AnonymBruker Skrevet 21. april 2025 #1 Skrevet 21. april 2025 Hei! I den siste uken nå har jeg hatt vanvittig mye med luft i magen. Er kjempe oppblåst og må få ut luft hele tiden noe som er flaut. Det lukter i tillegg helt grusomt. Drikker mye vann, spiser bra og sunt. Er ikke gravid. Noe jeg kan gjøre for dette? Anonymkode: 14a23...dd5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2025 #2 Skrevet 22. april 2025 At du spiser sunt kan likevel bety at du spiser feil. Spiser du mye korn, gluten, melkeprodukter? Anonymkode: 33c5e...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2025 #3 Skrevet 22. april 2025 Det kan skyldes et magevirus eller en ubalanse i tarmfloraen. For å hjelpe det på vei så kan du prøve lettfordøyelig mat i en periode og evt tilføre melkesyrebakterier. Noen blir også lettere oppblåst i deler av menstruasjonssyklusen, noe som er ufarlig men irriterende. Hvis det er et tilbakevendende problem så kan det være lurt å loggføre hva du spiser for å finne ut hva du evt reagerer på. Anonymkode: 685ce...313 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2025 #4 Skrevet 22. april 2025 Eg gjer gjerne lette yoga- og strekkeøvelser for å få fart på magen Anonymkode: c5861...8f1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2025 #5 Skrevet 22. april 2025 Har du innført noe nytt i matvanene dine de siste ukene? Anonymkode: c5ad8...231
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå