AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Har ikke tenkt på det før nå, men kan det være sprøytemidler i bomull? Kan det være det ikke er så lurt å så karse i bomull, om ikke bomullen er økologisk? Anonymkode: acd13...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Skal du spise store mengder av det..? Anonymkode: 0e3dd...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Så dyrk den i jord? Anonymkode: a6805...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Kan aldri vite, men med de ørsmå mengdene karse man vanligvis spiser, vil jeg si at risikoen er null(jeg er bonde og sertifisert på bruk og håndtering av sprøytemidler). Da ville jeg være mer bekymret for å bruke den bomullen ofte på huden til å f.eks. vaske av sminke eller desinfisere sår. Men bomullen, selv om den er sprøytet, er nok ikke noe verre enn alle andre kjemikalier som finnes i sminke, hudprodukter og kroppspleie. Så kjør på som før, eller ikke... valget er ditt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Har ikke tenkt på det... Men bomullen er jo ment for blant annet å tørke seg i ansiktet med, så jeg vil anta at de få spirene vi spiser med karse har ekstremt lite å si. Hvis du er bekymret, så har vel Änglamark svanemerket bomullsdotter tror jeg. Anonymkode: cc3e9...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå