Phoenix Heart Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hvem velger du? Depeche Mode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Ooo, den er vanskelig. Radiohead kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Rammstein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AC/DC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Om det kan være konsertopptak, Halvdan Sivertsen. Han prater mye gøy mellom sangene Endret 12 timer siden av Snabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Den var lett: My Chemical Romance. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Vanskelig å bare velge èn, men dette har jeg praktisert fast i mange, lange mil; det må være favorittmusikk jeg kjenner fra før av og noe som har sterk fremdrift (om jeg skal kjøre langt). Det kan ikke være ny cd/gruppe/band og absolutt ikke reggae, for da sovner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Spør om en uke og jeg svarer nok noe annet 😛 Men akkurat nå er det Keith Wallen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Eminem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå