Gå til innhold

The Last of Us sesong 2

Jessica Jones

Anbefalte innlegg

Noen som har sett? Bra start, selv om det var litt dumt i episode 2. Forventet at det skulle skje, men visste ikke helt når det kom. Fint at de ikke dro det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ble dritskuffa. Har ventet på å se vedkommende igjen helt siden siste sesong. 😡

Anonymkode: a4d6a...563

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye action i episode 2, så jeg er spent på hvordan action-nivået blir videre. Virker veldig lovende da. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ble dritskuffa. Har ventet på å se vedkommende igjen helt siden siste sesong. 😡

Ikke sett sesong 2 av serien enda, men er jo nettopp det hele spill nr 2 går ut på da, hevn pga dette. Men vedkommende kunne jo egentlig ikke forvente å bare gjøre sånt uten konsekvenser.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
k4ren skrev (2 minutter siden):

Ikke sett sesong 2 av serien enda, men er jo nettopp det hele spill nr 2 går ut på da, hevn pga dette. Men vedkommende kunne jo egentlig ikke forvente å bare gjøre sånt uten konsekvenser.. 

Jeg har ikke spilt serien så jeg ante faktisk ingenting, men synes serien er dritbra, men takk for info, logisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mista litt piffen for serien nå etter siste episode.

Spoiler

Var jo Joel som løftet serien, spør du meg. 

Anonymkode: 1b312...e31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mista litt piffen for serien nå etter siste episode.

Vis skjult innhold

Var jo Joel som løftet serien, spør du meg. 

Neida, nå tar det av. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Abra skrev (Akkurat nå):

Neida, nå tar det av. 

Ja, var det samboeren min sa også (som har spilt spillet), så får vel gi det et forsøk til. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den er blitt fullstendig ødelagt av noen venstreekstreme produsenter som skal pushe noe woke BS inn i hver eneste scene.

• Homofile og transer over alt.
  • En svart kvinne som er lederen av byen selvfølgelig.
  • Sesongen starter med at en 50 kg spinkel jente banker opp en 100 kg ripped mann.
  • Hovedrolle mannen er et følelsesvrak som driver å griner hos en terapeut, og til slutt blir kuttet ut av serien ved å drepe han (kan jo ikke fortsette med en mann som hovedperson selvfølgelig).
  • En gammel mann som er kritisk til homofile og dermed blir ydmyket, og kommer krypende tilbake for å unnskylde sin oppførsel.
  • Alle kvinnene er badass slåsskjemper, mens mennene er enten ubrukelige idioter, eller kanonføde.
  • Den nye smartere typen zombie er selvfølgelig en kvinne.
  • osv.

Greit nok at de pushet litt en slik agenda i hvert fall siste delen av den første sesongen, men i sesong 2 har det tatt fullstendig over, og det ødelegger hele serien. Jeg kommer ikke til å se noen flere episoder etter å ha sett de 2 første, dette var ren søppel!

Anonymkode: 1a05e...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Den er blitt fullstendig ødelagt av noen venstreekstreme produsenter som skal pushe noe woke BS inn i hver eneste scene.

• Homofile og transer over alt.
  • En svart kvinne som er lederen av byen selvfølgelig.
  • Sesongen starter med at en 50 kg spinkel jente banker opp en 100 kg ripped mann.
  • Hovedrolle mannen er et følelsesvrak som driver å griner hos en terapeut, og til slutt blir kuttet ut av serien ved å drepe han (kan jo ikke fortsette med en mann som hovedperson selvfølgelig).
  • En gammel mann som er kritisk til homofile og dermed blir ydmyket, og kommer krypende tilbake for å unnskylde sin oppførsel.
  • Alle kvinnene er badass slåsskjemper, mens mennene er enten ubrukelige idioter, eller kanonføde.
  • Den nye smartere typen zombie er selvfølgelig en kvinne.
  • osv.

Greit nok at de pushet litt en slik agenda i hvert fall siste delen av den første sesongen, men i sesong 2 har det tatt fullstendig over, og det ødelegger hele serien. Jeg kommer ikke til å se noen flere episoder etter å ha sett de 2 første, dette var ren søppel!

Spoiler

Du har ikke spilt spillene, antar jeg? 😅. Ellie og dina ble kjærester i spillet også. 
og det ble kraftig hintet til at bill og frank også var et par i spill nr 1. 

Joel dør også veldig tidlig i spill nr 2, så det er jo ikke noe nytt de har slengt med i serien. Ville vært veldig rart om de skulle droppet den biten i serien. 

Anonymkode: cb07d...ca1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Du har ikke spilt spillene, antar jeg? 😅. Ellie og dina ble kjærester i spillet også. 
og det ble kraftig hintet til at bill og frank også var et par i spill nr 1. 

Joel dør også veldig tidlig i spill nr 2, så det er jo ikke noe nytt de har slengt med i serien. Ville vært veldig rart om de skulle droppet den biten i serien. 

Anonymkode: cb07d...ca1

Nei jeg har ikke spilt spillet. Men om spillet også er noe woke propaganda søppel så gjør ikke det serien noe bedre...

Etter hva jeg har fått med meg gjorde det andre spillet det ganske dårlig også. Spesielt med tanke på hvor mye budsjett og markedsføring det har fått på grunn av første sesongen av serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele greia minner egentlig veldig om når jeg begynte å se på "Mr Robot" serien for 10 år siden. Etter 2-3 episoder i den første sesongen ble jeg så lei av den woke propagandaen som skulle dyttes inn i hver eneste scene så jeg gadd ikke se noe mer av den eller noen av de andre sesongene. Veldig synd at serien skulle ødelegges slik av venstreekstrem propaganda, for jeg likte grunnkonseptet i serien godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høres ut som om det ikke er verdt å se sesong 2.

Har ingenting mot homofile, men hvis det kjøres på som at det er den nye "normalen", og alt ellers er totalt urealistisk (vet jo at dette er ren underholdning, men) så blir det bare tull. Han som spilte en av hovedpersonene var jo den som løftet serien.

Anonymkode: 12679...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (7 timer siden):

Neeeiiiii!!!!😭😭😭

This. 
Men jeg må jo se mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...