10 4
AnonymBruker Skrevet 23. april #18 Skrevet 23. april Velger å ikke se serien. Både lei av Zombier, og WOKE historiefortelling. Anonymkode: e8075...43b 3
AnonymBruker Skrevet 23. april #19 Skrevet 23. april Endelig en serie/film hvor ikke kvinnene løper hjelpeløst rundt med miniskjørt og høye hæler og venter på å bli reddet av en mann. Anonymkode: 0f363...03f 12 1
Zidji Skrevet 23. april #20 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Endelig en serie/film hvor ikke kvinnene løper hjelpeløst rundt med miniskjørt og høye hæler og venter på å bli reddet av en mann. Anonymkode: 0f363...03f Det er da plenty av serier og filmer der det ikke skjer 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå